Heb contact gehad goed gesprek en duidelijk

OK.!

Helaas maar één maar goede reactie

Ik heb een rijschool gevonden.

Was makkelijk om contact te leggen met de rijinstructeur en hij spreekt ook Engels. Ik kijk ernaar om mijn rijbewijs ye halen.

Prima aanbeveling

Goed overzicht als er contact is gezocht

gemakkelijk

dat je niet zelf bedrijven hoeft te bellen.

Prima, er werd snel gereageerd.

Snelle reactie op mijn verzoek en daarna heldere uiteenzetting van (on)mogelijkheden.

Top, alles snel gevonden.

Top, alles snel gevonden

snelle reactie

Zeer snelle reactie en actie

kreeg van alle kanten een aanbiedeing , helemaal ok.

Snel, makkelijk, geslaagd A+++

Gebruiksvriendelijk, snelle reacties, ook kant- en - klare. Keus gemaakt, helemaal blij.

handig hulpmiddel!

heeft me goed geholpen om een keuze te kunnen maken

Effectieve ondersteuning voor het vinden van een dienstverlener

Gebruiksvriendelijke website en snelle reacties van betrouwbare dienstverleners. Heeft mij enorm geholpen in het vinden van een juiste partij.

Duidelijke informatie

Je wordt goed digitaal begeleid bij het zoeken naar een geschikte notaris. Dat sommige notarissen niet reageren, kan Trustoo niets aan doen.

Snelle reactie, vervolg verwarrend.

Kreeg snel offertes. Daarna heb ik iedereen keurig laten weten dat ik keus heb gemaakt. Toch kreeg ik nog 2x mails met vragen om antwoord/reactie van Trustoo. Dat is vreemd.

Goed geregeld

Gewoon prima geregeld.

Tevreden

Fijn om via Trustoo reactie te krijgen van 2 schilders die een offerte uitbrachten. De uitvoering laat nog even op zich wachten door goedkeuring van de verzekering.

Ik ben in staat een snelle keuze te maken tussen aanbieders

Na enig onderhandelen ben ik tevreden over de offerte van SuccesBouwTeam. Onthutsend is vaak het gebrek aan transparantie bij aanbieders en de uiteenlopende prijs. Ook het vertalen van de intake-info naar een offerte is voor velen moeilijk. Misschien is het handiger als een aanbieder (per branche) een vooraf bekend format hanteert waar een offerte -tenminste- aan moet voldoen.

Gemakkelijk

Snel geregeld

supergoede service.

Deze service heeft het kiezen van een leverancier voor een airconditioning een stuk gemakkelijker gemaakt.

was zeer duidelijk

Snel contact met installateurs en heldere communicatie

Heldere communicatie!

snelle actie

binnen 2 uur had ik contact met alle 3 genoemde bedrijven. De eerste komt vrijblijvend voor check langs a.s. maandag.

Werkt goed

Dit was de eerste keer dat ik het via Trustoo probeerde. Ik niet zeggen dat ik sceptisch was in het begin, het werkte vrij goed. Ik heb een bedrijf gevonden.

Tevreden over de werkwijze

Op deze manier heb je veel keuze-mogelijkheden. Je bereikt de vakmensen snel en ze reageren nog dezelfde dag. Zo kun je snel tot een besluit komen.

Über Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie