Leuke vorm van entertainment om een evenement aan te kleden!

Nasser's show was een leuke manier om ons jaarlijkse toernooi wat extra's te geven!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Perfecte combinatie tussen entertainment en voetbal!!

Het organiseren van exclusieve jeugddag is nogal een uitdaging, vooral als het gaat om een geheel dagprogramma voor jeugd van jong tot oud. Panna Knock-out vervult dit uitstekend door een perfecte combinatie tussen entertainment en voetbal weg te zetten. Door de flexibele en ruimdenkende staf wordt er meegedacht en is alles naar wens mogelijk. Het enthousiastme van de staf is erg aanstekelijk wat ervoor zorgt dat iedereen kan terug kijken op een geweldige dag! Nogmaals Bedankt!!

Super kinderfeestje gehad!

Mijn zoontjes (8 jaar) hebben een super leuk kinderfeestje gehad dankzij de enthousiaste clinic van Stefan. Hij heeft anderhalf uur lang een afwisselende programma aangeboden. De kinderen hadden na afloop allemaal grote verhalen en hebben het ontzettend leuk gehad.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Top samenwerking en prachtig resultaat

Het contact en de samenwerking was persoonlijk en prettig. Er werd goed en flexibel meegedacht en er werden goede alternatieven aangedragen.

fantastisch

hele mooie ervaring met een geweldige performance van natuurtalent Mehdi Amri. alle jongeren die hebben deelgenomen hebben er met volle teugen van genoten. keep up the good work !!!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Dit zijn echt top gasten!

Super belevenis voor ons voetbalteam gehad met de Panna knock out Fissa ...wij hadden Hassan en naast dat hij een ware voetbalkunstenaar is wist hij ook echt verbinding te maken met de kinderen... echt een top feest! Zeker aan te raden!!

Super leuke clinic!

Erg leuke ochtend met Stefan gehad, de jongens en meisjes waren onwijs enthousiast.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Top programma voor kids die voetbal leuk vinden!

Onze trainer Stefan had een goede en leuke interactie met de kids en kon de aandacht er goed bijhouden. Bijna alle kids (13) deden goed mee met het programma!

Super!!

8 juli hebben wij een super verjaardagsfeest gehad, mede dankzij Panna Knock out! Wat een geweldig organisatie zeg! en niet te vergeten wat een geweldige jongen heer, Nasser el Jackson. Je bent echt een topper! Wat waren onze jongens blij na een geweldige middag. Helaas hadden wij het weer niet mee maar dat heeft onze kanjers niet tegen gehouden. Het gaat jullie goed heren. Super bedankt voor deze geweldige middag.

Superleuke clinic voor onze U15 Spelers

Tom V gaf een Panna Knock out clinic aan onze spelers van Fortuna Sittard U15. Een uur lang allerlei techniek oefeningen en afsluiten een demonstratie van iedere speler en natuurlijk van Tom zelf.

Super leuk kinderfeestje!

Onze zoon werd 7 en wilde graag een voetbalfeestje. Toen kwamen we bij Panna Knock Out terecht. Het was geweldig! Stefan deed het hartstikke leuk en heeft die jongens anderhalf uur lang vermaakt met een leuk en divers programma. Alle kinderen hebben er van genoten, ook kinderen die niet veel met voetbal hadden. Een aanrader!!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Tom Vegter is langs geweest voor het kinderfeestje van mijn zoon die 8 wordt. Er waren 13 kinderen. Tom deed het superleuk met de kids. Er werd keurig een afstand van anderhalf meter gehanteerd zonder dat de kinderen daar last van hadden. Tom had duidelijk ervaring met een grote (en drukke) groep kinderen van deze leeftijd. 1 keer roepen 'de bal is lava' en iedereen bleef van de bal af :-) De swish swish was ook niet onbekend bij Tom, de depp depp wel maar die hebben we heb geleerd :-) Al met al een super geslaagde dag! Tom heeft nog een persoonlijke boodschap voor Lars ingesproken waar Lars super blij mee was! Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Beste feest ooit-Edward 10 jaar

Hassan was een geweldige entertainer die de volledige aandacht van 10 jongens wist te vangen en met humor en muziek een fantasische clinic neerzette! Volgend jaar weer!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Pedagogisch goed en iedereen werd in de clinic betrokken en serieus genomen met plezier voorop!

Hele leuke en enthousiaste clinic door TomV waarbij iedereen op een positieve manier betrokken werd. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Fantastisch geholpen op zeer korte termijn. Goed afspraken mee kunnen maken en zeer klantvriendelijk.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Super tof voetbal kinderfeestje!

Echt een heel leuk feestje. Programma was goed opgebouwd, freestyle show, panna oefening en het leren van trucjes. En als klapper van de show nog een wedstrijd! De kinderen hebben genoten en nog wat geleerd ook! Stefan deed het heel leuk en had goed de aandacht van de kinderen! Geslaagd feestje en voor herhaling vatbaar!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Top, denken mee en kunnen zich verplaatsen in de klant.

Goed en duidelijk contact, denken mee en vinden oplossingen in wat je nodig hebt. tijdens de clinic en demo zeer enthousiast. Zeker aanrader en voor herhaling vatbaar.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Leuke activiteiten in het voetbalcircuit en geweldige interactieve voetbalshow.

Opening met de show en daarin al de interactie met de voetballets en ander aanwezig publiek was super. De activiteiten waren erg leuk en gevarieerd. Ook de ruimte erna om nog vragen te stellen en uitdagingen aan te gaan, was goed. Het opbouwen en afbreken duurde lang, de vraag is of dit effectiever zou kunnen.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Leuke circuit onderdelen met enthousiaste en nette begeleiding

Goed contact vooraf met on-site bezoek voor inzicht in en afspraken over benodigde faciliteiten. Hebben vrijwel alles uit handen genomen. Netjes gewerkt bij het opstellen en afbreken. Enthousiast in de uitvoering. Leuke onderdelen.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

TOP ervaring met de mannen van Freestylevoetbal.nl!

Voor het tweede jaar op rij zaken gedaan met Freestylevoetbal.nl en wederom alles perfect verlopen voor circa 150 blije kids tijdens ons jaarlijks voetbal-eindtoernooi. Dit jaar hebben wij ook een aantal voetbalattracties bij Freestylevoetbal.nl gehuurd. Voorafgaand aan onze evenementen een prettige communicatie met zaakwaarnemer Stefan. En op de dagen zelf genoten van de enthousiaste en oprecht genietende freestylers! De interactie met de kids is echt top!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Eigentijds programma, flexibel en meedenkend, laagdrempelige communicatie, aandacht voor onze jeugd.

Zie hierboven

Super leuk!

Komen al jaren bij ons op ons pinkster panter toernooi bij Dsv concordia. Elk jaar weer een daverend succes onder de kinderen en ouders! Komen netjes op tijd en altijd netjes in communicatie.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Enthousiaste voetballers en super crew!

Mehdi, Easy Man en Nasser maakten ons 90-jarig jubileum een geweldig freestyle feest waar de hele jeugd van heeft genoten! Om nooit meer te vergeten.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Duidelijk contact vooraf & meer dan tevreden over de uitvoering

Duidelijk en vriendelijk contact. Tom deed het erg leuk met de kinderen. Geen klokkenkijkers, dus als het iets uitloop geen enkel probleem. Enthousiast & geïnteresseerd.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Fijne samenwerking waarbij er ook echt meegedacht werd met onze openingsact in dit geval!

• Aanbod
  • Prijs-kwaliteitsverhouding
  • Afspraken nakomen

Gouvernestraat 70 E

3014PR Rotterdam

Over Panna Knock Out

Bij Dr. WOOOW!, Panna Knock Out en Urban Booking streven we altijd naar een WOOOW moment! Dit doen we met een team vol passie voor urban/street culture.