zal blijken

Fijn om zo geinformeerd te worden. Het maakt het kiezen een stuk makkelijker

snel en doeltreffend afhandelen van de aanvraag

snel en doeltreffend afhandelen van de aanvraag

Het bedrijf nam de volgende dag al contact op

Het ging alleen om een beoordeling van de situatie en die heeft meteen plaats gevonden Er volgt geen werkopdracht

Niet elke notaris staat te springen om informatie te geven.

er was één notaris die wilde dat je privé aanvraag deed en de andere gaf totaal geen antwoord, wel toen we hem persoonlijk benaderden, dit waarschijnlijk omdat je maar3 aanvragen mag doen, wij hadden er 4 aangevraagd.

Prettig dat er voorwerk is gedaan door Trustoo

Prima. De verschillende verhuizers werkten goed mee om een offerte te presenteren. We konden daar goed vinden wat het beste bij ons past.

Ik had een idee en heb via trustoo kunnen uitvoeren.

Via Trustoo heb ik mijn opdracht opgegeven. Daarna kreeg ik minstens 4 reacties. Door middel van reviews en het menu heb ik daarna een keuze kunnen maken Alles is volgens plan gegaan en onze gasten hebben het er nog steeds over. Wij hebben gekozen voor Spice carribean grill.

handiger dan google

ik was op zoek naar een notaris in de buurt en via deze weg allerlei gevonden

Binnen een week 4 offertes van verhuizers binnen.

Op de website de keuze gemaakt voor vier offertes. Binnen 48 uur vier afspraken gemaakt voor het opnemen van de werkzaamheden, het aantal kubieke meters en bijzondere punten. De offertes kwamen daarna ook vlot binnen. Verhuizers inhuren is niet iets wat je vaak doet, maar nu was het eigenlijk best wel gemakkelijk.

Snelle reactie met voldoende aanbieders

Dat er maar een aanbieder reageerde is niet aan Trustoo te wijten, wel dat een van de aangebodene een te groot, voor besturingen ingericht, bedrijf was voor een kleine klus. Voor de rest zal ik zeker weer via Trustoo gaan zoeken indien nodig.

Gelijk bellen ze

Goede service. En direct antwoord binnen een dag verhuisbedrijf.

gemaksvriendelijk

in 1 klap heb je keuze uit diverse vakmensen waar je voorheen nog nooit van gehoord had, je kunt vergelijken en kiezen, heel fijn.

Fa. Meesterdakdekkers uit Oss, zeer professioneel en betrouwbaar.

Ik heb heel veel verschillende bedrijven van dakdekkers zelf of via kennissen ontmoet. De fa. Meesterdakdekkers uit Oss is echt een zeer betrouwbaar en niet te vergeten een zeer professioneel bedrijf te noemen. Dit hebben zij boven mijn verwachting bewezen door dat zij mijn dak hebben gerepareerd. Bovendien werken zij zeer vakkundig en snel waarbij de kwaliteit bij hun hoog in het vaandel staat. Zeer vriendelijk personeel en vooral afspraken nakomen staat bij hun voorop. Het bedrijf heb ik in mijn vertrouwde contactengroep opgenomen voor zowel voor mijn families als mijn kennissenkring. Peter, heel veel waardering en dank voor je geweldige aanpak. Ik kan dit bedrijf met mijn ogen dicht aanbevelen aan anderen. Dit soort bedrijven zijn schaars.

Mijn ervaring is heel positief. Binnen 5 minuten was ik al gebeld en een afspraak gepland

Via jullie site verschillende schilders heb gevonden die in Vaals hun werkgebied hadden

Overzichtelijke site

Prompte reactie op mijn vraag

Staal Hartgers reageerde meteen. Kwam vakkundig en prettig over en wij besloten dit bedrijf te nemen. Hissink heeft nooit gereageerd. Ook niet na uw herinnering.

Super!Een Team dat er echt voor haar mensen is.

Ik kreeg een warm ontvangst door Wim en zijn team en er heerste een prettige sfeer op kantoor. Tijdens het gesprek gaf Wim duidelijke uitleg over het opstellen van een CV, het laten uitblinken van je persoonlijke sterke karaktereigenschappen, specifiek gericht op die sector waar ik werk voor zocht. Ook werd ik goed geïnformeerd over het outplacementtraject en de mogelijkheden die zij daarin te bieden hebben. Het team luisterde goed naar me, en samen werd gekeken naar wat het beste bij me past. Echt een individuele aanpak gericht op mijn wensen. Dit zorgde voor de juiste sollicitaties en met resultaat een nieuwe baan, waarvan ik overtuigd ben met plezier naar toe te gaan, en een mooie toekomst binnen het bedrijf te kunnen opbouwen!

Snel iets kunnen regelen.

Prima site

Goede keuze uit vaklieden

top

snelle service!

Netjes afgehandeld!

Ik kreeg van 4 bedrijven een offerte en ze reageerden allemaal op korte termijn.

Ben tevreden over deze bemiddeling.

Door de bemiddeling van Trustoo hoefde ik zelf niet op zoek. Dat is fijn. Ervaring met twee bedrijven is prima. Zij reageerden snel. Van de andere twee heb ik niets gehoord; dat is dus een misser. Vandaar: Goed.

snelle reactie

Op vrijdag mijn vraag geplaatst en op zaterdag de eerste reactie telefonisch ontvangen , omdat ik haast heb komt dat super goed uit.

snelle reactie op mijn vraag

Duidelijk overzicht van aanbieders met keuzemogelijkheid

duidelijkheid, overzichtelijkheid,. werkt prima zo.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie