Prima geholpen

Snelle reactie . En getaxeerd. Duidelijk rapport . Rederijke factuur.

1e indruk is goed

nu 2 weken contact met de boekhouder, kan nog niet veel zeggen. jullie zijn wat te vroeg.

Gemak, snel en accuraat

Ik was op zoek naar een webdesigner en daar zijn er genoeg van! Ik had een naam doorgekregen en zag dat ik dit ook via Trustoo kon onderzoeken. Het fijne was dat ik gelijk een aantal andere designers kon kiezen en deze reageerden allemaal erg snel. Uiteindelijk 1 gekozen en dat was er 1 die Trustoo had aangeboden. Proces verliep vlot en tussentijdse communicatie ook prima. Aanrader!

Heldere site

Duidelijke keuze en snel.

erg goed

makkelijk menu wat logisch in elkaar zit en er komen goede resultaten uit. de eerste die reageerde gaf zo'n goede klik dat ik niet eens meer dan globaal vergelijk naar de kostprijs niet verder gekeken heb.

Netjes en geen gezeur

Keurig afgehandeld keuring reactie op mijn vraag terug ontvangen

Goede hulp om een snelle keus te maken

Goede hulp om een snelle keus te maken

makkelijk en snel

snel en makkelijk offertes op kunnen vragen bij notarissen in de regio.

Snelle reactie

Voldeed precies aan mijn verwachting

Uitstekende snelle service

Taxatie veel kennis van zaken en uitstekende hulp bij vinden passende verkoopmakelaar

Werkt snel, had gauw reacties

Makkelijker zoeken

Perfectie

Maandagochtend de aanvraag en s middags had ik al 4 offertes. Keurig en duidelijk! Ik had me geen betere service kunnen wensen.

Waardeloos!

Ik ben via Trustoo bij Yung Creatives dakdekkers terechtgekomen: wat een drama! Ik ben gewoon opgelicht. Twee dagen werk heeft een maand geduurd, er is geld achterover gedrukt voor niet uitgevoerd werk. Men heeft een berg vuil achtergelaten, het dak was kek en wat er lag was schots en scheef. Hele dak is overnieuw gelegd. U last bedrijven toe die dit niet waardig zijn. Dit bedrijf is nu uitgeschreven, maar ik en naar ik weet twee andere gezinnen zijn gedupeerd!! En Trustoo zegt “dag met het handje”!!!

Beste Ine, Bedankt voor uw feedback. Allereerst enorm vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met dit bedrijf. Wij controleren elk bedrijf uitvoerig voordat we deze toelaten op het platform. Zo verzamelen we alle openbare reviews, (bedrijven zonder reviews laten we in veel gevallen bijvoorbeeld al niet toe), we bekijken hoe lang het bedrijf al staat ingeschreven bij de KvK en checken wij of bedrijven lid zijn van bepaalde keurmerken. Op het moment van inschrijven voldeed dit bedrijf aan deze voorwaarden. Dit bedrijf heeft na aanmelding ook maandenlang goede reviews ontvangen van onze aanvragers. Helaas lijkt het erop dat er na verloop van tijd iets is veranderd. Op het moment dat we de eerste klacht hebben ontvangen over dit bedrijf, hebben we het bedrijfsprofiel dan ook direct offline gehaald. We proberen hier zo scherp mogelijk op te zijn. Helaas kunnen we dit soort incidenten niet geheel uitsluiten. Het spijt ons uiteraard ten zeerste dat u dit is overkomen. We hopen dat u alsnog tot een oplossing kunt komen met dit bedrijf. Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Leuk contact met schilders

Ik was op zoek naar een schildersbedrijf voor buitenschilderwerk van ons huis. Verschillende offertes ontvangen en gekozen voor een schildersbedrijf dat ook in het weekend werkt.

Snel een makelaar gevonden

Ben via Google bij Trustoo terecht gekomen. Fijn platform en snel een makelaar gevonden bij mij in de buurt. Aanrader.

slecht

2 weken geleden via Trustoo aan 3 dakdekkers in Almere een offerte gevraagd om een lekkage op een plat dak te onderzoeken. Tot op heden niets vernomen.

Beste Harry, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat niet iedereen heeft gereageerd op je aanvraag. Wist je dat je de bedrijven ook een herinnering kan versturen? Vaak reageren bedrijven dan sneller op je aanvraag. Ik hoop dat je uiteindelijk toch een geschikt bedrijf hebt gevonden! Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Overzichtelijk en snelle reactie van deze site

Overzichtelijke site als je de dienstverlener zoekt en zelf niet de kennis hebt om deze te vinden binnen een bepaald format.

Mijn ervaring is tot nu positief, open en duidelijk overleg.

Mijn ervaring is tot nu toe positief, er is een duidelijk en open overleg, Ik wilde informatie over mijn pensioen en kreeg die en ook meer inzicht in mijn financieel handelen

Lekker duidelijk kunnen snel schakelen.

Goed en duidelijk. Eerlijke prijs en oprecht. Vertegenwoordiger komt fijn over. Maandag offerte uitgezet zaterdag injecteren. Dat bedoel ik met snel schakelen. Van Eijk vochtwering Breda.

Doet wat je ervan verwacht

Zie boven

Direct contact met meerdere advocaten

Meerdere reacties gekregen van advocaten en uiteindelijk gekozen voor een advocaat bij mij op de hoek!

Ik heb een prima ervaring. Meteen bericht ontvangen en daarna alles keurig verwerkt.

Heeft tot resultaat geleid

Uiteindelijk maar 1 offerte ontvangen hetgeen toch wel teleurstellend is. Aps reageerde direct en heeft dezelfde dag nog het schilderwerk opgenomen. Hierover ben ik dan ook zeer tevreden. Daarom heb ik gebruik gemaakt van zijn aanbieding.

Goedkope verhuizer gevonden.

Maar trustoo vraagt te snel of je al een verhuizer gevonden hebt en als je niet reageert sturen ze ook alweer te snel een herinnering.

vlot en prima verlopen

we moesten een snelle keuze maken ivm verhuizing, dit is gelukt op deze manier

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie