Top organisatie!

Nick, Stan en Nasser zijn toppers in hun vak. Het toernooi was perfect geregeld en het enthousiasme spatte ervan af. Professioneel gezien en organisatorisch, maar ook pedagogisch toppers! Dankjewel namens jongerenwerk Synthese

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Panna KO-toernooi een super beleving voor jong en oud!

Het Panna Knock-out toernooi was super goed georganiseerd, deelnemers konden zich nog op de dag zelf komen aanmelden (als je het aan mij vraagt een groot pluspunt). Een leuk team met kennis en knie how van het straatvoetbal en panna Knock out. Ook gaaf dat er professionele straatvoetballers meekomen (dit maakt het voor de de deelnemers super leuk om hier aan mee te doen).

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Aanrader voor jongeren in kwetsbare wijken

Goede voorbereiding en goede commuicatie. De jongens ademen Panna en dat brengen ze voortreffelijk over op de jeugd en de doelgroep die ik graag wilde bereiken in de wijk. Heel goed georganiseerd en heel leuk om als evenement in je wijk te hebben. Met beide als doel om te motiveren maar ook als preventief middel.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Een memorabele zomerse ervaring met top artiesten!

Panna Knock out in de Afrikaanderwijk was een onvergetelijke ervaring! De organisatie was goed voorbereid, was op tijd om alles op te zetten. Er waren goede artiesten geboekt passend bij onze wijk. De host zorgde dat er een goede sfeer hing, een lekker muziekje draaide om de duels te begeleiden en iedereen deed daardoor enthousiast mee. Alles werd je uit handen genomen dus wij hoefden nergens naar om te kijken. Onze jongeren hebben talent en dat konden ze hier laten zien! Geweldig!! Een aanrader!

Geweldig.

Alles was vanaf het begin tot einde goed geregeld. Heerlijk genoten van de professionele shows van Mo elJackson!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Weten de jeugd met het juiste middel te raken.

Prettige samenwerking/communicatie. Meedenkend in het leveren van maatwerk. Organisatorisch goed geregeld. Juiste aandacht voor wederzijds respect tussen jongeren. Tip: huur iemand in die de promotie regelt ;)

perfect

Onze leerlingen hebben door de omstandigheden met het Corona virus ruim anderhalf jaar niets aan activiteiten kunnen doen. Dankzij Panna Knock Out is er een prachtig sportdag georganiseerd waarbij onze leerlingen hebben genoten van een heerlijk dagje. Panna Knock Out denkt met je mee en hebben duidelijk ervaring in het organiseren van evenementen. De leerlingen hebben genoten. Bedankt!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Top georganiseerde dag, vol belevenis voor de jeugd.

Een mooie dag vol leuke voetbalactiviteiten voor al het jeugd, die niet direct gericht zijn op wedstrijd niveau. Ook zijn alle voetbalactiviteiten geschikt voor ieder spelend lid, wat heel belangrijk is voor een leuke dag vol plezier. Ook een mooi voordeel was dat de jeugdleiders die het hele jaar door actief zijn, nu niets hoefden te organiseren en alleen maar een helpende hand hoefde te dienen. Echt een super dag vol goede reacties van jong en oud. Gr Thijs

Top voor een kinderfeestje

Stefan heeft een ontzettend leuke training gegeven voor de boys (rond 8jr). Iedereen kwam enthousiast terug.

Werken graag samen met Panna Knock Out om jeugd in beweging te brengen

Haaglanden Beweegt werkt nu bijna een jaartje samen met Panna Knock Out om jongeren in beweging te brengen op het gebied van voetbal. In Delft hebben we in alle wijken workshops door ze laten verzorgen en als kers op de taart een groot Panna Knock Out Kampioenschappen event. Alles was super geregeld en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader voor andere gemeentes!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Sportief, gezellig en stoer!

André kwam samen met 2 andere begeleiders het kinderpanna voetbalfeestje begeleiden. Een grote groep jongens en 2 meiden, goede tips en oefeningen werden uitgevoerd. Alle kids werden aan het werk gezet. 1,5 uur onder de pannen met een stoer muziekje op de achtergrond. De kids zowal als de ouders hebben genoten en tijd vloog voorbij. Een professioneel team, die zeker aan te raden is voor een geslaagd fressie!!!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Leuk leervol en betrekt ook iedere erbij

Het was top!

Stefan Molendijk heeft bij ons een kinderfeestje verzorgd. Met veel enthousiasme en 100% inzet ging hij met de kinderen aan de slag. De kinderen wist hij er goed bij te betrekken, door oefeningen op maat. Oefening te makkelijk? Stapje erbij! Voor ieder een uitdaging. Het feit dat hij ook mee speelde vonden de kinderen natuurlijk ook erg leuk!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Een geweldige workshop! Zeker aan te raden.

Op interactieve wijze uitgevoerd door de mannen van Panna Knock Out! Alle deelnemers waren ontzettend blij.

Het ultieme kinderfeestje!

Onwijs leuk! Kinderen hebben genoten! Zeker voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader! Dankjewel Stefan voor de leuke middag!

Gave ervaring

Met de voetbalclub een clinic laten verzorgen door Nasser el Jackson. Kinderen waren erg enthousiast, ook Nasser liet zijn enthousiasme niet door het slechte weer beinvloeden. Communicatie met het bedrijf was erg goed. Snel reactie en creatief ook meedenkend.

Mooi urban platform

Zeer toegewijde mensen in de urban straatvoetbalscene. Uit passie

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Kunst, cultuur en positieve vibes

Mijn events met Panna Knock Out waren spectaculair, trokken veel publiek en waren vol met positiviteit. De artiesten laten zien dat het spel op hun niveau echt een kunst is, maar dat iedereen welkom is om het te proberen. Met humor en respect zorgen ze ervoor dat het publiek non-stop vermaakt wordt. Heel veel wooows, oooehs en aaaaaits. Deze gezonde jongerencultuur wordt hier ook zeker mee gestimuleerd. Keep up!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Jonge, ervaren straatvoetballers die de kinderen op leerzame en leuke manieren eentertainen

De straatvoetballers van Panna Knock Out zijn enthousiaste en energieke voetballers die de kinderen helemaal mee weten te nemen in hun wereld. Omdat ze zoveel impact hebben op de kinderen weten ze ook maatschappelijke boodschappen over te brengen. Aanrader!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Inmiddels 3 keer geboekt dus geen omkijken meer naar en voldoet altijd aan de verwachtingen!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Belevenis voor lokale jeugd met internationaal sausje en topproductie

Dit event spreekt jeugd aan die moeilijk te bereiken is. Skills van de deelnemers zijn vet, lust voor t oog van voetballiefhebbers. Het zou goed zijn als het evenement nog meer uitdraagt naar de achterban dat het in eenzelfde weekend plaatsvindt als een reeks andere mooie events die ook gratis bezocht kunnen worden.

Spectaculaire show

Super leuk georganiseerde show met aansluitend voetbalclinics. De kinderen waren super enthousiast. Zeker de moeite waard om te boeken.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

De juiste impact, de juiste toon, plezier, en vooral professionaliteit!

De juiste impact, de juiste toon, plezier, en vooral professionaliteit!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Leuke vorm van entertainment om een evenement aan te kleden!

Nasser's show was een leuke manier om ons jaarlijkse toernooi wat extra's te geven!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Perfecte combinatie tussen entertainment en voetbal!!

Het organiseren van exclusieve jeugddag is nogal een uitdaging, vooral als het gaat om een geheel dagprogramma voor jeugd van jong tot oud. Panna Knock-out vervult dit uitstekend door een perfecte combinatie tussen entertainment en voetbal weg te zetten. Door de flexibele en ruimdenkende staf wordt er meegedacht en is alles naar wens mogelijk. Het enthousiastme van de staf is erg aanstekelijk wat ervoor zorgt dat iedereen kan terug kijken op een geweldige dag! Nogmaals Bedankt!!

Gouvernestraat 70 3014PR Rotterdam

Over Panna Knock Out

Bij Dr. WOOOW!, Panna Knock Out en Urban Booking streven we altijd naar een WOOOW moment! Dit doen we met een team vol passie voor urban/street culture.