prima geregeld!

Binnen 24 uur ben ik door twee serieuze bedrijven benaderd!

Makkelijk ik gebruik

Een snelle en makkelijke ervaring, goede website

Professioneel en vlug

Na mijn telefoontje werd er onmiddellijk een afspraak gemaakt voor een controle van de vochtproblemen. Zeer professionele aanpak, accuraat en vlug. Dezelfde dag nog een offerte mogen ontvangen. Thx !!!

snelle terug koppeling

Ik heb een aanvraag gedaan voor een boekhouder voor mijn dochter, echter gedurende het gesprek bleek dat er bij mij geen boekhouder in de buurt was gelieerd aan Advanza. 40 km afstand vond ik toch te ver, omdat ik verwacht daar een keer langs te moeten gaan voor kennismaking. Ik werd keurig te woord gestaan, kreeg ook het gevoel dat de feedback die ik kreeg ook was welke ik verwachtte. Helaas deal niet doorgegaan om boven genoemde reden.

goede ervaring

snelle reactie

Te veel reacties

Ik vond de site en dacht oh handig. Toen ik de site had ingevuld, had ik binnen 15 minuten 2 mediators aan de telefoon gehad. Toen vond ik t wel genoeg en heb de andere 2 een keer terug gebeld. Je merkt telefonisch wel of er een klik is of niet maar 5 vind ik echt te veel. Misschien dat andere t nodig hebben maar voor mij was 3 ook voldoende geweest mocht t niet genoeg geweest zijn dat je misschien nog een aanvraag kan doen.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Heel goed geholpen,alle vragen waren goed beantwoord.

Snel en makkelijk!

Ik kreeg meerdere offertes snel achter elkaar binnen, terwijl ik maar 1 aanvraag had gedaan. echt super.

Riante service

Snelle en persoonlijke service op maat, waardoor ik de ideale koffiemachine aangeboden krijg voor een riante prijs. In één woord: Top!

Super geregeld

Snel verschillende offertes gekregen, nette prijzen en ga dus met 1 van de dj's een gezellige avond maken op mijn werk.

Slecht!!

Ik heb totaal geen reacties ontvangen!

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Beste Esther, Wat vervelend om te horen dat u helemaal geen reacties heeft gekregen. Uw aanvraag is gekoppeld aan 3 cateraars uit uw regio. Als u wilt kan ik deze partijen vragen alsnog contact met u opnemen om een offerte op maat uit te brengen. Ik hoop u op deze manier alsnog van dienst te kunnen zijn! mocht u andere vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Dion Gouwerok Advanza

Binnen 24 uur was ik door drie makelaars gebeld met een aanbieding

Snel aangevraagd, snel contact met makelaars.

Ik ben zeer tevreden

Binnen een uur had ik al contact met een mediator

Voldoende informatie

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Ik kreeg een bericht zonder mogelijkheid tot antwoorden

telfoonnummer of emailadres

geweldig snelle service

Wij zijn binnen een half uur gebeld en kregen direct een offerte. Afspraak gemaakt en binnen kort een gesprek.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Na het versturen van mijn aanvraag namen 2 SEO-specialisten dezelfde dag nog contact met mij op. Zeer goed.

Duidelijk

Duidelijk gesprek stof om over na te denken

Makkelijk en snel

Na het invullen van het formulier hebben diverse leveranciers mij gecontacteerd binnen de twee werkdagen.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Er wordt snel contact gezocht

Er wordt binnenkort een afspraak gepland door een adviseur dus kan ik nog geen ervaring delen

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Zeer snel reactie van een aantal mediators

Prettig een snelle reactie van 3 mensen. Gelijk afspraken gemaakt.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Advanza is een goed bedrijf waar iemand kan makkelijk opdracht vinden.

Goedenavond. ik heb paar opdracht van advanza gevonden in den haag is is goed gegaan blijf nog steeds lopen waarin ik ben tevreden mee met loon verdienen en ik hoop meer zal binnen halen. Met vriendelijke groet Met vriendelijke groet.

Snelle opvolging

Correcte behandeling van de aanvraag

Handige service!

Ik zocht een dj en kreeg 3 offertes. Met één ervan zullen we in zee gaan.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Goede site voor probleem oplossingen.

Bij het bekijken van de site en het omschrijven van de oorzaak,kregen we op korte tijd enkele bedrijven aan de lijn voor verdere afspraken te maken .