Verrast door de komst van jullie medewerkers.

Nooit gehoord van deze mogelijkheid. Stond eerst wantrouwend tegenover jullie medewerkers. Maar het resultaat mocht er zijn.. preciesconform de gemaakte afspraken. Hardstikke bedankt .

Top communicatie en geregeld

Prima ervaring tot nu toe.

Goed dat deze mensen er zijn.

Goede ervaring, word netjes gedaan. Handig als je het zelf niet kan maar het is zelf ook mogelijk om te doen als je weet wat je moet doen scheelt je dan wel weer 30% inleveren van wat je terug krijgt en dat is best veel.

Heel erg netjes en goed geregeld

Ze hebben op een heel correcte manier en met goede communicatie veel subsidiegeld voor ons geregeld.

goede ervaring

regelen de zaak en zorgen voor een goede afwerking

Goed maar op mail van mij werd niet GEREAGEERD

Altijd goed en correct geholpen

Goed bedrijf komt na wat er gezegd is.

Ik had eerst weinig vertrouwen in het bedrijf maar na een goede uitleg ben ik toch met hun in zee gegaan.

Super geregeld

Was goed geregeld allemaal

Prima geadviseerd en geregeld

De adviseur heeft mij geweldig geholpen met het zoeken vinden van de afrekeningen van de energiebedrijven.

Klasse

Ik heb goede ervaringen de marnier zo als jullie het werk doen en dat met terugwerking van 6 terug en elk jaar weer super we zijn er heel blij mee groetjes familie mulder

Duidelijk en betrouwbaar

Samen staan we sterk om samen geld te verdienen.

gemakkelijk

Procedure duur wel lang, maar wel succesvol.

is heel goed geweest.

hier alles goed verlopen. tot nu toe heel blij mee !

Fijn , correct bedrijf wat doen wat ze beloven

Zorgen er jaarlijks voor dat ik een mooi bedrag terug krijg!

Prima geregeld,

Geld terug ontvangen, t wordt allemaal geregeld, wat wil je nog meer. Ik was blij verrast,

Met een woord altijd weer prima geregeld, TOP.

Zoals hier boven beschreven

actieve en betrouwbare mensen

meestal als men iets van je wil, kost dat geld en was ik in aanvang achterdochtig. maar beterbesparen levert alleen geld op.

Positief

Wat ze afgesproken hebben zijn ze ook nagekomen

Super geregeld

Makkelijk en snel geregeld

Blij met het resultaat!

Duidelijke informatie, bereikbaar voor vragen en goede afhandeling. Blij met de teruggave van energie belasting over de voorgaande 4 jaren.

De Linie 588 7325DZ Apeldoorn