Direct contact met een goede Advocaat

Bedankt voor jullie hulp!

Goed geholpen!

Goed geholpen! snel in contact gekomen met een goede schilder

Snelle en goede service!

Ik was op zoek naar een boekhouder die mijn volledige boekhouding kon doen. Na paar makkelijke stappen ben ik snel in contact gekomen met verschillende lokale boekhouders. Binnen één dag had ik mijn boekhouder gevonden, super handig!

Uitstekend!

Handige site om in contact te komen met een cateraar.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Heel handig als je boekhouders wilt vergelijken

Je vraagt in no time meerdere offertes op en kan zo goed diensten en prijzen vergelijken. Echt handig!

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Superhandig, scheelt me veel tijd

Handig ze al voor me hadden uitgezocht wie de beste waren. En een aanvraag aan meerdere bedrijven was super makkelijk. Heb via Trustoo snel een goede aanbieder in Leiden gevonden!

Snel en overzichtelijk

Via Trustoo heb ik heel snel en adequaat een prijsopgave gekregen en op basis daarvan een keuze kunnen maken. Het hele proces was erg makkelijk en overzichtelijk

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Ik ben goed geïnformeerd en geholpen door een professional van Advanza. Erg tevreden over het platform, makkelijk te gebruiken en mooie aanvragen.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

goede selectie en stipte contactname

snelle en doelgerichte contacten waarbij een stipte afspraak kon gemaakt worden.

Uitstekende service!

Goede klantenservice en snel reactie gekregen.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Uitendelijk heel gemakkelijk een boekhouder gevonden. Bedankt!

Ging prima. Snelle reactie en fijn geholpen door de boekhouders.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Snelle reacties en goede partij gevonden

Voor onze bruiloft moesten wij last minute nog een goede dj zien te vinden. Via de website kreeg ik vrij snel wat offertjes en telefoontjes. Erg blij dat wij zo snel nog een goede dj hebben kunnen vinden.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Ik werd zelfs op zondag gebeld

Ik had verwacht wat e-mails te krijgen met voorstellen van boekhouders. Maar mijn verwachting klopte niet. Ik werd zelfs op zondag gebeld door een boekhouder. Dat ging mij echt te ver. Verder ook goede telefoongesprekken gehad met andere boekhouders gelukkig.

gematigd tevreden

heb 3 reacties ontvangen en 2 offertes maar allen lagen voor mij te ver uit mijn buurt.

Niets ontvangen

Ik heb keurig ontvangen naar wie mijn aanvraag was gestuurd maar nooit een offerte ontvangen.

Geen resultaat

Ik had gevraagd om bedrijven uit de regio. De aanbieders kwamen van veel te ver weg (meer dan 50km)

Snelle reactie

Er werd heel snel contact opgenomen door gevraagde leveranciers. Klasse 1 min puntje is dat 1 leverancier in een andere provincie zijn bedrijf heeft. Dus deze was niet van toepassing.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Geachte lezer, Op mijn vraag kreeg ik een complete snelle mail actie/reactie. Er werd snel telefonisch en per mail gereageerd door professionals. Vriendelijke groet.

Netjes

Keurig netjes zoals beschreven op de site

Slechts 1 offerte ontvangen

Er wordt aangegeven dat er 5 offertes volgen maar ik heb slechts 1 offerte ontvangen. Een 2e heeft telefonisch contact opgenomen om de wensen te bespreken, daarna zou een offerte opgemaakt worden maar niets meer vernomen. Format werkt niet.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Goede ervaringen DJs die snel offerte sturen.

Aantal DJs die allemaal snel een offerte sturen. Dat is handig want je ziet meteen waar je aan toe bent.

Slecht, er kwam niks binnen na mijn aanvraag, verspilde energie

Slecht, er kwam niks binnen na mijn aanvraag, verspilde energie

Aanbod valt erg tegen

Ik had verwacht een aanbieding van diverse cateraars te krijgende heeft slechts een cateraar gereageerd. Heeft een leuke aanbieding neergezet maar ik heb nu totaal geen vergelijk. Ik af dus gewoon zelf een aantal cateraars kunnen benaderen. Ik denk dan ook niet dat ik nogmaals gebruik van deze site zal maken

Redelijk goed

In totaal hebben er 2 boekhouders contact met mij opgenomen, 2. afspraken gemaakt , maar 1 boekhouder hield zich aan de afsptaak de ander laat niets meer horen...

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Gelijk reactie gehad veel betwr dan verwacht..!!

Ik werd al de volgende dag gebeld. Ze nemen het zeer serieus over en er wordt werk mee gedaan ik was er zelf zeer blij mee. Een aanrader !!

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie