De vlotte reactie

De vlotte reactie net telefoonnummer en prijs indicatie sprak mij heel erg aan.

goede keuze en snelle reactie

Ik kreeg direct reactie van diverse partijen op mijn vraag. super handig

makkelijk om te vergelijken

Het is makkelijk om bedrijven te vergelijken welke goed in hun vak (en betrouwbaar) zijn.

Snelle reactie van bedrijf

Helaas maar 1 bedrijf gereageerd maar wel zeer netjes

Prima en snel.

Ik had wat problemen met beantwoorden bericht. Bleek te liggen aan wachtwoord. Is wel opgelost.

Verder schilder gevonden. Die kwam deskundig en betrouwbaar over.

Goede en relevante informatie

Goede site, jammer dat ingeschreven bedrijf niet of erg laat reageren

Heel goed

Snelle reactie’s. Vakbekwame aanbieders. Goede contactmogelijkheden.

Fijn om dit bedrijf te leren kennen

Goede controle van jullie bedrijf over het verloop

Klantgericht

Verschillende goeie schilders aangeleverd. Uiteindelijk hebben we uit de verschillende goeie schilders een keuze gemaakt.

via trustoo was het makkelijk zoeken naar een verhuis bedrijf

zeer tevreden

Snelle reactie.

Goede notarissen, niet te ver weg met duidelijke uitleg van prijsopgave.

Snelle reactie, snelle oplossing??

Na de keuze gemaakt te hebben qua incasso bureau, prima en gezellig geholpen,nu maar hopen op een snelle oplossing!!

Goede dienstverlening. Twee van de vijf notarissen hebben echter niet gereageerd

Prima. Geen klachten en/of opmerkingen.

Voor het eerst een keuze op deze wijze gemaakt. Dus geen vroegere ervaringen ! Is me uitstekend bevallen. Dank !

er was maar 1 reactie jr clearing topbedrijf

top ervaring

Snel contact met stukadoor

Binnen een week is de opdracht aan de stukadoor verstrekt. Goed geregeld!

Super!

Heel fijn om tussen de bomen het bos te zien! Zoveel aanbieders, zoveel keuzes. Via Trustoo werd dat een heel stuk makkelijker gemaakt. Ze hielden op de juiste momenten de controle erop en via de herinneringen ook aan de kant van de bedrijven. Was eerder niet bekend met Trustoo, maar ga er zeker nog een keer gebruik van maken.

Dankzij trustoo heb ik Heel wat offertes ontvangen binnen korte tijd

De offertes snel gekregen. Niet alle bedrijven waren wat ik zocht, maar ik had voldoende keuzes.

Trustoo is een handig platform.

Alhoewel Trustoo een handig platform is, verbaast het mij dat er (in mijn onderzoek naar Notarissen in de directe omgeving van Berkel en Rodenrijs) slechts één van de vier notarissen in de directe omgeving van Berkel zich presenteerde met een offerte. De overige drie hebben hun kantoor op 10 km+ afstand van Berkel en Rodenrijs. Dat is vreemd want er zijn meerdere notarissen in Berkel en zeer naaste omgeving beschikbaar. De communicatie is perfect via het platform geregeld, maar nadat ik mijn keuze had gemaakt, werden klaarblijkelijk(?) de kanalen gesloten, terwijl ik iedere notaris graag wilde bedanken. Dit laatst heb ik wel gedaan, maar ik weet niet of het is doorgekomen. Mvg.

Simpel en doeltreffend

Simpel en doeltreffend

Snelle reactie!

Zeer snelle en gerichte reactie van een goede notaris. Dergelijk persoonlijk en pro-actief handelen is voor mij een indicatie van kwaliteit, dus ik heb met deze notaris een vervolggesprek ingepland.

Een snel service.

In 2 dagen werd ik gebeld door een klusser.

overzichtelijk aanbod en snelle reacties!

De profielen geven een goede eerste indruk. Fijn dat er al voorgeselecteerd is. Contacten verliepen soepel.

Snel iemand gevonden

Binnen 2 dagen iemand gevonden die voldeed aan onze wensen!!

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie