Netjes alle afspraken nagekomen!

Afspraak, offerte en afspraak tot plaatsing allemaal makkelijk vlot en helder gemaakt! Plaatsing ging ook soepel en alles functioneert naar behoren en is netjes achter gelaten

Komt betrouwbaar over

Heb meerdere keren contact gehad met de verkoper Nino en uiteindelijk de knoop doorgehakt voor 9 Bauer panelen. Op de afgesproken datum 1 februari 2024 keurig en snel geïnstalleerd en na afloop nog gebeld door Nino of er nog vragen zijn. Nu alleen de zon nog, want tot nu toe is alles grijs en grauw en hebben ze nog weinig opgeleverd.

Nette installatie door vriendelijke medewerkers

Na even zoeken (waarbij je door de bomen het bos niet meer ziet) ben ik gegaan voor de kwaliteit van de glas op glas Duitse zonnepanelen van Bauer. Daarbij is de keuze gevallen op 8 stuks Bauer 420W panelen. Ik zag dat Ecomy Solar een leuke najaarskorting gaf van € 100,- per paneel en ik heb een afspraak gemaakt met de verkoopdirecteur Marcel. Deze heeft alle mogelijkheden betreffende zonnepanelen, salderen en het rendabel maken uitgelegd en hij heeft mijn vertrouwen en sympathie gekregen om met hem in zee te gaan mede omdat het een bedrijf in mijn omgeving is. Omdat het een rustigere periode van het jaar was hoefde ik niet lang op de installatie te wachten. De installatie is binnen 2 weken gedaan door 2 zeer sympathieke medewerkers. Ron de Elektriciën heeft een nieuwe meterkast geplaatst en aangesloten en mij heel veel uitgelegd over de zonnepanelen in de praktijk en het gebruik van de app. De eveneens sympathieke monteur waarvan ik de naam vergeten ben, heeft de zonnepanelen zeer netjes geïnstalleerd, later bijgestaan door Ron. Het was een ijskoude dag maar ze hebben het samen wel naar tevredenheid gefikst. Helemaal TOP! Ik heb er alle vertrouwen in dat de service indien nodig ook goed zal zijn.

Na plaatsing zonnepanelen dik tevreden!

Ik vond vind het lastig om zonnepanelen aan te schaffen. Leveranciers vallen om en welke van hen kun je nog volledig vertrouwen? Omdat ik glas op glas panelen wilde kwam ik uiteindelijk terecht bij Ecomy Solar uit Wijchen en na een mailtje naar het bedrijf, belde Nino mij op. Ik mag mijzelf best als kritisch en eigenwijs beschouwen en het proces tot de uiteindelijke aankoop heeft best lang geduurd. Maar Nino bleef altijd geduldig uitleggen en adviezen geven over drie offertes die hij mij toestuurde, stond me te woord als ik vragen had en belde mij altijd terug na een appje. Na wikken en wegen heb ik mijn keus gemaakt, mede omdat Nino mij ook garandeerde dat Ecomy Solar een betrouwbare partner is. Eerst zien dan geloven was toch mijn gedachte. Op 14 november zijn de panelen gelegd en is mijn meterkast helemaal vernieuwd volgens afspraak. Nino had geen woord gelogen; zeer prettige installateurs waar je goed mee kan overleggen. De installatie in de meterkast en het leggen van de panelen is snel, netjes en vakkundig gedaan. En…… als er in de toekomst wat is (ga ik niet vanuit), kan ik Ecomy bellen en komen zij het snel verhelpen verzekert Nino mij. En daarbij komt nog dat Nino altijd op de achtergrond aanwezig is met wat extra begeleiding. Kortom ik heb Nino leren kennen als is een gouwe betrouwbare adviseur waar je prettig mee kunt praten. Als je hem “tegenkomt” zou ik zeggen gewoon doen. Wat mij betreft krijgt hij een dikke negen (10). Max Holtes Lisse

Kwalitatief, betrouwbaar,efficiete benadering met vriendelij, maar voorall deskundig personeel.

Ik ben zeer tevreden over de heleaanpak, en de snelheid van de uitvoering. Petje af.

Snel

Ik heb een goede ervaring gehad. Ze waren erg snel en ik zou ze zeker aanbevelen

Plaatsing zoals afgesproken en goede communicatie.

