in 1 woord Geweldig!!!

Ik heb een hele fijne ervaring met dit bedrijf. Keurig en correcte uitleg gekregen van Marcel, over de kosten en het product dat is geleverd. En de monteur Wilfred had verstand van zaken, en heeft de klus netjes afgeleverd!!! Wij zijn zeer tevreden!!!

Alles, vanaf begin tot eind perfect verlopen.

Omdat ik vanwege de hoogste kwaliteit, levensduur en garanties graag glas-glas panelen wilde kopen kwam ik terecht bij Ecomy Solar. Vanaf het eerste telefonische contact en adviesgesprek bij ons thuis door adviseur Guus wat zeer prettig verliep, tot aan de installatie door de vriendelijke en vakkundige installateur Wilfred is alles heel fijn en vertrouwd verlopen. Ik kan iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Top! Geleverd volgens afspraak

Goede ervaring! Marcel komt zijn afspraken na, belt op afgesproken tijden. Ik had wat vragen, was even niet bereikbaar Maar hij belde zelf snel terug. Installatie ook goed en keurig gedaan door een vakman. Top!!! Goed en vertrouwd bedrijf. Zou het zo weer doen bij deze firma.

Een bedrijf, waar de klant nog koning is.

Ga zo door.

Duidelijke communicatie en alles volgens afspraak gemaakt.

Prima en op afspraak geleverd.

Goede uitleg bij verkoop en netjes volgens afspraak geleverd.

Zeer tevreden van begin tot het eind

Als eerste verschillende malen met Nino gesproken bij ons thuis. Hij heeft heel veel informatie en advies gegeven. En dat gaf ons een goed gevoel. Daarna een keuze gemaakt voor bepaalde zonnepanelen en afspraak gemaakt voor een datum. En op deze datum met vakmanschap de zonnepanelen geplaatst. Wij zijn zeer tevreden over de service van het begin tot het eind. Laat nu de zon maar lekker veel schijnen.

Prima werk

Monteur heeft netjes en is zeer succesvol te werk gegaan Dit bedrijf is zeer zeker aan te bevelen bij Zonnen panelen

Top ervaring

Alles snel en betaalbaar geregeld. In één ochtend lagen alle panelen op het dak. Zou ze zo weer inhuren als ik nog meer plek had....

Professioneel, vakkundig en klantvriendelijk bedrijf!

Afgelopen week zijn er op mijn woning zonnepanelen geïnstalleerd door dit professioneel, vakkundig en klantvriendelijk bedrijf. Een bedrijf wat ook eerlijke advies en uitleg geeft, ook na afloop. Hiervoor mijn dank aan alle medewerkers! Ze werken ook uitsluitend met topmateriaal. Alles werd na installatie keurig afgewerkt en opgeruimd. Ik beveel dit bedrijf zeker aan, het is een voorbeeld voor vele!

Na een tegenvaller in relatie tot de BTW teruggave is er op coulante wijze gereageerd door het bedrijf. Complimenten hiervoor.

Installatie prima, aftersales zeer slecht

Zonnepanelen zijn op 19 november 2021 geplaatst in één dag. Dat ging voorspoedig. Er waren nog een tweetal zaken die de week erna zouden worden opgepakt en toen ging het mis. Geen reactie meer, of toezeggingen die niet nagekomen zijn. Teleurstellend.

Response from the business owner

Geachte heer van der Lecq, Het probleem bij u was iets heel onbelangrijks: op de dag van de installatie wilde u graag een zonnepaneel extra hebben, dit hebben we toen ook meteen in orde gemaakt voor u, alleen hadden wij niet de juiste ballastbak op voorraad. Dit hebben wij opgelost tijdelijk met een andere ballastbak, dit kon verder geen kwaad. Omdat uw systeem gewoon volledig draaide, had dit voor ons ook geen eerste prioriteit. Inmiddels hebben wij dit +/- 4 weken geleden dit al bij u opgelost. U zou de beoordeling herzien, maar helaas heeft u dit niet gedaan. Ik hoop zoals wij dit graag zien bij al onze klanten dat u nu wel tevreden bent. Met vriendelijke groet, het Ecomy Solar team.

TOP firma

Vandaag nieuwe zonnepanelen laten zetten door ECONMY Solar Goede voorlichting door Marcel de verkoop adviseur neemt de tijd en praat alles goed door en verzorgt de BTW terugave nog de zelfde dag. Monteur was mooi op tijd en alles netjes en vakkundig gemaakt. Ik kan deze Firma zeker aanraden.

ik ben zeer tevreden

ze komen heel goed over en zeker dat een monteur was .een heel goede mede werker heel fijn . dank wel. groetjes j hofmans

Tevreden

Goed voorgelicht en uitstekend uitgevoerd door de monteur.

Goede kwaliteit in service en materialen

Prettig advies gesprek gehad en goed meegenomen in de verschillende mogelijkheden. Adviseur continu bereikbaar voor vragen. Installatie in 1 dag voltooid. Alles netjes afgewerkt.

• Would you recommend us? Yes

Top service met deskundig advies

Ik stapte dit traject in zonder enige kennis, na mijn eerste gesprek met Nino werd het hele verhaal al een stuk duidelijker. In goed overleg heb ik de juiste keuze kunnen maken en hier ben ik erg blij mee! Bedankt Ecomy, voor het snelle installeren en tot snel!

Vanwege de vele goede reviews contact opgenomen met Ecomy Solar. Er zijn zoveel aanbieders met mooie beloften dat je door de zonnepanelen de zon niet meer ziet. De gehele proces verliep snel en goed. Marcel kwam op bezoek en vertelde het eea over zijn panelen. Na het gesprek was ik overtuigd van de kwaliteit waar Ecomy Sokar voor staat. Na het tekenen van de offerte kreeg ik van Marcel een datum van de montage (29-10-2021) ik heb gekozen voor de Solar panelen van 375 WP, volgens Marcel de allernieuwste glaspanelen met een hoger rendement. Op de dag van montage kwam de monteur die ik overigens zeer vakkundig vond. Alles werd in een redelijk rap tempo geïnstalleerd op mijn platte dak. Na de montage van de panelen heb ik uitleg gekregen over de werking van het systeem en kreeg ik instructies over de te downloaden app van APsystems. Al met al zeer tevreden hoe het gehele proces is verlopen waarbij Ecomy Solar zich aan alle afspraken gehouden. Wat ook zeer prettig was is dat de BTW teruggaaf ook werd geregeld door hun middels een andere partij.

Komt belofte na wat er aan mij verteld is, en in offerte staat

Monteur heeft netjes gevraagd of alles op tekening staat na tevredenheid is. Zo ga ik het uitvoeren. Geweldig bedrijf die naar je luistert wat jij wil en geen eigen spullen aanpraat die jij niet wil. De monteur heeft netjes van boven naar beneden gewerkt, en alle spullen netjes opgeruimd. Wel was het bedrijf iets duurder als andere bedrijven maar de garantie is ook veel langer ik geef het een dikke 9,5 voor alles. Ik wens ze veel succes in de toekomst. Ik beveel het bedrijf van harte aan. Henri van de Rakt

Goede voorlichting, snelle uitvoering. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Niks op aan te merken.

Zeer vakkundige mensen.

Komen de afspraken na. Vakkundig personeel in dienst. Ze installeren het netjes binnen en buiten. Zal ik ze bij andere aanraden. JA ZEKER

Klopt van A tot Z

Goede communicatie. Afspraken nagekomen. Vlot afgewerkt. Werkplek keurig achtergelaten.

Prima!

Alles liep zoals gewenst. Het eerste gesprek was fijn en het was al snel duidelijk voor ons. Afspraak gemaakt voor installatie en de monteur deed prima zijn werk. Direct daarna zijn wij gebeld en er werd gevraagd hoe de installatie verliep, heel netjes. Geen opmerkingen eigenlijk. Ik zou het zeker aanbevelen.

Gewenste installatie netjes geplaatst en defecte omvormer zonder problemen vervangen.

Goed advies gekregen hoe 12 panelen op een nette manier op ons dak geplaatst konden worden. Ook onze wens voor een 3fase installatie was geen probleem. De installatie zelf is netjes gedaan op de afgesproken dag. Helaas gaf een van de omvormers een probleem na 2weken. Dit werd snel opgelost, helaas wel met de nodige communicatie over het tijdstip (enigszins te begrijpen vanwege de drukte). De installatie draait nu al meer dan 2 manden na onze tevredenheid.

zeer professional uitgevoerd

heel netjes gedaan