goed advies

Ik ben heel blij met mijn nieuwe bed !

De voorlichting bij de aankoop was prettig en goed en ook de aflevering (al duurde het wat langer dan gepland) was keurig.

Goed en prettig advies leidt tot heerlijk slapen

Na ruim 3 maanden in ons nieuwe bed geslapen hebben, kan ik Bedding alleen maar aanbevelen. We slapen als nooit tevoren. We zijn meermaals bij Bedding langs geweest waar de heren verkopers ons uitgebreid te woord hebben gestaan en van advies hebben voorzien. Zij namen ons mee in de keuzes die we hadden en lieten ons verschillende matrassen testen. Daarnaast gaven zij goed advies over welke kussen en dekbedden wel en niet bij ons zouden passen. Tot op heden slapen wij heerlijk en kunnen we Bedding zeker aanraden als slaapcomfort-specialist

Matras slaapt top.

Goed advies had ik eerder na moeten luisteren

Prettige winkel.

Wat ik kocht was van een uitstekende kwaliteit, ik werd deskundig geholpen en de service was prima!

Bij bedding werken vriendelijke mensen en zij leveren goede kwaliteit.

Ik ben tevreden met de spullen die ik heb gekocht. Ik ben in de zaak goed geholpen. De mensen die aan huis kwamen hebben hun werk goed gedaan.

Nog nooit zoveel slaapcomfort gehad

Van a tot z en van begin tot einde was het super fijn om te geholpen te worden door Bedding. Iedereen die op zoek is naar een nieuw bed en deze recensie leest zal ook wel hebben ervaren dat op bedden liggen in 10 verschillende winkels de keuze niet bepaald makkelijker maakt. Ze liggen voor die korte duur tenslotte bijna allemaal even lekker. Daarnaast biedt internet ook niet altijd de juiste oplossing. Voor alles is tegenwoordig wel een 'als beste getest' stempel waarvan je je kan afvragen 1. wat is er getest 2. waarop is er getest 3. door wie is er getest en 4. wat zijn de kleine lettertjes en in hoeverre is er een beddenleverancier die daar de minimale marges in opzoekt. De reden dat wij uiteindelijk voor een bed van Bedding zijn gegaan is de enorm fijne service. De mensen van Bedding nemen uitgebreid de tijd voor iedereen die binnenkomt. Dat betekent soms dat je even moet wachten maar in die tijd verliezen ze je niet uit het oog en vragen af en toe of alles nog okee is, of we koffie wilden etc. We vonden het concept dat ze aanhouden (geen prijskaartjes naast de matrassen) ook erg prettig. 'Ga eerst maar even liggen, daarna kijken we hoe we kunnen aansluiten op het budget'. Van de 10 winkels die wij bezocht hebben, waren de verkooptechnieken van Bedding het meest prettig en het minst gehaaid. Na de aanschaf duurde het wat langer voordat het bed geleverd kon worden. Grondstoffen tekort en corona zijn voor niemand prettig dus dat nemen we dan ook zeker niet mee in de recensie. De levering was super. Van te voren een tijdsblok afgesproken en anders dan de loodgieter komt Bedding wel op tijd op de afspraak. Bed werd voor ons in elkaar gezet en alles werd netjes opgeruimd. Ik raad het iedereen aan om een bed te kopen bij Bedding. Qua matrassen zullen de verschillende aanbieders echt niet zo ver uit elkaar liggen, voor ons ging het om de overall experience en die was bij Bedding helemaal super. Mensen met passie voor en kennis van hun vak!

Geweldige service!

Geweldige service: kom zeker terug naar Bedding

Prettige deskundige begeleiding bij het uitzoeken van bed, matrassen en hoofdkussens. Zeer tevreden over het resultaat.

alles volgens afspraak uitgevoerd

wij zijn blij met deze aankoop

Uw medewerkers zijn vakkundig en behulpzaam

Uitstekende winkel met deskundig en vriendelijk personeel.

Bij Bedding Ede worden wij al 20 jaar heel goed geholpen met deskundige adviezen door prettige verkopers. Prima service.

Goed verstaander heeft maar een half oor nodig

Ondanks het feit dat de communicatie vanwege de COVID-19 beperkingen geheel via de mail zijn gelopen, is alles besteld en geleverd zoals ik dat voor ogen had. Verpakkingen werden mee teruggenomen en er was plezierig contact tijdens de levering.

Onafhankelijk advies

Fijne werkwijze: eerst wordt gekeken naar je lichaamsbouw en geluisterd naar je wensen. Dan mag je gaan liggen, en je hoort achteraf op wat voor matras je het beste ligt. En dan mag je er nog even over nadenken, er wordt niets opgedrongen. Levering was ook binnen de voorspelde tijd, dus hier ook een goede inschatting.

Allemaal goed geregeld door Sjoerd. Oude bed werd kosteloos afgevoerd, zonder dat we dat vooraf hebben aangegeven. Ouderwetse klantvriendelijkheid van de lokale zaak. Het bed voldoet aan de verwachtingen en slaapt heerlijk !

Beter kan het niet!

We hebben in alle rust een fantastisch bed uitgezocht. Goed advies, fijne bezorging en heerlijke nachtrust.

Prima prijs kwaliteit verhoudig.

We zijn fantastisch geholpen, deskundige uitleg en prima service.

Goede begeleiding, maak levering werd meerdere malen uitgesteld

Goede begeleiding bij het komen tot een keuze maar langer dan verwacht moeten wachten op levering

Sympathiek en vlot geholpen.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Zowel koop, levering en montage één groot cadeau!

Goed advies en uitstekende service.

Zie boven

Goed advies, snelle levering en uitstekende montage-service!!

Goed advies, snelle levering en uitstekende montage-service!

Kwaliteit is goed; personeel is deskundig, vriendelijk en behulpzaam

Wij gingen bij Bedding een nieuw matras uitzoeken. Dat kon op afspraak omdat er meerdere matrassen moesten worden uitgeprobeerd. De verkoper nam uitgebreid de tijd om ons te informeren en te begeleiden bij de aankoop. Het nieuwe matras is thuisbezorgd en het oude direct door de bezorgers mee terug genomen. De kwaliteit van zowel het matras als het beddengoed is uitstekend.

Uistekend advies!

Bij Bedding heeft men een uitgebreide keuze aan bedden en matrassen. Wij hebben het advies als zeer professioneel en prettig ervaren. Men beschikt over een hoge mate van vakkundigheid. De levering en installatie is ook uitstekend verlopen. Erg vakkundig en vriendelijke medewerkers.

Arnhemseweg 5

6711GP Ede