Go

Mooie zonnepanelen! Snelle levering en zeer goede montageservice!

goede kwaliteit

het bedrijf Ecomy Solar verkoopt uitsluitend Duitse panelen en vandaar dat mijn keuze ook op deze firma is gevallen. De adviseur was deskundig en na het uitbrengen van (niet de goedkoopste) offerte voor deze firma gekozen. De installateur heeft vakwerk afgeleverd en alles keurig opgeruimd nadat de werkzaamheden waren afgerond. Binnen 4 weken na het vergeven van de opdracht lagen de panelen op het dak. Ik kan een ieder dit bedrijf aanraden, deskundige adviseurs die met je meedenken en echt open staan voor je wensen. Een aanrader!!

Van offerte tot oplevering panelen een dikke voldoende

Mijn ervaring met Ecomy Solar is zeer postief kan ik vertellen. De offerte was netjes en over de installatie niks dan complimenten. Helaas voor de installateur was het een regenachtige ochtend. Op het moment dat de installateur de software aan het installeren was op de pc begon de zon te schijnen en doen de panelen het als een tierelier. Dus kortom, mocht je twijfelen; Ecomy Solar is een goed bedrijf als je zonnenpanelen wilt.

Prima advies, installatie naar wens verlopen en goede overdracht.

Na een 1e telefonisch kontakt is er een adviseur ter plaatse gekomen om de situatie te schouwen. Hij heeft mij, na eerst mijn wensen aangehoord te hebben, een deskundig advies gegeven. Vervolgens is er een offerte opgemaakt met duidelijke informatie en uiteraard de kosten. De plaatsingsafspraken zijn volledig nagekomen. De installatie is conform de afspraken geplaatst en op een professionele wijze afgewerkt met oog voor detail. Resumerend ik ben zeer tevreden.

Correct en prettig

Prettig contact, persoonlijk contact thuis en eerlijke voorlichting. Geen offerte gebaseerd op een foto van Google Earth. Keurige montage, alles gestofzuigd, restmateriaal meegenomen. Goede uitleg, alles op tijd als afgesproken. Offerte aangepast en dezelfde dag het geld overgemaakt. Kortom, een prima ervaring

Prima installatie en bedrijf reageert snel

Bedrijf reageert snel met een offerte. Duitse kwaliteitspanelen werden snel geplaats. Verkopers en installateurs zijn kundig en prettig in de omgang. Na de installatie reageerde de verkoper correct op een beschadigd paneel, zonder discussie werd deze snel vervangen. Beveel het bedrijf aan.

Uiteindelijk zeer tevreden over ecomy solar!

Na wat onduidelijkheid omtrent de manier van het aansluiten van de zonnepanelen, toch goed geholpen met een prachtige set zonnepanelen op ons dak liggen

Snelle reactie en keurige afwerking

Zeer snelle reactie van Marcel op de aanvraag, deskundig advies, goed meegedacht en flexibel. Korte levertijd en perfect op de afgesproken tijd aanwezig. Wilfred is een rustige vakbekwame monteur die zeer netjes werkt.

Een goede ervaring

Ik sta nog te verwonderen dat het zo snel gaat met een man op het dak en de andere medewerker binnen het elektra aan sluiten het goed gedaan en netjes afgewerkt ik bedank de farma dat het zo goed is gemaakt Gr Huub

Enorm tevreden

Duidelijke uitleg van producten en werkzaamheden gevolgd door een eerlijke offerte. Installatie snel en vakkundig gedaan. Duidelijke instructies en nette oplevering. Dit bedrijf denkt mee met de klant en zorgt ervoor dat het hele proces zorgeloos verloopt.

Eerlijk en duidelijke uitleg, aanrader!

Nette eerlijke en duidelijke uitleg tijdens eerste gesprek, zonnepanelen netjes en op tijd geplaatst door vakkundig en correcte personeel! Dit bedrijf Ecomy Solar is zeker aan te bevelen! Mvg, Marcel.

Geweldig, een echte aanrader!!!

