Erg vakkundig, netjes en zeer goede service!

Wij zijn ontzettend tevreden over het werk en de service van Woningbehangen.nl. Het contact, zowel telefonisch als via Whatsapp, verloopt prettig en snel. Persoonlijk contact en klanttevredenheid staan bij Woningbehangen.nl erg hoog in het vaandel! Onze woning is in een aantal dagen volledig behangen en geschilderd, en dan ook echt ontzettend netjes en vakkundig. Er wordt echt met je meegedacht, geen vraag is te veel of te gek en aan alles is te merken dat de klant koning is. Dit hebben we ook echt zo ervaren! Wij kunnen niet anders dan een hele goede beoordeling geven en wij zullen Woningbehangen.nl echt bij iedereen aanbevelen! Bedankt voor jullie goede werk, wij zijn enorm tevreden met het eindresultaat!

Mooi en snel

Alle kozijnen en de benedenmuren laten doen. In 3 dagen was alles klaar. 1 dag heeft iemand alles behangen. De andere dagen 2 gasten over de vloer gehad die alles hebben geverfd. Overleg met de schilders ging prima, gewoon lekkere nuchtere lui. Dik tevreden en ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Prima Prijs-Kwaliteit Verhouding

Keurig werk geleverd. Volledig volgens afspraak. Hebben in 3 dagen ons hele huis behangen, gesausd en alles netjes afgeleverd.

• Betrouwbaarheid

Professioneel met veel aandacht voor de klant

Zo zie je dat afstand geen probleem hoeft te zijn. Willard van Woningbehangen.nl komt gewoon langs in Heiloo (NH) uit het oosten om alles te bespreken, te meten en advies te geven. Dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan. Het werk wordt vervolgens binnen de afgesproken tijd keurig uitgevoerd. Eric heeft keurig werk geleverd zodat ik niet anders kan dan een tien ‘met een griffel’ geven. Complimenten mannen!

Snel en strak

Binnen twee weken is de hele bovenverdieping gedaan + overlopen + hal. Zo netjes en strak en vooral zo snel hadden wij het nooit gekund. Onze vragen werden soms al binnen een minuut via WhatsApp beantwoord. Al met al een hele prettige dienstverlening. Zeer aan te raden!

• Betrouwbaarheid

Geweldige service en uitstekende communicatie.

Via de website binnen enkele minuten een offerte ontvangen. De heren van Woningbehangen.nl hebben verstand van zaken en hebben prachtig werk geleverd voor een scherpe prijs!

Vakwerk

Onze ervaring is uitstekend. Alle werkzaamheden hebben we in een prettige sfeer besproken en dit is allemaal binnen de afgesproken planning uitgevoerd. Strakke wanden die keurig zijn afgewerkt.

• Betrouwbaarheid

Vakwerk! Komen afspraken goed na en denken mee. Zeker een aanrader

• Betrouwbaarheid

Gewoonweg Super ! Binnen no time een offerte ontvangen, welke ook nog eens super scherp geprijsd ! Geen verrassingen , afspraak is afspraak en no nonsense , dikke aanrader voor een ieder die zijn woning wil laten behangen en of sausen .

• Betrouwbaarheid

Snel en correcte afhandeling. Prima kwaliteit en service.

• Betrouwbaarheid

De medewerkers van woningbehangen.nl weten waarover ze praten. Goede adviezen en binnen een paar minuten een passende offerte via de website completeerde het verhaal. Ga zo door!

Nijverdalseweg 126 7461AH Rijssen