Great service

Very quick service and responsive to any questions.

• Would you recommend us? Yes

Perfekt

Sehr netter Kontakt, guter Preis und die Abholung war überhaupt kein Problem.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Mooi spul voor weinig geld!!

Positief. Er werd goed meegedacht naar een eventueel alternatief. Aanbevelen: heb ik al gedaan

Snel en goed

Top kwaliteit

Netjes geholpen, alles volgens afspraak

Bestellen is simpel. Afhalen in overleg, alles volgens afspraak afgehandeld.

Goed geholpen zowel met aanschaf als afhalen op locatie

Goed geholpen zowel met aanschaf als afhalen op locatie

Perfext

De prijs -behandeling -de aflevering kortom alles is op een perfecte manier afgehandeld

Top firma

Zeer tevreden over de prijs en kwaliteit ook zeer flexibel naar levering/afhaling zeker aanrader mvg DGN Construct

krom

platen waren al krom voordat ze binnen waren terwijl het had aangegeven van de vorige besteling de vorige keer toen ik besteld had zijn ze naderhad krom getroken waren

Super Abwicklung und Qualität

Alles zur vollsten Zufriedenheit abgewickelt worden.Weiter so

Tip Top

Sehr freundlich Hilfsbereit gut Sortiert gutes Preis -Leistungsverhältnis Hätte mir persönlich eine etwas größere Schraubenauswahl gewünscht. Tip Top Jeder Zeit wieder

Gewoon goed ,duidelijk en correct

Besteld, leveren en zagen trespa panelen. keurig gezaagd en op maat .

heel goede service bij vragen onmiddelijke reactie

enkele platen besteld mooie kwaliteit/prijs verhouding goede service en stipte levering zoals afgeproken

Aanrader, Prijs en kwaliteit zeer goed!

Dit jaar al 2x platen bij hen besteld en steeds netjes verpakt en vlot geleverd in Belgie.

Heel behulpzaam en correct

Volgens afspraak

Op tijd en redelijk geprijst

Vlot besteld en geleverd

Mooie kwaliteit aan goede prijs.

Snelle levering, zeer degelijke hpl panelen aan een goede prijs.

Unkompliziert und Schnell

Ein Angebot wurde schnell erstellt, auch eine Änderung. Lieferung nur gegen Vorkasse. Hat aber prima geklappt. Danke.

Zuverlässig und schnell geliefert, Top Ware

Vom Angebot bis zur Lieferung alles Top

einfacher und schneller Umgang zwischen Anfrage und Abholung

nette Menschen, schnelle Ergebnisse und gutes Preis-Leistungsverhältnis

Beter kon het niet

Voordat ik mijn bestelling plaatste, heeft men mij een keurige vrijblijvende offerte toegezonden. Enkele dagen later kon ik het afhalen. Mijn bestelling was keurig op maat gezaagd en de reststukken waren er ook bij gedaan. De allervriendelijkste medewerkster in het magazijn liet mij met auto en hangwangen naar binnen en hielp mij professioneel met het inladen. Fijn bedrijf.

Niet goed

Duidelijke afspraken gemaakt en er werd beloofd dat het op tijd geleverd werd, niet volgens afspraak geleverd. Leveren binnen 1/3 werkdagen op de site klopt niet.

Beste Lars, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet op de gewenste dag is binnengekomen. Zoals we met u hebben besproken, lukte het ons deze keer niet om binnen 3 werkdagen te leveren. Daarom hebben we ons best gedaan om de platen te leveren op de dag waarop u ze nodig had. Hopelijk heeft u het project hierdoor toch goed kunnen afronden. Onze excuses voor het wachten! Mvg, 2ekeus.nl

Vriendelijk en correct geholpen

Nette service, duidelijke informatie en snel geleverd

Sehr gut. Alles gut geklappt