Eindelijk was ik zo ver dat ik de stap wilde nemen om zonnepanelen aan te schaffen. Na hier en daar informatie opgevraagd te hebben bij wie de beste panelen heeft enzovoorts kwam ik al snel uit bij Ecomy Solar uit Wijchen. Het verhaal was dat ze de beste panelen hebben, niet de goedkoopste hierin zijn maar zeker ook niet de duurste. Na contact opgenomen te hebben met Ecomy Solar werd ik al snel gebeld voor het maken van een afspraak voor een geheel vrijblijvend informatief gesprek. Ik had al op zeer korte termijn een afspraak met Guus, een correcte, enthousiaste jongeman die zeer prettig in de omgang is. Iedere vraag die ik hem stelde werd zeer snel en vakkundig beantwoord. Gewoon héél prettig en héél prettig gewoon. Na 3 weken lagen de zonnepanelen al op mijn dak. Alles werd keurig geïnstalleerd door 2 zeer vriendelijke, vakbekwame mensen en klaar was de klus, geheel naar wens. Ook de financiële rompslomp daarna betreffende het terugvorderen van de BTW werd mij volledig uit handen genomen. Ideaal toch? Vind ik in ieder geval wel. Al met al een betrouwbaar bedrijf, die zijn afspraken nakomt en waar je zéér zeker mee in zee kunt gaan.

Top geregeld

Heel goed advies gekregen om toch de keus te maken om bij Ecomy Solar de zonnepanelen te kopen,panelen perfect en door dacht op platdak gelegd, monteur zeer vriendelijk en bereid om goede uitleg te geven waarom het zo het beste is,mijn vragen werden goed en duidelijk beantwoord, bedankt hiervoor en zeer te vreden.

Prima bedrijf

Goede voorlichting, duidelijke offerte, goede materialen (panelen van Duitse makelij) afspraken nagekomen, alles is volgens planning verlopen. Iedereen blij!

Klasse !!!!

Zonnepanelen van ecomy ? Een aanrader !!! Eerst bezoek van een meedenkende adviseur, daarna 2 perfecte, ontzettend vriendelijke en enorm behulpzame monteurs die t superstrak op het dak monteren en open staan voor de wensen van de klant . Klasse !!!

Monteur was op tijd aanwezig. Zeer netjes geïnstalleerd en achteraf duidelijke uitleg gekregen m.b.t. de app!

Zonder meer goed

Vlotte en gedegen installatie, onvoorzien probleempje werd deskundig getackeld. Prettige mannen, allebei; bescheiden en voorkomend.

Geweldig service

Nette voorlichting En goed en netjes geplaatst en schoon achter gelaten .

Snel en vakkundig gelegd.

Zeer tevreden! Ze konden al snel komen omdat ze alles op voorraad hebben. Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig personeel!

fantastisch

vanaf het eerste gesprek met marcel tot en met het plaatsen van de panelen geweldig verlopen, niet te beroerd om mee te denken en prima service, alle afspraken worden nagekomen en de installateur wilfred werkt zeer nauwkeurig en accuraat

Geweldig !

Prima service alles goed uitgelegd en het ging boven verwachting snel.TOP!

Ondanks het warme weer zeer vakkundig en zeer netjes gewerkt

De monteur Wilfred was maar alleen maar heeft uitgebreid de tijd genomen geen gehaast of wat dan ook alles prima afgewerkt en opgeruimd.

Prima zonnepanelen! En daarnaast ook nog eens de mooiste die er zijn. Zeer tevreden!

Zeer tevreden over de zonnepanelen

Zeer tevreden over de zonnepanelen. Met een fabrieksgarantie van 30 jaar en een opbrengstgarantie bij 15 jaar van 94% en bij 30 jaar van 88% denk ik één van de betere panelen op de markt. Fijn dat ik weet dat ik de komende 30 jaar in een energie neutrale woning kan woning, ondanks dat de woning uit 1985 komt.

Prima bedrijf

We hebben de zonnepanelen nu een week.alle gemaakte afspraken zijn goed uitgevoerd. De monteur werkte netjes en snel. Zelfs met 30 graden op het dak. Kortom we zijn zeer tevreden met ecomy solar. We kregen zelfs nog een bos bloemen toen alles klaar was. Daarom een dikke duim voor ecomy solar.

Cornelis Drebbelstraat 13 6603 BH Wijchen