Heel goed

Er heeft maar 1 bedrijf gereageerd en 1 zou op korte termijn reageren maar helaas.

Snelle aanbiedingen

Duidelijk en accuraat

snel en overzichtelijk

Ik zocht een notaris voor mijn zusje en zij heeft een keuze gemaakt uit de drie notarissen die ik benaderd heb.

Teleurstellend

Tot 2 keer toe een offerte-aanvraag ingediend voor het verven van mijn woning en maar 1 reactie. Totaal geen reactie van andere bedrijven. Degene die reageerde was er binnen 1 dag, maar de offerte was wel heel erg hoog.

Goedemorgen Jan, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je zo weinig respons hebt gekregen van de aangeschreven schilders. Wellicht dat het te maken heeft met de bouwvak, hoewel deze schilders wel aan hebben gegeven nog steeds beschikbaar te zijn. Als je nog geen geschikte schilder hebt gevonden kunnen wij de eerder aangeschreven partners nogmaals benaderen om alsnog contact met je op te nemen. Ik hoor het graag als je hier voor open staat! Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Top ervaring

Snel en overzichtelijk site en snelle reactie notaris

goed aangeschreven bedrijven waar een keuze uit kan worden gemaakt.

zowel voor de klant als de bedrijven geeft het inzicht .

Meer dan uitstekend

Ondanks het mega verdriet dat wij hadden heeft Erwin ons een mooie prachtige dag gegeven, meer dan wij verwachten, niets was te gek. Wat een service en aandacht!! Heel professioneel maar wel luchtig zoals wij zijn. Hij voelt dat precies aan. Ik zou iedereen aanraden op zo’n moeilijk moment Erwin jou bij te laten staan. Dankjewel voor alle goede zorgen Erwin!! Topper!! Ik raad iedereen Noach aan.

Top geregeld

Makkelijk gegevens in te voeren. Snel resultaat. Binnen 48 uur alle offertes en prettig dat je na je keuze gemaakt te hebben met 1 druk op de knop alle partijen daarvan op de hoogte kan brengen.

Prima stukadoor gevonden

Hij heeft mijn keuken netjes gestuukt.

Verhuisbedrijf gezocht

Prima Verhuisbedrijf gevonden

Duidelijk en snel

Duidelijke website, binnen een uur had ik drie fotografen die reageerden. Top!

Info voldoet

Professioneel

Dubbel glas vervangen.

Wat een geweldige vakmensen en wat een goed bedrijf. Ze luisteren en komen kijken naar je 'probleem' lekkend glas. Ons dubbel glas is vervangen en alles werd netjes opgeruimd. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Erg gemakkelijk

Je hoeft niet zelf te zoeken en de dienstverleners reageren super snel.

Prettig en snelle service.

Wat enigszins onduidelijk voor mij was de site zelf. Onduidelijkheid zat in het aangeven wanneer je al een dakbedekker hebt gekozen. Verder beter en meer aangeven dat je als consument echt gebruik moet maken van de mogelijkheid tot kiezen uit meerdere offertes.

Prima en snel een match gevonden!

Fijn dat jullie de kant kan laten kiezen wat het best bij hem past

Overzichtelijk app fijn dat je veel keuze kan maken dat bij de klant past. Vriendelijke dank

Gevonden waar ik op zoek was.

Ik vond het heel nuttig om zo veel keuzes te hebben. De uitvaart dienstverlener van Manise heeft mij binnen een paar minuten van mijn verzoek persoonlijk gebeld en dat was indrukwekkend. Morgen is onze eerste gesprek maar mijn wensen zijn heel simpel en meneer Hagenstein blijkt van onze telefoon gesprek te begrijpen wat ik verwacht. Ik kan mij niet voorstellen dat onze gesprek mis gaat. In ieder geval, mijn gezondheid is goed en ik was alleen maar op zoek voor uitvaart planning omdat mijn notaris heeft mij verteld dat het de juiste, verantwoorde maatregel is. Gezien dat ik een weduwe ben zonder kinderen en al mijn familie woont in buitenland en spreekt geen Nederlands, het is belangrijk dat ik alles op een rijtje heb voor dat het nodig is. Ik ben bezig om mijn levenstestament en gewone testament te laten maken.

Snelle reactie

gezocht en gevonden.

Ging lekker vlug

Bespaart mij weer tijd.

Handig en overzichtelijk

Ik zocht een fotograaf en kreeg zo direct de top 10 te zien. Dat was handig en overzichtelijk en zo kon ik sneller tot een keuze komen.

De loodgieter zou na drieën komen. Om 16.15 gebeld of hij me niet vergeten was. Hij belde keurig direct terug en meldde dat de loodgieter om 16.45 kwam. Toen keurig op tijd. Die directe communicatie is heel erg prettig. De keukenleiding is ontstopt met de maximale lengte. We kunnen gelukkig weer afwassen, nou ja, de afwasautomaat. Na de klus maakte hij alles keurig schoon. De jongeman die het deed leverde zeer netjes werk af.

eerst wanneer ik geholpen ben door een notaris zal ik een algeheel verslag doen van bevindingen, tot nu toe ben ik tevreden

Snel en vakkundig.

Snel en vakkundig.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie