Vlotte selectie en aanbiedingen

De vlotte aanbiedingen waren prettig om te ervaren, vooral om dat ik dringend hulp nodig had. Keus was voldoende

Heel snel gevonden

vraag bij een bedrijf info en krijg het van andere bedrijven heel slecht

niet mee in zee gaan dit zijn lok sites die allen maar op geld uit zijn kunt beter op google naar echte bedrijven zoeken dan krijg je ook wat je zoekt en geen ongevraagde bedrijven.

Beste Angeline, Bedankt voor uw bericht en excuses voor mijn late reactie. U kunt via ons platform zelf kiezen naar welke bedrijven u de aanvraag wilt versturen. We raden aan om de aanvraag naar maximaal vier partijen te sturen, zodat u kunt vergelijken. Ik zie dat u de aanvraag ook naar vier partijen heeft gestuurd. Maar uit uw reactie lees ik dat dit niet de bedoeling was. We zijn constant bezig om ons platform te verbeteren en gebruiksvriendelijker te maken. Wij zullen dit dan ook onder de loep nemen. Mocht u hier over willen meedenken om dit te verbeteren dan hoor ik het graag! Als u hier voor open staat kunt u mij mailen op klantenservice@trustoo.nl Ik hoop binnenkort van u te horen! Met vriendelijke groet, Dion Gouwerok Trustoo

handige service

Wel handig

Uitstekende dienst, vlot en snel

Zoektocht positief ervaren

Alle offertes gekregen en daaruit gekozen.

Goede verwijzing

Goede informatie

Snelle reactie

Van 1 notaris binnen 1 dag reactie de 2e notaris was te ver weg.

e-mail nagekomen

Ben gebeld door een mevrouw van Heijkant Advocaten, Dongen. Is correct verlopen.

geen opmerkingen

Snel en overzichtelijk

Ik was op zoek naar een stukadoor. Via Trustoo had ik snel een overzicht van een aantal stukadoors in mijn omgeving. Binnen een dag had ik al twee reacties.

Teleurstellend

Van alle verhuisbedrijven reageerde alleen Flakkeeverhuizers. Van alle anderen niets gehoord. We hebben een afspraak gemaakt met Flakkeeverhuizers.

Goede website en goed contact

Goed gevoel bij gesprek met ondernemer Kennis van zaken

Schoonmaakbedrijf gevonden maar slechts 1 offerte gekregen

Slechts 1 offerte aanbieding ontvangen

helemaal positief

Na uw bericht kreeg ik dezelfde dag nog een telefoontje van pax security. Dit bedrijf verwees me door naar Uiterwijk telecom in Stadskanaal. Uiterwijk telecom maakte dezelfde dag nog een afspraak voor bij mij thuis voor de volgende dag vrijdag. Vandaag maandag kwam de heer Uiterwijk met een offerte. Deze offerte kon ik me helemaal in vinden en hebben we een afspraak gemaakt voor installatie voor een volledige nieuwe beveiliging Nog dit jaar. Ik heb hele goede voorlichting gekregen, en ben helemaal tevreden.

Ruim voldoende

Ruim voldoende

Wow! Wat een mooi platform!

Ik zocht een aankoop makelaar en heb die ook snel gevonden. Alle goede makelaars op een rijtje en handig contact via het chatsysteem en telefoon. Ik kom zeker terug als ik weer eens een bedrijf zoek. Bedankt.

Goed geholpen

Er werden gelijk offertes gestuurd en heb met iedereen telefonisch contact gehad..

niet gunstig

na dat de "dakbedekker" is komen kijken een prijs afgesproken. Werkzaamheden hebben tot nu toe niet geleid tot het verhelpen van hetgeen gedaan moest worden.. Kwam te weten dat de dakbedekker onder het nr. de KVK. geen dakbedekker bedrijf zou zijn en ik kreeg van TRUSTOO te horen dat deze dakbedekker wegens werkloosheid in de cultuursector ( podium opbouw ed. ) zich aanmeldde / teruggevallen is op vroegere ervaring als dakbedekker, om toch maar wat te verdienen Slechte ervaringen gemeld bij Trustoo. . Veel te veel betaald voor een uur werkzaamheden. Met dakbedekker kontakt gehad en bezwaar gemaakt. De rekening van deze "dakbedekker"was ook niet conform de normen van een rekening /opmaken sturen. Typisch was ook dat de rekening mogelijk via een tikkie op mobiel mogeloijk was. Vele malen(5x) een nieuwe afspraak met deze dakbedekker gemaakt, maar kwam steeds niet opdagen. Iedere keer dat de dakbedekker niet kwam gemeld bij TRUSTOO . Een keer door TRUSTOO teruggebeld met de opmerking dat deze dakbedekker geen karwei meer zou krijgen tot er een oplossing zou zijn. Er is geen oplossing maar na melding bij Trustoo geen kontakt meer vanuit TRUSTOO. De opdracht was een verzakking over 6 m2 verhelpen. de verzakking is er dus nog steeds. Al met al te maken gehad met een "dakbedekker" die niet op een lijst van TRUSTOO mogen staan.

Goed en overzichtelijk

Prettig om alles in 1 omgeving te hebben.

Mijn oproep leverde 3 aanmeldingen in 2 dagen aan. Héél fijn!

De aanmeldingen waren serieus en er kwamen 2 serieuze offertes uit. Voor mij makkelijk om een keuze te maken.

Snel

Het is overzichtelijk en duidelijk. Binnen 24 uur beantwoorden de bedrijven je aanvraag. Erg klantgericht.

Heerlijk eten

Precies op tijd afgeleverd door El Quichote in Eindhoven

Niet om gevraagd

Ik sta als onafhankelijk adviseur op Advieskeuze en als financieel planner op de site van FFP. Trustoo gebruikt deze informatie zonder toestemming, om mij ongevraagd klanten (en klantvragen) toe te sturen. Ik ben daar niet van gediend en sta inmiddels niet meer in hun lijst. Als jij als klant iemand zoekt, zoek dan onfhankelijk of ga gewoon rechtstreeks naar specialisten in jouw omgeving.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie