Zeer tevreden.

Professioneel

krap aan voldoende aanbiedingen maar weinig verschil in de offertes

eenvoudig om wat groter aantal potentiële leveranciers te benaderen verschillen tussen de aanbiedingen heel gering twijfel of de beste aanbieder voor mij echt naar voren is gekomen wel via Trustoo offerte gekozen twijfel of ik dit weer via dit platform zou doen

Oké

matige reacties

Prettig contact, nieuwe klanten, volledig tevreden!

Sinds korte tijd werken wij tot volledige tevredenheid samen met Trustoo. Zij zorgen ervoor dat potentiële cliënten op een klantvriendelijke manier met ons in contact komen. Dat zorgt ervoor dat wij op een prettige en warme manier nieuwe klanten krijgen, uiteraard tegen een redelijke vergoeding.

Tot nu toe goed, resultaat mag nog blijken

Tot nu toe goed. Alleen wat weinig reacties, dus weinig prijsvergelijking. Hij kan wel snel komen stucen dus dat is een pluspunt

ging prima

positief

super

Dankzij Trustoo een goed bedrijf gevonden die onze vloer prachtig hebben opgeknapt! Meer dan tevreden!

Tevreden

Tevreden

vlot geregeld

juiste bedrijven voor mij gevonden in zeer korte tijd .Klasse

Aanvraag ging vlot

Ik kende Triatlon niet. Van de 4 genoemden nam MLD daktechniek dezelfde dag al contact op. Onderzoekskosten konden bij akkoord met de offerte worden afgetrokken. Ik heb niet verder gezocht

Prima hulpmiddel

Van de vier aangedragen partijen reageerden er twee binnen een dag, van de andere twee niets vernomen. Inmiddels aan één van de twee schildersbedrijven opdracht verstrekt.

kon makkelijk een keuze maken

kon makkelijk een keuze maken bedankt

4 bedrijven namen contact op, daarvan 1 uitgekozen. snel en makkelijk

Goed tot nu toe

5 zijn er aangeschreven door jullie, twee hebben gereageerd, waarvan 1 de andere morgen en s' middags offerte . De andere vraagt of we aan willen geven wat we willen, dit gedaan tot nog toe niets gehoord. Vindt ik niet netjes. Met de andere partij ( Vleghels) zijn we inmiddelels in zee gegaan. Voor zulke mensen heb ik waardering. Heeft u misschien nog wel wat referenties van Vleghels?

Oke

Goed geregeld

Prima geregeld

1 offerte per e-mail. 1 x gebeld

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Wij als startende ondernemer zijn blij met trustoo. Wij krijgen goede leads en als er wat is wordt er goed meegedacht. Echt aanrader voor elke ondernemer die meer klanten zoekt!

Prettig platform

Erg prettig om via een Top 10 uit mijn regio een schilder te kunnen vinden!

Lisa de Vries

Makkelijk in gebruik en snel de juiste partij gevonden.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Snelle reactie met meerdere offertes

Ik was op zoek naar een goede aannemer en kon zelf gemakkelijk kiezen tussen verschillende profielen. Binnenkort afspraak bij ons thuis voor het aanbouwen van een nieuwe serre.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Snel een goede boekhouder gevonden!

Heel handig en gebruiksvriendelijk. Ik ga Trustoo zeker nog gebruiken.

Ongewenste mail

Wij hebben telefonisch al diverse malen het verzoek bij jullie neergelegd om ons uit jullie lijst te halen maar wij blijven emails ontvangen. Erg storend, ook omdat wij nooit zijn benaderd of wij deze dienst van jullie op prijs stellen. Omdat telefonisch contact met jullie niet werkt dan maar zo! Aanvragen die via dit platform bij ons binnenkomen worden niet beantwoord en per direct verwijderd.

• De professionals hebben snel contact opgenomen N.v.t.

Ideaal om nieuwe klanten te vinden!

Heel erg blij met trustoo heb zo mijn klantenbestand flink kunnen uitbreiden!

Top bedrijf!

Elke week wel 2 goede leads. Blij mee.

Nieuwe klanten

Bedankt voor het helpen bij het krijgen van nieuwe opdrachten! Service is ook erg fijn

• De professionals hebben snel contact opgenomen N.v.t.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie