keurig

Heel goed!

Snel en goed geregeld

Makkelijk kiezen

Goede informatie van alle bedrijven

Doeg

Rommelig hoofdzakelijk Turkse bedrijven of eigenaren de bedrijven die ik wilde zijn niet aangesloten bij trusto wel snel reactie

Beste J. de Haan, Bedankt voor je feedback, dit nemen we mee. Natuurlijk willen we een compleet overzicht bieden, ook met bedrijven die geen partner zijn van Trustoo. Dit updaten we jaarlijks en nieuwe partners worden zelfs dagelijks aan het platform toegevoegd. Mochten we je in de toekomst ergens bij kunnen helpen, stuur ons gerust een berichtje. Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

Voldoende aanbod. Snelle reacties van verschillende aanbieders

Werkt super.

Echt geweldig binnen een oogwenk heb je wat je wil en diensten reageren ook direct.

geen

fantastisch

Letterlijk 10 minuten na het invullen voor de vergelijking van een aankoopmakelaar werd ik gebeld door Remax makelaars. Na een goed en dynamisch gesprek, is mijn keuze gelijk op hun gevallen. Met andere woorden binnen een zeer kort tijdbestek heb ik gevonden wat ik zocht via Trustoo. Trustoo zelf is een makkelijke site om te navigeren en zeer toegankelijk.

Snelle actie!

Zie boven

Slecht

Je kan er niet van op aan !!!!! Je denkt een goed bedrijf maar valt super tegen . Je zou toch zeggen dat het gecontroleerd is maaaarrrr Nee! In mijn geval zelfs levensgevaarlijk . Bedrijf hoge score maar allemaal leugens . Heel erg !!!!!

Prima ervaring. Snel en goed

Binnen een dag antwoord van 4 notarissen met een offerte

Ik kreeg een reactie, reparatie na een maand

Omdat het niet super urged is wacht ik gelaten

professioneel en adequaat

zie hierboven

verrasend

Eerste keer gebruik ik deze platform en was prettig verrast. In een paar dagen kreeg ik contact met een aantal service aanbieders en heb afspraken gemaakt. Deze platform helpt een goed aanbod te vinden met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Makkelijk

Je hoeft zelf niet te zoeken.

Voldoende

Wacht nog op een telefoontje van die psycholoog die jullie en ik heb uitgezocht

als deelnemers niet reageren is dit vrij zinloos

Binnen een dag een reactie van 1 deelnemer. Van de anderen heb ik helemaal niets gehoord, ook niet na een rappel.

Snel en vakkundig

Gewoon prima

uitstekend

Heren hebben goed werk geleverd. Zijn helemaal tevreden. Zal ze zeker aanbevelen bij anderen.

Beste Jay, Bedankt voor je positieve feedback! Leuk om te horen dat het gekozen bedrijf de opdracht naar wens heeft uitgevoerd. Mochten we je in de toekomst ergens bij kunnen helpen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

Snel, goed en low touch.

Snel, goed en low touch.

Beste Jeroen, Fijn om te horen dat je een prettige ervaring met ons platform hebt gehad! Mochten we je ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

zeer tevreden

Als zeer tevreden.

Beste Thomas, Leuk om te horen van een tevreden klant. We zijn blij dat je ons platform als prettig in gebruik ervaart. Wanneer we je ergens anders mee van dienst kunnen zijn, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

Effectieve manier om snel een bedrijf te vinden.

Er was voldoende keuze uit bedrijven. De wijze van communicatie via een eigen berichtensysteem verliep handig, snel en doelgericht. Van de 4 geselecteerde bedrijven hebben er maar 2 gereageerd. Dus iets meer inzet vragen van de deelnemende bedrijven zou goed zijn.

Beste Liane, Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te vernemen dat je het gebruik van ons platform als prettig ervaart. Vervelend dat niet alle bedrijven hebben gereageerd op je aanvraag. Dit proberen we natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen. We nemen je feedback dan ook zeker mee. Wel hopen we dat je inmiddels een bedrijf naar wens hebt gevonden voor jouw opdracht. Mocht je toch nog ergens vragen hebben, stuur ons dan gerust een berichtje. Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Handig als bewaker van de offerte,

Twee van de drie schilders hebben daadwerkelijk contact met me opgenomen. Van de derde schilder heb ik niets vernomen.

Beste Tim, Vervelend dat één van de drie schilders niet gereageerd heeft. Natuurlijk proberen we dit zoveel mogelijk te voorkomen, helaas hebben we dit niet altijd in de hand. Wel zijn we blij om te horen dat je twee positieve reacties op je aanvraag hebt gekregen. Hopelijk heb je inmiddels een geschikt bedrijf gevonden voor jouw opdracht. Mochten we je ergens mee kunnen helpen, stuur ons dan gerust een berichtje. Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

Prima snel geholpen

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie