alles is prettig verlopen

goede samenwerking en vriendelijk personeel

Op de toekomst voorbereid.

Mijn ervaring met Economy Solar kan ik in een woord vertellen. Prima uitleg van Marcel vooraf, zodat je als niet kenner weet wat je doet. De afspraken worden precies nagekomen zoals vooraf beloofd. De monteur kwam exact op de afgesproken tijd. Ineen ijltempo lagen ze op het dag. Ook de bijbehorende accessoires zijn prima geïnstalleerd. Dit was nou werk van een ECHTE vakman. Na de nodige uitleg mag ik zeggen dat ik UITERMATE TEVREDEN ben. Hans Boekhoorn

Fijne mannen op m'n dak!

Zonnepanelen, vaak over nagedacht en na 3 offertes besloten Ecomy solar m'n dak op te sturen. Fijne mannen op m'n dak prettig werksfeertje en aan 't eind liggen er 11 mooie panelen. Met 'n goed gevoel heet ik de zon welkom. Ik wens alle twijfelaars 'n goede snelle beslissing toe want ook vandaag schijnt de zon weer voor jou en voor mij...

Felixibel, professioneel, precies.

Na de eerste offerte een snelle realisatie voor de installatie van de zonnepanelen.

Afspraak gemaakt met Martijn van Ecomy en deze kwam binnen enkele dagen bij ons langs om te inventariseren hoeveel panelen er geplaatst konden worden. Alles helder en duidelijk uitgelegd door Martijn. Binnen enkele dagen konden de 10 panelen geinstalleerd worden en deze werkten binnen enkele uren. Uitleg gehad van de monteur en het systeem werkte naar behoren. De communicatie lijnen vanuit het bedrijf Ecomy en ons waren prima. Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren! Mijn ervaring met het bedrijf Ecomy en de monteurs waren helemaal goed. En zeer zeker een aanrader.

Vakkundig en betrouwbaar

Na een afspraak aan huis door Marcel hebben we meteen de offerte getekend. Het is duidelijk dat Ecomy met de klant meedenkt en enkel de beste kwaliteit proberen te verkopen. Samen het dakplan opgesteld, alles uitgerekend en zo de oplossing met het hoogste rendement kunnen realiseren. Soluxtec 330Wp glas-glas panelen en APSystems micro-inverters. Enkele weken later kon de installatie al opgeleverd worden. Twee vakkundige jongens die naar horens al 6 jaar in het vak zitten hebben de installatie gemaakt en de zonnepanelen gelegd. Erg mooi om te zien hoe professioneel ze dit gedaan hebben. Het eindresultaat mag er dan ook wezen. Ontzettend bedankt Ecomy Solar!

Toppers!

Precies op tijd, vriendelijk en netjes. Wat een leuk team zonnepaneel-acrobaten :-) Weinig geluidsoverlast gelukkig, ze waren bij ons op zondag. We kunnen dit bedrijf zeker aanraden. Snel en vakkundig !

goed advies en goede service

Gisteren onze panelen geplaatst, Duits, Soluxtec 330 wp glas-glas. Adviseur Marcel heeft ons uitstekend geadviseerd en zo zijn wij tot besluit gekomen om voor uiteindelijk deze aanbieder te kiezen. We hadden meerdere offertes (ook goedkopere) maar gaan toch voor kwaliteit waar Ecomy ook voor staat. Vakkundig advies, Marcel denkt echt mee ook in het legplan en neemt de tijd voor het advies en neemt de wens van ons serieus ook qua aanzien van hoe de panelen geplaatst gaan worden, en de monteurs, chapeau!! ruimen alles netjes weer op!

Perfect!

Prima service en begeleiding. Medewerkers zijn bekwaam en klantvriendelijk. Ik kan dit bedrijf en de medewerkers van harte aanbevelen!

Hele fijne ervaring en zeer deskundig.

Gebeld voor info en één dag later onder het genot van een kopje koffie alles doorgesproken en een legplan gemaakt. Alle tijd werd hiervoor genomen en alle zaken netjes op papier gezet. Wij hadden veel vragen hoe dit in zijn werk gaat en alles werd beantwoord. De montageploeg werkt netjes en onze 10 panelen waren in no-time op het dak. Geen kabels van boven naar beneden maar via de bestaande wasmachine aansluiting op zolder alles in werking gezet. Kortom Economy Solar is een aanrader!!

Gewoon goed, zoals belooft.