Na aanmelding via de website was de afspraak snel gemaakt. Vlotte plaatsing. De montage in de meterkast en op het dak ging soepel. De kabel van buiten hoefde niet via de kruipruimte naar binnen. Scheelde de monteur werk en mij geld. Toen na een paar dagen een omvormer kapot ging is deze netjes vervangen. Communicatie rondom de vervanging was prima. Je hoort wel eens andere verhalen…

Van a tot z netjes, vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. De installatie is ook netjes en prima verlopen. Wij zijn erg tevreden.

Super montage zonnepanelen

Mijn zonnepanelen aantal weer uitgebreid met ecomy solar. Alweer een monteur die meedenkt, vriendelijk is en vakkundig de boel monteert. Je word zelfs nog gebeld door de verkoopdirecteur of t allemaal naar wens gegaan is. Super service !!!!

Zeer tevreden over de zonnepanelen van Ecomy Solar!

Aangezien mijn huidige zonnepanelen aan vervanging toe waren wilde ik graag investeren in een betere kwaliteit zonnepaneel (glas-glas) die langer mee zou gaan en ook na 20 jaar nog hetzelfde niveau aan energie terug zou leveren als dat van op de eerste dag dat deze in werking zijn. Na de professionele website van Ecomy Solar bekeken te hebben en het lezen van de positieve reviews kan ik ook bevestigen dat ik zeer tevreden ben over Ecomy Solar en krijgt van mij ook een 9.5! Prettig gesprek van begin (verkoop) tot eind (uitleg app), op korte termijn leveren, snel maar ook vakkundig geïnstalleerd!! Bedankt!

Helemaal top

Super goed geholpen door Nino. Deze gozer weet waar hij het over heeft en had ons vertrouwen snel gewonnen. De panelen lagen er binnen een week of 2 op en zijn nu lekker aan t shinen. Helemaal tevreden over alles.

Toppers

Alweer een paar maanden geleden dat de zonnepanelen zijn geplaatst. Monteurs waren iets later dan afgesproken, maar werd netjes gebeld dat het wat later zou worden. Andere klus liep iets uit.(kan gebeuren natuurlijk ). Aangekomen is het 1 geoliede machine , de een doet dit en de ander is aan het voorbereiden .Ze werken netjes en snel. Voordat je het weet zijn ze alweer onderweg naar de volgende klant. Na een uur kwam de elektricien alles aansluiten , ook die ging weer netjes en vakkundig aan het werk. Ik zou Ecomy Solar zeker aanraden. De zonnepanelen die geleverd zijn werken perfect (glas op glas ) Hoop dat het een zonnige zomer word .

Vakkundige mensen en plezierig in de omgang

Van begin tot het eind een open contact over inhoud, planning, financiën en nazorg. Zoals het ernaar uit ziet prima materialen en uitstekende werking. Steeds het gevoel gehad een gewaardeerde klant te zijn. Van harte aanbevolen.

• Would you recommend us? Yes

Deskundig en betrouwbare mensen.

Voordat wij de zonnepanelen kochten kregen wij uitgebreid advies van Nino. Hij is zeer deskundig en luistert naar de wens van de klant, maar verliest de kwaliteit niet uit het oog. Hij is zeer betrouwbaar, makkelijk toegankelijk en komt alle afspraken na. Top!! De panelen werden op de afgesproken datum gelegd. Lars en companen deden de installatie en Ron de elektriciteit. Beiden leverden goed werk en waren behulpzaam bij het installeren van de app en aansluiting op de router. Dit deden ze ongevraagd. Hele prettige mensen in de omgang. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat. Mocht je geïnteresseerd zijn in zonnepanelen dan kan ik Nino zeker aanbevelen als adviseur. Zijn nummer is bij mij bekend.

Snel, goed en vakkundig

Na een goed contact over de offerte en mijn vragen daarover werd de lijn "gewoon" doorgezet: Een snelle en prettige installatie. De overlegpunten welke met de verkoper zijn besproken werden direct met mij doorgenomen en opgepakt door de installatieploeg.

De app

Zonnepanelen zijn goed geplaatst heb al eerder een hele goede review gegeven maar heb al een keer contact opgenomen met het bedrijf dat de app niet werkt ze zouden het regelen maar er is nog niks gebeurd wel kreeg ik een email dat het geregeld maar het werkt nog steeds niet

We hebben een nieuw zonnetje in huis erbij.

Marcel is heel prettig in de omgang, is deskundig en wekt vertrouwen. Afspraken worden nagekomen. Installateurs zijn deskundig en zeer correct.

Uitstekend bedrijf! Afspraken goed nagekomen!

Een hele prettige samenwerking en uitstekend werk geleverd! Snel en correct uitgevoerd! Kundige en vriendelijke medewerkers.

Geweldig vlot personeel de zonnepanelen lagen vlot op het dak aansluiting ging ook perfect, ik raad het ook voor andere aan die er naar op zoek zijn

zeer flexibele en professionele montage

Wij hadden met Ecomy Solar vorig jaar een opdracht gegeven voor het monteren van 9 panelen. Door persoonlijke omstandigheden konden wij vlak voor montage de panelen eigenlijk niet afnemen. Direct met Ecomy Solar gebeld en de situatie uitgelegd. Ze deden totaal niet moeilijk en begrepen onze situatie volkomen. Samen afgesproken als de prive situatie zou veranderen, dat wij weer zouden denken aan ze. Een man een man, een woord een woord en dus vandaag de 9 panelen alsnog laten leggen. De monteur was keurig op tijd en heeft zeer vakkundig de panelen gelegd en aangesloten! Top service.

Prima advies en service

Bij de keuze van de panelen goed geadviseerd. Installatie gig vlot en soepel. Alles staat nu netjes op het dak.

Duidelijk info vooraf. Helder en transparant bedrijf. Komen afspraken na.

Na gedegen zoektocht uiteindelijk voor Ecomy gekozen. Afspraak met Ecomy was snel gemaakt en Martijn kwam de week erop al langs. Hij gaf een zeer duidelijke uitleg het product, het leveren en plaatsen. Martijn luisterde goed naar onze wensen en hij gaf aan wat nodig was. Betrof een zeer prettig gesprek en wij hadden er goed gevoel over. Kregen snel een offerte. Na een 2e contact met Martijn (toch nog wat vragen) opdracht gegeven voor plaatsing zonnepanelen. In 1e instantie gekozen voor 12 Solutex panelen met een 1 Hosola omvormer. Werden uiteindelijk, op ons verzoek, 14 panelen en 2 omvormers (7 panelen in serie op 1 string omvormer. Kregen op enig moment van Martijn het bericht dat levering vd Solutex panelen langer ging duren. Als alternatief bood hij onder dezelfde condities Hanover panelen aan. Konden ook afzien van het geheel. Martijn was hierin open en transparant. Gekozen voor de Hanover panelen en een maand later konden de panelen geplaatst worden. Week voor plaatsing kwam de elektricien langs voor meterkast. Zeer prettig contact met deze vakkundige man. De week daarop verliep de plaatsing snel en vakkundig. Panelen + omvormers werkten direct goed. Omdat de elektricien tijdens de plaatsing bij een andere klant i.d. buurt bezig was , zag hij dat de omvormers niet in ons eigen netwerk actief waren. Hij kwam uit eigen beweging langs en was erg behulpzaam om de omvormers in het netwerk te krijgen. Op enig moment werkte alles naar behoren. Goede nazorg dus !! Al met al tevreden over Ecomy, tot op heden. Aanrader. Wel wil ik nog meegeven dat er beter gecommuniceerd kan worden wanneer b.v. verandering v.d. te leveren producten o.i.d. aan de orde is (in ons geval de omvormers) en meer info aanleveren over het juist uitlezen/interpreteren van de Solarman Smart app. Ook gaf het leveren van de juiste factuur wat problemen maar uiteindelijk goed gekomen door inzet van Martijn als contactpersoon.

Duidelijk info vooraf. Helder en transparant bedrijf. Komen afspraken na.

Heel Netjes!

Van de verkoper tot de monteurs allemaal waren ze heel netjes en duidelijk. Panelen zijn in een halve dag gelegd. Heel erg weinig overlast gehad. En geen enorm lange wachttijd zoals je nu wel heel erg veel hoort. Top en ook al aanbevolen bij vrienden en familie!

Heel Netjes!