Flexibel en afspraak = afspraak

Tromp doe ik al 15 jaar zaken mee en eigenlijk is de rode draad dat ze altijd voor klanten klaarstaan. Afspraak is afspraak. Ook in drukke tijden doen ze altijd hun best om het onmogelijke mogelijk te maken. Wat mij betreft de beste drukker van Rotterdam.

topkwaliteit in aandacht voor verpakking & service

Als ontwerper en nieuwkomer in de verpakkingswereld was het zo fijn om een samenwerking aan te gaan met een leverancier die meer is dan een leverancier/producent. Tromp verpakkingen heeft vanaf moment één met zorg en aandacht meegedacht, oneindig veel samples ontwikkelt, met als resultaat een verpakking waar ik onwijs trots op ben en echt past bij het bedrijf waarvoor het ontworpen is. Flexibel, vertrouwen, kwaliteit, meedenkend en gezellig zijn keywords in dit proces geweest! Dank jullie wel team Tromp!

Een top bedrijf + service!

Personeel staat je erg vriendelijk te woord en ze denken actief mee en geven tips. De doosjes zijn uiteindelijk erg mooi geworden. We raden dit bedrijf zeker aan!

Top service

Top service en aandacht gehad van dit bedrijf. Ben zo blij met het ontwerp en resultaat van de doosjes. Ze waren snel met reageren, snel met een offerte en meedenkend met het ontwerp. Aanrader.

Zeer goede communicatie en topproduct

Doosjes bestelt via Edwin. Zeer vriendelijke man die open staat om de klant te begrijpen. Wij hebben zeer mooie kwalitatieve doosjes ontvangen tegen een zeer scherpe prijs!

Evides werkt al een tijdje met drukker Tromp en is zeer tevreden over de service.

Ze luisteren goed naar de klant en denken mee voor de mogelijkheden. De service is snel en kwaliteit.

Top samenwerking!

Een; U vraagt wij draaien mentaliteit. Erg prettig om mee samen te werken!

goed kwaliteit, klantvriendelijke, houd je op de hoogte van alles

goed kwaliteit, klantvriendelijke, houd je op de hoogte van alles

Zeer servicegericht en persoonlijk contact

Het werken met Edwin was ontzettend fijn, vanaf het begin. Hij denkt mee en we willen een volgende keer graag weer samenwerken voor ons volgende deck orakelkaarten. Liefs, De Orakelmeisjes Amber & Jenneke

Kwaliteit, meedenkend en snelheid waren top.

Mijn ervaring met Tromp is zeer positief. We moesten een oplossing vinden voor het verpakken van sieraden en hadden bij diverse drukkerijen offertes gevraagd. Qua meedenkend en prijsstelling was Tromp zeker de interessantste. Ik kende de drukkerij niet, maar door het persoonlijke contact kregen we het vertrouwen. In korte tijd heeft Tromp bleek bij aflevering een goed product geleverd, waar we zeker uiterst tevreden mee zijn. Dus een aanrader.

Klantvriendelijk, flexibel met goede kwaliteit

BIRD jazzpodium werkt al bijna 10 jaar met volle tevredenheid met Tromp. Zij begrijpen wat onze deadlines zijn, en als wij weer eens te laat aanleveren wordt er meegedacht en alles komt op tijd met kwaliteit. Ze zijn echt een verlengde van je eigen organisatie. Een aanrader voor iedereen!

Snel in handelen, denkt mee en erg fijn m.b.t. communicatie!

Zeer tevreden met de dienstverlening van Tromp Print & Packaging! Handelt snel, denkt mee en komt afspraken na. Daarbij ook super in de communicatie.

Al jaren zeer tevreden!

Als vormgever heb ik inmiddels met best wel wat drukkers samengewerkt. Toch bleef er bijna altijd wel iets te wensen over. Maar met Tromp Print & Packaging werk ik nu al een paar jaar naar overvolle tevredenheid. Liefde voor het vak, echte meedenkers, altijd vriendelijk en scherp geprijsd! Top, Tromp!

Fijne communicatie en een zeer snelle levering!

Tromp is een zeker een aanrader vanwege de duidelijkheid en de snelle levertijd! Top.

Meedenken en vriendelijkheid

Tromp denkt altijd goed mee met opdrachten, of het nu gaat om een 'eenvoudige' folder of een ingewikkeld doosje. Verder reageren ze snel en houden ze je tijdens het proces aangesloten. Kortom een fijne partij om mee samen te werken!

Bij Trom leveren ze vakwerk af

Bij Trom Print & Packaging wordt door een zeer creatief team van mensen een top prestatie geleverd. Afspraken worden nagekomen en drukwerk is van top kwaliteit.

Verpakking besteld, prettige website en snelle levering

Een aanrader.

Snel, mooi en meegedacht

Na aanleveren van drukwerk wordt er door Tromp meegedacht over de wijze van productie. Voor ons is zelfs ooit een speciale vouwmachine gebouwd! Daarna is er een snelle levering van zeer fraai drukwerk. Men kijkt niet op 'een paar exemplaren' extra. Fijne en betrouwbare leverancier.

Vriendelijk, flexibel en goed in meedenken

Tromp doet nét even meer dan alleen maar drukken: kwaliteit gaat voor hun verder dan papier en inkt. We vragen ze met plezier mee te denken als we iets bijzonders willen - en dan wordt het ook héééél mooi!

Super service.

Drukwerk ziet er altijd goed uit. Vriendelijke mensen. Snelle levering. Kortom een aanrader!!!

Top Rotterdams bedrijf!

Blij met de snelle levering en service.

TOP!

Snelle service en goede kwaliteit. Werk er graag mee samen.

Uitmuntende kwaliteit, service en flexibiliteit

Wederom fijne samenwerking en een mooi product op juiste moment ontvangen. Keep up the great work!

Zeer overzichtelijk, en adequate opvolging van offerte aanvragen en perfecte uitvoering van opdrachten.

Perfecte service

Ze denken met je mee in oplossingen, ik had mijn visitekaartjes heel snel binnen en precies zoals ik ze wilde. Kortom top service!!