Door mond op mond reclame zijn wij bij Ecomy Solar terecht gekomen. Marcel heeft samen met ons diverse systemen besproken en adviseerde de juiste panelen. Hij kwam ook met oplossingen om de panelen op een goede manier aan te sluiten op het lichtnet. Dat gaf voor ons de doorslag om met Ecomy Solar in zee te gaan. De monteurs van Ecomy Solar hebben de panelen geweldig goed en zeer professioneel geïnstalleerd. Ook zij kwamen met creatieve oplossingen om de panelen zonder te veel heisa aangesloten te krijgen. En…….. alles keurig netjes opgeruimd.

Betrouwbaar bedrijf met een goede aftersales

Na 2,5 jaar nog zeer tevreden over de panelen en na een telf. staat men direct klaar om bv. de app opnieuw te installeren. TOP

Netjes geïnstalleerd

Keurig de afspraken nagekomen op de afgesproken dag. Na installatie de rommel ook weer netjes opgeruimd.

Zeer tevreden met zonnepanelen

Bij aanschaf zonnepanelen goede pre- en aftersales. Prima installatie. Personeel en eigenaar zeer correct.

prima service, zowel in het voortraject als de installatie

Uitstekende service, zonder enig probleem een wijziging in het legplan van de panelen. Afspraken correct uitgevoerd. Alles werkt correct, zowel de panelen zelf als de app. Een 10 geef ik uit principe niet, dus een dikke 9.

Goede service en nette montage

goede duidelijke service. zeer snelle montage, binnen 4 weken na het eerste contact was het hele systeem aangesloten. zeer goede monteur, legt alles vakkundig aan en legt het hele systeem ook duidelijk uit.

Correct en vakkundige installatie!

Wij hebben een zeer prettige ervaring met Ecomy Solar. Prettig en deskundig advies vooraf over topkwaliteit glas-glas zonnepanelen. Vorige week 16 panelen netjes en vakkundig geinstalleerd en mooi afgewerkt! Bedankt mannen, aan jullie zal het niet liggen... nu de zon nog....

Super snel en vakkundig aangelegd

De zonnepanelen zijn vakkundig en snel aangelegd Ben erg tevreden over dit bedrijf Kan het iedereen aanraden

Mooie strakke panelen goede uitleg vlotte levering.

Mocht u over wegen om zonnepanelen aan te kopen dan is ECOMY SOLAR een bedrijf die u goede uitleg geeft over alles wat u moet weten over ZONNEPANLEN. in zes uurtjes liggen er 10 of meer panelen op uw dak strak en stevig. Nette en beleefde monteurs laten geen rommel achterin een woord toppie.

Vanaf het eerste contact duidelijke en prettige communicatie. Niet de goedkoopste, maar goede kwaliteit. Tijdens de installatie bleek het plan niet helemaal uitvoerbaar. In overleg tot een prima oplossing gekomen, die ons waarschijnlijk meer opbrengst oplevert.

Zeer tevreden.

Vlekkeloze installatie van de zonnepanelen. Perfect op tijd en conform afspraak. Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Dit bedrijf (Ecomy Solar) is een aanrader!

Helemaal top

Verschillende offertes opgevraagd bij verschillende bedrijven. Maar bij Ecomy de beste uitleg en advies gekregen. Zonnepanelen konden snel gelegd en aangesloten worden. Ook altijd bereikbaar voor vragen en heel fijne en vriendelijke service

Prima bedrijf

Alles verliep volgens afspraak. Keurig gelegd. Op eentje na, dat wordt verholpen.. Nette werklieden. Erg vriendelijk.

op alle vlakken top kwaliteit

Mijn ervaring met Ecomy Solar is zeer positief. Vanaf het begin tot en met het einde. De offerte was netjes en heel duidelijk en over de installatie niks dan complimenten. Alles verliep volgens afspraak en heel snel, vrijdags contact op genomen, zaterdag kwam de verkoper al bij ons langs om een offerte te maken en na een week werden de panelen al geplaatst. De installateur heeft vakwerk afgeleverd. De panelen gelegd en de bekabeling heel netjes weggewerkt en alles keurig opgeruimd nadat de werkzaamheden waren afgerond. Ook de financiële rompslomp daarna betreffende het terugvorderen van de BTW werd mij volledig uit handen genomen. Al met al een betrouwbaar bedrijf, die zijn afspraken nakomt en waar je zéér zeker mee in zee kunt gaan.

Van begin tot eind hebben wij Ecomy Solar als zeer prettig ervaren. De monteurs hebben netjes gewerkt en hebben goede uitleg gegeven. Het is zeker aan te raden om met hen in zee te gaan!