ze hebben voor ons de aanvraga om teruggaaf energiebelasting geregeld en dat is prima verlopen en met resultaat

feedback kan beter

na het verzenden van gegevens zou het fijn om een bevestiging te krijgen. Als U de aanvraag naar de belasting heeft verstuurd gaarne een berichtje.

Zonder dat wij het wisten hebben we jaren lang dubbele energiebelasting betaald. Wij werden hier door Beter Besparen op geattendeerd. Daarna maken ze elk jaar voor ons in orde dat we een paar honderd euro terug krijgen van de belasting. Het eerste jaar dat we klant waren konden ze nog 5 jaar belasting voor ons terug vorderen.

Echt blij mee topbedrijf

Ze regelen alles voor je

Geweldig: gevonden geld waar je niets voor hoeft te doen

Ik was eerst argwanend, maar mijn ervaring is in 1 woord geweldig: gevonden geld waar je niets voor hoeft te doen, hun 30% hebben ze meer dan verdiend!

zeer professioneel opgepakt en afgehandeld

Na een tip van een vriend contact opgenomen met beter besparen. Na een eerste contact alle gevraagde informatie opgestuurd waarna de teruggave is ingestuurd. Alles is zeer professioneel opgepakt en naar volle tevredenheid afgehandeld

Wij zijn snel en goed geholpen

Wij zijn snel en goed heholpen

Goed bedrijf

Alles wordt goed verzorgt .

Top bedrijf

Snel en zonder gedoe alles geregeld

Positieve ervaring

Ben heel tevreden Goede afhandeling

prima ervaring

maken waar wat er gezegd wordt

Ieder jaar een mooi bedrag terug ontvangen.

Een paar mailtjes en alles is geregeld

Betrokken mensen

Kreeg via kennis contact met hun, alles werd goed uitgelegd Ze gaven aan dat ze er direct mee aan de gang gingen en het is gelukt Kon mijn geluk niet op ben hun dankbaar

Doen wat ze zeggen

Toen ik werd benaderd was is behoorlijk sceptisch, maar omdat ze werken met no cure no pay ben ik met ze in zee gegaan. Inderdaad, na enige tijd kregen we een leuk bedrag uitbetaald van de Belastingdienst. Zonder Beter Besparen waren we niet op de hoogte geweest van deze regeling en hadden we geld laten liggen. Super service wat zonder enige moeite geld opleverd.

Perfect, het werkt!

Goed contact, eerlijk verhaal. Klopt wat er gezegd wordt.

Vriendelijk,behulpzaam.

Wat goed dat deze mensen het willen doen. dat ze zo fijn helpen.

Aggressieve verkoop

Ongewenste colportage door dhr. P. Van D. , achterhalen contactgegevens bij mijn huurder. Daarnaast agressieve / volhardende wijze van benadering per mail en telefoon.

heel goed!

ik waardeer het erg dat er mensen zijn die kijken of er niet te veel betaald wordt , als leek weet je soms niet wat er mogelijk is en dat er dan iemand komt die je er op wijst wat er mogelijk is! Het is echt de moeite waard wat je terug krijgt! Heel erg bedankt!!!

Niets op aan te merken

Goed en vriendelijk te woord gestaan

dank, anders waren wij hier niet mee aan de slag gegaan

goede tip !

uitstekende service

Beter Besparen doet wat het belooft

Fijn dat ze dit voor me uitzoeken

Na het aanleveren van de stukken ben ik klaar en gaat beter besparen het uitzoekwerk uitvoeren. Fijn is dat je alleen een vergoeding betaald bij een positief resultaat.

Alles wordt naar verwachting geregeld