duidelijk en overzichtelijk

Goede notaris gekozen. Prijs kwaliteit was goed.

Goede keuze.

Gereageerd bedrijf was van Ledden.

Snelle reactie van een van de gekozen bedrijven. De andere twee niets van gehoord helaas.

Snelle reacties

Van verschillende advocaten deskundig informatie verkregen om mijn problemen met de leverancier op te lossen.

Prima site

Werkt prima snel gevonden wat ik zocht

Snel en professioneel

Binnen 1 dag was ik van het wespennest af.

Super eenvoudig

Het was makkelijk en ik kreeg snel reacties die bruikbaar waren

Heb genoeg offertes gekregen om te kunnen kiezen

Er reageren bijna geen bedrijven

Werk uitgezet. Slechts 1 bedrijf reageert. Gelukkig wel net bedrijf en keurig werk uitgevoerd. Maar keuze was dus beperkt.

Niet zelf hoeven zoeken naar de beste dienstverleners in mijn regio.

Voor de verbouwing van ons nieuwe huis hadden we verschillende diensten nodig. Dankzij Trustoo hadden we voor elke klus een handig overzicht van de beste aanbieders in de buurt. Daardoor konden we in no-time offertes opvragen en de beste kiezen.

Prettig

Ik kreeg een aantal adressen door en na een tijdje de vraag of ik er al uit was. Geen druk.

Fotograaf en edelsmid workshop waren beide super!!

Kortom een dikke voldoende

Ruim aanbod om te vergelijken

Je krijgt een aantal bedrijven die jou gaan bellen, en dan kun je zelf een keuze maken.

Het ging gemakkelijk

O.K

Geen verder commentaar.

Heel goed in faciliteren contact met professionals

Trustoo is voor mij een nieuw platform, maar mijn eerste ervaring is positief. Via andere routes was het lastig om contact te leggen met professionals, maar via Trustoo lukte het wel. Dit leverde mij uiteindelijk ook een akkoord op met een professional.

makkelijk toegankelijk en snelle reactie

Via de vraagschermen was makkelijk aan te geven wie ik zocht en voor welke klus. Via Trustoo heb ik snel contact kunnen leggen met de vakman die ik nodig had.

Snelle reactie van fotografen. Dezelfde dag alles geregeld

Snelle reactie

Wel handig om te weten dat je de status moet veranderen als je een keuze hebt gemaakt zodat anderen dit kunnen zien.

Prima, snel

Goede selektie van aanbieders binnen woongebied.

makkelijke manier om snel overzicht te krijgen

Er werd snel gereageerd door de aanbieders. Wat ik wel vervelend vond is dat men allemaal telefonisch reageerde terwijl ik dat juist wilde voorkomen en schriftelijke informatie wilde, met name betreft de kosten. Ik vond het lastig omdat ik op mijn werk niet gestoord kan worden en dat nu dus wel gebeurde. Ik kon dus ook niet reageren op voicemails die aangaven dat de betreffende bedrijven/medewerkers die dag op een bepaald uur te bereiken waren. Een volgende keer zou ik geen telefoonnummer meer achterlaten. Ik wil in de toekomst geen mailing meer en hoop dat jullie dit respecteren en dat dit de laatste was.

Prima bedrijf Solarfy

Uit de aanbevolen bedrijven kwam een bedrijf uit mijn eigen woonplaats als betrouwbaar over. De werkzaamheden moeten overigens nog verricht worden.

Handig!

Trustoo vind ik best handig. Voer een zoekterm in en de gewenste plaats en je hebt meteen een rijtje aanbieders die je gelijk kan aanschrijven. Geen gedoe.

Prima!

Duidelijke info! Goed bedrijf gevonden.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie