Erg handig, op deze manier wordt jezelf benaderd

Scheelt veel gezoek en daardoor tijd,

Prima aanbod op mijn vraag

In korte tijd 4 kandidaten tuin onderhoud aangeboden . De eerste 2 reageerden snel . De andere 2 nooit iets van vernomen ! Redelijk snel offerte goedgekeurd van 1ste . Gewoon goede activiteiten dus . Nu afwachten wat de resultaten worden van het beloofde onderhoud .

zeer snel en goed

binnen 1 dag afspraak gemaat en is de firma direct gekomen

Snel en goed

Zelfs op zondag antwoord gekregen op mijn verzoek wat ik zeer bijzonder vond

Fijn om uit een voorselectie te kunnen kiezen.

De keus maken voor installatie van een airco werd flink vereenvoudigd door dit via Trustoo te doen. Tot nu toe heel tevreden, afspraak voor installatie is gemaakt. Verder nog even afwachten dus.

Het is fantastisch gedaan zou hem aan iedereen aanbevelen

Het is supper mooi gedaan. Het is een toppertje.

Klasse, vooral omdat er direct een aantal andere advocaten naar voren wordt gebracht

Prima geregeld

Goed geregeld, ieder voor zich kan hierin een keuze maken.

Had beter verwacht

Ik had met 3 dakdekkers een afspraak gemaakt,van de 3 is er maar een komen kijken,de andere 2 zijn niet komen kijken en hebben en hebben zich ook niet afgemeld [en ik maar wachten].

De drie gekozen fotograven reageerden alle super snel. Ze gaven een duidelijke uitleg op mijn vraag.

Erg handige tool!

Voor het eerst gebruik gemaakt van deze tool en wij zijn erg tevreden. Zowel het gebruikersgemak als de ervaring met de bedrijven waar we offertes hebben gevraagd. Tool waar je echt iets aan hebt. Aanrader!

Handig

Aanvraag ingevuld en werd direct gebeld door 1 van de makelaars. Binnen enkele dagen alle info uitgewisseld en opdracht uitgevoerd naar tevredenheid.

Netjes geholpen

correct geholpen

De dienst verleend door het bedrijf Baro was geheel tot mijn tevredenheid. Baro kwam heel professioneel over en had het probleem direct getraceerd en opgelost. MVG Orlando Meulens

Aanschrijven een stuk makkelijker

Het aanschrijven van bedrijven in een bepaalde regio maakt het een stuk makkelijker. De keuze blijft goed afwegen tegen kosten en gevoel dat je hebt dat je in goede handen bent!

Beste Marc, Bedankt voor je feedback. We zijn blij dat je het Trustoo platform als positief ervaren hebt. Hopelijk heb je inmiddels een geschikt bedrijf voor jouw klus gevonden. Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, stuur ons gerust een berichtje. Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

Snel en correct

Snel en overzichtelijk

Snel contact gekregen met een vakman.

duidelijk en overzichtelijk

Goede notaris gekozen. Prijs kwaliteit was goed.

Goede keuze.

Gereageerd bedrijf was van Ledden.

Snelle reactie van een van de gekozen bedrijven. De andere twee niets van gehoord helaas.

Snelle reacties

Van verschillende advocaten deskundig informatie verkregen om mijn problemen met de leverancier op te lossen.

Prima site

Werkt prima snel gevonden wat ik zocht

Snel en professioneel

Binnen 1 dag was ik van het wespennest af.

Super eenvoudig

Het was makkelijk en ik kreeg snel reacties die bruikbaar waren

Heb genoeg offertes gekregen om te kunnen kiezen

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie