Ruim aanbod om te vergelijken

Je krijgt een aantal bedrijven die jou gaan bellen, en dan kun je zelf een keuze maken.

Het ging gemakkelijk

O.K

Geen verder commentaar.

Heel goed in faciliteren contact met professionals

Trustoo is voor mij een nieuw platform, maar mijn eerste ervaring is positief. Via andere routes was het lastig om contact te leggen met professionals, maar via Trustoo lukte het wel. Dit leverde mij uiteindelijk ook een akkoord op met een professional.

makkelijk toegankelijk en snelle reactie

Via de vraagschermen was makkelijk aan te geven wie ik zocht en voor welke klus. Via Trustoo heb ik snel contact kunnen leggen met de vakman die ik nodig had.

Snelle reactie van fotografen. Dezelfde dag alles geregeld

Snelle reactie

Wel handig om te weten dat je de status moet veranderen als je een keuze hebt gemaakt zodat anderen dit kunnen zien.

Prima, snel

Goede selektie van aanbieders binnen woongebied.

makkelijke manier om snel overzicht te krijgen

Er werd snel gereageerd door de aanbieders. Wat ik wel vervelend vond is dat men allemaal telefonisch reageerde terwijl ik dat juist wilde voorkomen en schriftelijke informatie wilde, met name betreft de kosten. Ik vond het lastig omdat ik op mijn werk niet gestoord kan worden en dat nu dus wel gebeurde. Ik kon dus ook niet reageren op voicemails die aangaven dat de betreffende bedrijven/medewerkers die dag op een bepaald uur te bereiken waren. Een volgende keer zou ik geen telefoonnummer meer achterlaten. Ik wil in de toekomst geen mailing meer en hoop dat jullie dit respecteren en dat dit de laatste was.

Prima bedrijf Solarfy

Uit de aanbevolen bedrijven kwam een bedrijf uit mijn eigen woonplaats als betrouwbaar over. De werkzaamheden moeten overigens nog verricht worden.

Handig!

Trustoo vind ik best handig. Voer een zoekterm in en de gewenste plaats en je hebt meteen een rijtje aanbieders die je gelijk kan aanschrijven. Geen gedoe.

Prima!

Duidelijke info! Goed bedrijf gevonden.

Vlotte reakties

Positief

Heel goed

Iedereen was vrij snel met een offerte. Dat was heel fijn.

Duidelijk en snelle reactie

Snelle en duidelijke reactie, super

Nette gast en makkelijk in omgang

Goed, snel en makkelijk in omgang

Aangezien het niet dringend was, is het plezierig dat ik er op attent werd gemaakt dat ik het nog moest regelen.

Prima service, snel en adequaat

Zeer positief

Snel reactie

Je kunt je vraag kort verhelderen in de aanvraag. Hierdoor krijg je gerichtere vragen bij het eerste gesprek. Ik had binnen 24u een concrete afspraak staan. Fijn!

Goed platform

Op zich een goed platform. Het scheelt enorm als je de 'professionals' onder één knop hebt. Een stuk of vier bedrijven melden zich en na het uitwisselen van allerlei informatie lieten drie ervan niets meer van zich horen. De laatste kwam echter vertrouwd over en die heeft dus de opdracht gekregen. De andere drie zal ik nooit meer zaken mee willen doen. Eén was er direct al afgevallen omdat die ontzettend ongeïnteresseerd over kwam. Jammer dat je ze niet per stuk kan beoordelen.

Helemaal prima

Het is super fijn dat ik binnen 12 uur al 3 offertes binnen had van bedrijven in de regio. Helaas deed 1 van de 4 er wat langer over, omdat mij telefonisch werd medegedeeld dat zij niet direct zaken konden/wilden doen met mij omdat ik via jullie een offerte had opgevraagd. Misschien iets om in de toekomst rekening mee te houden.

Snel geholpen

Duidelijk om een keuze te maken

volgende dag al gebeld voor een afspraak helemaal top

snel!

Über Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie