Excellent work on developing my company’s website

He did an incredible job developing and designing my company’s website. Danny was very responsive and knowledgeable, which helped me a huge amount given my lack of experience when it comes to web development. I highly recommend using their services for any of your website needs.

• Would you recommend us? Yes

Snel en goed!

De ervaringen van A search met Oventa Webdesign (Danny) zijn uitermate prettig. Danny doet wat hij belooft, volgens afspraak en voert wijzigingen razendsnel door. Hierdoor waren wij met onze site snel up and running.

LOVE WORKING WITH THIS MAN!!

I am a high powered business professional from America that does 100% of his business online. I needed someone reliable, fast, and that new what they were doing to help fix some serious issues we had with our design. Oventa stepped in and not only fixed the issues, but built new websites new designs and has been incredibly reliable with being on time etc. Is work is amazing and I will continue to use him for everything we have going on, going forward. Thank you so much for your continued work. Thank you! You are incredible.

• Would you recommend us? Yes

professioneel

Zeer fijn bedrijf om mee samen te werken. Denkt met je mee.

• Bedrijfsnaam: Bosman kappers

Danny is heel behulpzaam en denkt mee, in oplossingen.

• Bedrijfsnaam: AnoukCoacht

• Bedrijfsnaam: Sport-foto

Goed bedrijf en klant vriendelijk !

• Bedrijfsnaam: Carwash4all

Ik heb nauw samengewerkt met Danny. Hele fijne persoonlijkheid denkt graag met je mee. Werkt snel komt altijd zijn afspraken na.

• Eindresultaat

Zeer deskundig bedrijf. Snelle reactie tijden en duidelijke communicatie

• Bedrijfsnaam: Sunoccasions

Oventa is goed, snel, en niet duur. De communicatie verloopt echt super.

• Bedrijfsnaam: GOB Koters&Co

Mijn ervaring met Oventa Webdesign is uitstekend! Ze denken zeer goed mee met de klant. Wat me vooral opvalt is de snelheid waarmee ze werken.

• Eindresultaat N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Cottica

Toen afgelopen jaar ineens mijn hoost niet meer op orde bleek en mijn website binnen enkele dagen compleet uit de lucht zal gaan, heeft Oventa supersnel mijn hele website over gezet en geupdated. Voorzien van een slotje en met advies ter zijde gestaan. Ik was erg blij en ben super tevreden. Zo kan ik rustig weer mijn eigen werkzaamheden.

• Bedrijfsnaam: MaPaKi

Dank voor je leuke reactie Kristina. Ik ben blij dat we dit op tijd voor jou hebben kunnen verzorgen, ik hoop dat je nog steeds erg blij bent met je website! Gr. Danny

Het was voor ons bedrijf een zeer prettige ervaring om 1 op 1 met de ontwerper de mogelijkheden te bespreken. (Onze site is gemaakt door Danny) Het ging snel en ook in begrijpelijke taal. Al na een paar dagen was er een concept en daarmee zijn we doorgegaan, het was nl. precies wat de bedoeling was voor ons bedrijf. Dat alles zo voorspoedig ging is een verdienste van de gedegen inventarisatie van onze wensen en het direct doornemen van de mogelijkheden. Korte lijnen en snel secuur uitwerken zijn dus de ervaringen. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren en blijven zeker klant bij Oventa !

• Bedrijfsnaam: Topbak aanhangwagenverhuur

Oventa heeft een prachtige website voor ons kinderdagverblijf neergezet met precies de juiste uitstraling. Ook met het ontwerp van het logo zijn wij super blij. Oventa denkt mee, adviseert en maakt beloftes waar!

• Bedrijfsnaam: KDV op eXpeditie

Oventa webdesign heeft voor mij een prachtige website neergezet. Snelle levering, goede communicatie en uitleg hoe ik zelf dingen kan aanpassen. Ik ben heel tevreden!

• Bedrijfsnaam: Speelkampioentjes