Niet geheel duidelijk

Toen ik op de reviews klikte van google, kwam ik ineens bij een andere ondernemer uit. Verwarrend.

Beste Evert, Bedankt voor de feedback. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Zou u kunnen aangeven bij welk profiel dit gebeurde? Dan ga ik gelijk kijken wat er hier fout ging. Met vriendelijke groet, Dion Gouwerok Trustoo

Prima en snel

Zie boven

Dat ik heel snel een stuckedor had gevonden.

3 kantoren buiten B.o.Z.

Ik had specifiek om een notaris in Bergen op Zoom gevraagd. Ik kreeg er drie buiten deze plaats.

INBREUK OP AUTEURSRECHTEN EN MISBRUIK BEDRIJFSNAAM VOOR OFFERTES

U maakt misbruik van onze bedrijfsnaam. U wilt dat bezoekers die op Google zoeken naar onze bedrijfsnaam een offerte aanvragen bij andere webdesign bedrijven. U heeft ook afbeeldingen die auteursrechtelijk beschermd zijn van onze website gekopieerd. Ons bedrijf kan hierdoor schade oplopen en wij stellen u aansprakelijk voor alle geleden en te lijden schade door uw website.

Gemakkelijk en snel

De aanvraag gaat eenvoudig en 3 makelaars reageerden binnen een paar uur.

Snelle reacties!

Prima site.

Prima website

Duidelijke voorstellen zodat je zelf een goede keus kunt maken.

Prima verzorgd

Snelle reactie

Perfect geregeld

Ik heb heel snel een reactie gekregen. De schilder, Fred Suik, kon direct beginnen en heeft puik werk geleverd! Kortom, heel tevreden!

Heel makkelijk en doeltreffend

Prima. Geen overbodige communicatie!

Redelijk

Van de 3 opties hebben er 2 gereageerd waarvan 1 absurde prijzen vroeg de gekozene voldeed aan onze berwachtingen

Gevonden wat ik wilde en snelle reactie

Wederom een bedrijf gevonden via Trustoo! Ik ben fan:-)

Nadat ik zo'n 3 maanden geleden een makelaar had gevonden via Trustoo en inmiddels een nieuwe huis hebben aangekocht, hadden we nu een vloerlegger nodig. Via Trustoo ook een goed bedrijf gevonden, dank jullie wel!

Prima en snel contact

Zou zo maar kunnen dat ik vaker bij Trustoo bestellingen plaats.

Kwaliteit en levering goed.

Snelle service

niet up to date, ken een notaris die al een jaar geleden gestopt is, staat er nog gewoon tussen.

geen

Werkt goed

Hebben snel een stukadoor gevonden via Trustoo. Wel jammer dat de meeste stukadoors geen reactie hebben gegeven.

Gemakkelijk en overzichtelijk

Via Trustoo snel een goede mediator gevonden

Eerste week niks 2e week bleven ze bellen

Ontving bericht van Advocaten in de niet door mij gekozen regio

Ben niet echt te vreden. In mijn bericht gaf ik duidelijk aan dat ik een Advocaat zoek in Ede en wat gebeurde er.? Een Advocaat uit Almere nam contact met mij op. Dan komt er nog eens bij dat ik ook door een Advocaat voor arbeidsrecht gecontacteerd werd, terwijl ik liet weten dat het een consumentenzaak inzake T-mobile thuis is.

Prima jongens

Snelle reaktieen lekkage snel op gelost

Ik heb 1 aanbieding gekregen en ban daar mee in zee gegaan.

Het contact was prima en de werkzaamdeden worden volgende week gedaan.

Duidelijk afspraken

Snel van offertes voorzien

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie