Snelle reactie

Snel gereageerd en verder rechtstreeks met incassobureau afgehandeld.

Meer keus

Voordeel is de voorselectie van bedrijven en de communicatie van trustoo met de partijen !

Bemiddeling op het voor ons juiste moment.

Heel fijn dat wij via trustoo nog een schilder konden vinden die het buitenschilderwerk van onze woning dit seizoen nog kan doen.

opzet is goed,aangeslotenon bedrijven minder.

Verplichtde bedrijven bij geen tijd in de aankomende maanden om op pauze te gaan staan.

Prima loodgieter gevonden

Snel en uitstekend geholpen

Goede en snelle dienstverlening

Goede selectie verhuisbedrijven Snelle reactie.

Makkelijk en duidelijk

Makkelijk en duidelijk

Hij doet zijn werk goed

Hij doet zijn werk goed en ik ben tevreden

maakt het zoeken gemakkelijk

Heb op dit moment nog geen ervaring over hoe en wat komen gaat.

Handig!

Mijn makelaar gevonden, Kan me alleen niet afmelden bij trusto.

Gelijk reacties

Snel antwoord

Heel handig

Snel een vakman gevonden

Positief!

Zeer snelle en goede communicatie.

handig zoeken via deze site

als ik wat zoek / nodig heb is deze site handig.

Snel

Zeer snelle reactie.

Zeer snelle reactie op mijn aanvraag. Ook heel snel reactie van bedrijf dat mij van mijn vuile ramen wilde verlossen. Zeer vriendelijke meedenkende glazenwassers.

Snel en makkelijk

Je krijgt gemakkelijk en snel je opties in beeld, maakt je keuzes en krijgt snel een set offertes van vaklui tegen concurrerende prijzen. Wel even reageren want anders blijven ze vragen.

Was makkelijk

Gelijk contact gehad

Snelle reactie van de geselecteerde bedrijven

Nvt

snelle reactie

We hadden al 5 maanden een lekkende schoorsteen. Bedrijf dat de schoorsteen zou repareren, liet het steeds afweten. Uiteindelijk Trustoo benaderd. Heel snel 2 offertes. Binnen nog geen week was de schoorsteen gerepareerd.

Geweldig! super proffesioneel

Fijn om dit weten al die keuzes!

Het principe van het systeem ziet er erg goed uit.

Het is gewoon jammer dat niet alle geselecteerde bedrijven reageren, alsof zij er geen belang bij hebben. En dat vind ik een kwalijke zaak. Laat het op zijn minst even weten. Of laat je uitschrijven bij Trustoo.

attent gedrag

+++++++

Superhandig !

Zeer goed en perfect geholpen.

Dat weet ik nog niet de schilder moet nog komen.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie