Snelle duidelijke aanpak

Het systeem wat jullie hebben is efficiënt en gebruikersvriendelijk.

Gewoon goed

Vlugge reactie op mail, goede offerte, en vervoer. Gewoon goed

Geweldige hulp bij inladen op mijn aanhanger kortom zeer klantgericht!

Zie boven

Prijzen qualiteit zijn gewoon goed

Prijzen zijn goed, kleur wijkt iets af van origineel en de platen mogen rechter afgezaagd worden maar daar is de prijs ook naar...verder zeer tevreden..

Prettig contact en goed materiaal

Ik had een goed contact met de medewerker over de kleurcodering en het zelf ophalen van de bestelling.

Vlotte correcte offerte en correcte levering

2e keer bij hen besteld en beide goede ervaring met bestelling en levering

Ausgezeichneter Service

Von der Bestellung bis zur Lieferung lief alles problemlos. Besonders die freundliche und kompetente Beratung per Telefon hat mich beeindruckt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

HPL in kleur, op maat en thuisbezorgd tegen scherp tarief

Ik was op zoek naar Trespa / HPL in RAL 7016 en kwam hier terecht vanwege de scherpe prijzen. Offerte aangevraagd en daar kreeg ik heel snel reactie op, dus toen ook maar gevraagd om het meteen op maat te zagen. Binnen een paar dagen geleverd gekregen op pallet, inclusief alle rest stukken, alles netjes aan de maat. Voor mij is het goed bevallen dus graag weer!

Professioneller Service, super Qualität

Sehr netter Kontakt per Mail und Telefon, sehr professionell, erstklassige Qualität! Zuschnitte maßhaltig, Schnittkanten sauber, was will man mehr? Am Ende kam die Lieferung unerwartet schneller als gedacht, aber das war ok. Preislich ebenfalls super!

Zeer goede kwaliteit

Goed geholpen, we waren op zoek naar trespaplaten en we zijn bij 2ekeus zeer goed geslaagd. Prima platen, niets op aan te merken, we gaan zeker weer bestellen wanneer we op zoek zijn naar bouwmaterialen.

Schnelle und gut Arbeit

Guter Preis und schnelle gute Bearbeitung.

Als goed

Goed firma

Net bedrijf snelle reactie op vragen en offerte.

Ik keek mijn ogen uit veel keus in een goed opgeruimde hal

Top Material und Super Preis, also alles super gelaufen.

Es hat alles reibungslos geklappt vom Angebot bis hin zur Lieferung. Die Spedition war auch Top, denn ich hatte bedenken wegen der Lieferung da wir in einer Sackgasse wohnen. Ich habe vorher mit der Spedition gesprochen und Ihr alles erklärt aber die hatten sich das schon bei Google Maps angeschaut. Der LKW Fahrer hat den Lastzuig auf der Hauptstraße geparkt und das MAterial mit dem mitgeführten Stapler zu uns vor die Haustür geliefert. Also Danke noch mal für den Reibungslosen Ablaugf

Snelle service

Direct offerte en gelijk af te halen, super

Super fijn bedrijf en goedkoop!

Van bellen, bestellen, ophalen ging alles perfect!!!!

Goed advies.

Totaal onbekend wat ik nodig zou hebben qua materiaal. Telefonisch en via mail zeer gepast advies gekregen. Gisteren zijn de platen op maat gezaagd keurig geleverd. Zayetdag worden ze geplaatst en ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

Had ik de juiste afmetingen gekend van de platen had ik mijn stukken groter kunnen laten zagen Minder zaagwerk voor jullie en iets grotere stukken voor mij

correcte prijs en snelle bediening

de moeite om tot daar te rijden (België)

snelle service

Goed contact en goed prijs

Zeer correct bedrijf

Snelle reactie op prijsaanvraag, alles vlot geregeld en mooi zonder schade, goed verpakt aan huis in belgie geleverd.

Perfect,goede kwaliteit,snelle levering.

Mooie platen en supersnel geleverd. Top.

Alles Bestens gelaufen

Super Service

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Alles was volgens de afspraak geleverd.

Goed en duidelijk afspraken. Mooie platen voor een mooie prijs. Top

Bedankt samen werken

Snel geleverd ik ben wel tevreden Bedankt voor de samen werken

Mercuriusweg 15 A

3771NC Barneveld