Niet goed

Duidelijke afspraken gemaakt en er werd beloofd dat het op tijd geleverd werd, niet volgens afspraak geleverd. Leveren binnen 1/3 werkdagen op de site klopt niet.

Beste Lars, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet op de gewenste dag is binnengekomen. Zoals we met u hebben besproken, lukte het ons deze keer niet om binnen 3 werkdagen te leveren. Daarom hebben we ons best gedaan om de platen te leveren op de dag waarop u ze nodig had. Hopelijk heeft u het project hierdoor toch goed kunnen afronden. Onze excuses voor het wachten! Mvg, 2ekeus.nl

Vriendelijk en correct geholpen

Nette service, duidelijke informatie en snel geleverd

Sehr gut. Alles gut geklappt

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Snelle offerte en snelle levering.

Snelle levering.

Super goed en netjes geleverd

Hier kun je gerust je spullen bestellen ze komen het netjes na en de gezaagde maten zijn perfect geen afwijkende maten in een woord super prys kwaliteit

Zuverlässig

Organisierter und unkomplizierter Ablauf sowohl bei der Angebotserstellung als auch bei der Bestellung. Schnelle Erreichbarkeit per Mail und innerhalb der Arbeitszeiten telefonisch. Lieferung innerhalb der vorausgesagten Zeit. Rundum bin ich von der Firma, dem Service und dem Preis absolut begeistert!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

goede accurate service ,en een prettige bediening !!

O Preis, Abwicklung vor Ort Service waren professionell und freundlich

O Preis, Abwicklung vor Ort Service waren professionell und freundlich

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede platen voor een goede prijs.

De platen voldoen aan de verwachting.

een prima product voor een redelijke tweedehands prijs. en snel geleverd. en super verpakt!

Prima en prima service

Goed meegedacht en prima service

Sehrgute Beratung

Mann fühlt sich gut aufgehoben.Lieferung wahr auch korrekt.

Snelle afhandeling

3 platen Trespa gekocht. Eenmaal op het project bleek er 1 plaat tussen te zitten van zeer slechte kwaliteit. Project was ver uit de buurt dus omruilen had geen zin

Beste Hans, Wat vervelend om te horen dat er een plaat niet in orde was. Helaas hebben wij de beschadigingen ook niet opgemerkt toen u de platen ophaalde in ons magazijn. Waarschijnlijk heeft u het project al afgerond, aangezien u geen contact met ons heeft opgenomen over een mogelijke oplossing. We hopen dat het eindresultaat toch naar wens is! Mvg, 2ekeus

Snel en precies zoals beschreven, top!

Vakkundig en snel geholpen, zowel bij de bestelling als bij de levering.

Keurig alles volgens afspraak

Bin sehr zufrieden

Top Abwicklung, von der Kommunikation bis zur Lieferung

Prima bedrijf

Prima product

Kwaliteit en Super behulpzaam

De service, snelheid en kwaliteit zijn super goed. We raden iedereen aan om bij 2e keus te bestellen. Materiaal zagen er kwalitatief goed uit.

Gerne wieder

Sehr Gute Abstimmung speziell für mein Projekt mit möglichen Alternativen bei der Auswahl von den Plattenabmessungen und -farben unter Berücksichtigung des Liefertermins.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Ik was opzoek naar iets specifiek, even langs geweest was alles top geregeld.

Keurig en net bedrijf

Dit was onze 2e bestelling en weer net zo als eerst perfect

Snelle duidelijke aanpak

Het systeem wat jullie hebben is efficiënt en gebruikersvriendelijk.

Gewoon goed

Vlugge reactie op mail, goede offerte, en vervoer. Gewoon goed

Geweldige hulp bij inladen op mijn aanhanger kortom zeer klantgericht!

Zie boven

Prijzen qualiteit zijn gewoon goed

Prijzen zijn goed, kleur wijkt iets af van origineel en de platen mogen rechter afgezaagd worden maar daar is de prijs ook naar...verder zeer tevreden..

Mercuriusweg 15 3771NC Barneveld