Fantastisch goed geholpen!

Vele winkelbezoekjes gehad vanwege keuzestress, maar daar wordt de lof voor de medewerkers alleen maar groter van! Er wordt goed geluisterd en duidelijk en professioneel advies gegeven! Ze geven je tijd en leggen heel begrijpelijk hun vaktaal uit. In alles wordt gezocht naar het meest passende aanbod voor jou. Bedankt voor deze top ervaring, we komen zeker terug!

Heerlijk geslapen

Als je op de rand van bed gaat zitten , zit je op de rand. Misschien de bodem iets omhoog.

Alles netjes en snel geregeld top bed en oude bed/matrassen mee.

Goede service en mooi resultaat

Beschadigd nachtkastje, dezelfde dag nieuwe gekregen.

In alles een top service

Keurig en conform afspraak geleverd

Keurig op de afgesproken tijd geleverd, uitgepakt en in elkaar gezet. Alle verpakkingsmaterialen keurig mee terug genomen. Vriendelijke mensen. Top gedaan.

Topservice

Voor het eerst naar een beddenspeciaalzaak gegaan voor advies en heel erg tevreden met het eindresultaat. De verkoper nam rustig de tijd voor mij en gaf me veel informatie over de verschillende matrassen en bedden. Uiteindelijk een fijn bed + matras uitgekozen. Werd op een gewenste dag voor mij geleverd en in elkaar gezet. Goede service en vriendelijk personeel.

Zeer professionele behandeling en goede afwerking

Na een uitgebreide vriendelijke analyse gekeken welk bed voor elk van ons het beste past en welk kussen hierbij hoort. Matras Exact op tijd geleverd en goed en vakkundig geplaatst. Alle verpakking materiaal meegenomen en schoon opgeleverd. Goed gedaan.

Prettig en betrokken

Deskundig advies gekregen. Betrokken en meedenkend geholpen. Hartelijk dank nogmaals.

Service op hoog niveau.

Pima ervaring met Bedding. Afgelopen november mijn topdekker vervangen, nu het matras eronder. Er werd met me meegedacht. Ben zeer tevreden. Uitstekende brengservice. Komen hun afspraken na.

super tevreden

wij zijn heel erg tevreden Afspraken worden correct nagekomen Het kan niet beter

Professioneel advies, uitstekend product

Vriendelijk ontvangen in de winkel. Na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt de opties besproken en gaan proefliggen op een aantal matrassen. We hebben het bed nu een week in huis. Het bed is solide, mooi afgewerkt en we slapen er erg prettig in.

Goed en professioneel geholpen

In de winkel word je vriendelijk en kundig te woord gestaan door een bevlogen verkoper. De levering van het bed vond snel plaats, eerder dan verwacht. De bezorgers waren op tijd en monteerden binnen mum van tijd het nieuwe bed, namen het afval en een deel van het oude bed retour. Het bed zelf slaapt geweldig. Een aanwinst voor de omgeving.

Gewoon goed.

Keurig contact, op zaterdag geleverd, zelfs helemaal naar Sittard. Helemaal prima. En het slaapt heerlijk op de nieuwe Dorsoo matrassen.

Super snel geleverd

Goede prijs en top geregeld

Zeer kundige voorlichting mbt aanschaf bed!

Goede voorlichting en correcte levering!

Professionele begeleiding bij het vinden van het matras en bed waardoor de rugpijn verdwenen is

We zijn uitermate tevreden met de professionele en vriendelijke houding van de persoon die ons te woord heeft gestaan in de winkel. Ruim anderhalf uur werd er de tijd genomen om te luisteren naar de redenen voor het zoeken naar een geschikt matras (onderrugklachten) en het proefliggen om te kijken wat de beste matras en bedbodem zou moeten worden. Dit heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen. Geen nacht meer rugklachten ervaren sinds de komst van ons nieuwe bed! De levertijd van 5 weken was ook een aangename verrassing. Niets dan lof voor Bedding Ede!

Goede sfeer, leuk fam. Bedrijf. Een prachtige boxspring gekocht. Vakkundige mensen die hem netjes geplaatst hebben. Ik zou een volgende keer hier weer naar terug gaan.

zeer tevreden

goede advisering van verkoper . installatie bed ging voorspoedig. bed bevalt goed. bedrading verlichting rommelig, blijft niet vast zitten onderzijde bed.

Super meegedacht, en een mooi bed geleverd!

Super geholpen

persoonlijk en professioneel

Heel prettig. Meedenkend, zeker in de zin van wat wel en niet ervaren hoeft te worden.

Top winkel, kan ,m van harte aanbevelen

Mooie winkel en hele goede adviezen van de verkoper en de levering en plaatsen van het bed ging ook netjes en vakkundig, oude spullen netjes meegenomen,top winkel.

Klantvriendelijk, goede service! Echt een aanrader

Mooie winkel, goed geholpen en denken echt met je mee.

Deskundig advies en zeer goede service

Je krijgt goed advies in de winkel, ondersteuning in het maken van je keuze en een fantastische service. Absolute aanrader.

Deskundig advies

Ik werd aangesproken op een manier die ik als zeer prettig ervaar. De eerste matras die werd gesuggereerd was meteen de beste. Daarnaast ben ik ben blij met de manier waarop de aflevering werd opgepakt en met het meedenken van de medewerkers. Ik heb Bedding Slaapcomfort inmiddels al bij mensen aangeraden.