Duidelijk en snelle reactie

Snelle en duidelijke reactie, super

Nette gast en makkelijk in omgang

Goed, snel en makkelijk in omgang

Aangezien het niet dringend was, is het plezierig dat ik er op attent werd gemaakt dat ik het nog moest regelen.

Prima service, snel en adequaat

Zeer positief

Snel reactie

Je kunt je vraag kort verhelderen in de aanvraag. Hierdoor krijg je gerichtere vragen bij het eerste gesprek. Ik had binnen 24u een concrete afspraak staan. Fijn!

Goed platform

Op zich een goed platform. Het scheelt enorm als je de 'professionals' onder één knop hebt. Een stuk of vier bedrijven melden zich en na het uitwisselen van allerlei informatie lieten drie ervan niets meer van zich horen. De laatste kwam echter vertrouwd over en die heeft dus de opdracht gekregen. De andere drie zal ik nooit meer zaken mee willen doen. Eén was er direct al afgevallen omdat die ontzettend ongeïnteresseerd over kwam. Jammer dat je ze niet per stuk kan beoordelen.

Helemaal prima

Het is super fijn dat ik binnen 12 uur al 3 offertes binnen had van bedrijven in de regio. Helaas deed 1 van de 4 er wat langer over, omdat mij telefonisch werd medegedeeld dat zij niet direct zaken konden/wilden doen met mij omdat ik via jullie een offerte had opgevraagd. Misschien iets om in de toekomst rekening mee te houden.

Snel geholpen

Duidelijk om een keuze te maken

volgende dag al gebeld voor een afspraak helemaal top

snel!

keurig

Heel goed!

Snel en goed geregeld

Makkelijk kiezen

Goede informatie van alle bedrijven

Doeg

Rommelig hoofdzakelijk Turkse bedrijven of eigenaren de bedrijven die ik wilde zijn niet aangesloten bij trusto wel snel reactie

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste J. de Haan, Bedankt voor je feedback, dit nemen we mee. Natuurlijk willen we een compleet overzicht bieden, ook met bedrijven die geen partner zijn van Trustoo. Dit updaten we jaarlijks en nieuwe partners worden zelfs dagelijks aan het platform toegevoegd. Mochten we je in de toekomst ergens bij kunnen helpen, stuur ons gerust een berichtje. Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

Voldoende aanbod. Snelle reacties van verschillende aanbieders

Werkt super.

Echt geweldig binnen een oogwenk heb je wat je wil en diensten reageren ook direct.

geen

fantastisch

Letterlijk 10 minuten na het invullen voor de vergelijking van een aankoopmakelaar werd ik gebeld door Remax makelaars. Na een goed en dynamisch gesprek, is mijn keuze gelijk op hun gevallen. Met andere woorden binnen een zeer kort tijdbestek heb ik gevonden wat ik zocht via Trustoo. Trustoo zelf is een makkelijke site om te navigeren en zeer toegankelijk.

Snelle actie!

Zie boven

Slecht

Je kan er niet van op aan !!!!! Je denkt een goed bedrijf maar valt super tegen . Je zou toch zeggen dat het gecontroleerd is maaaarrrr Nee! In mijn geval zelfs levensgevaarlijk . Bedrijf hoge score maar allemaal leugens . Heel erg !!!!!

Prima ervaring. Snel en goed

Binnen een dag antwoord van 4 notarissen met een offerte

Ik kreeg een reactie, reparatie na een maand

Omdat het niet super urged is wacht ik gelaten

professioneel en adequaat

zie hierboven

verrasend

Eerste keer gebruik ik deze platform en was prettig verrast. In een paar dagen kreeg ik contact met een aantal service aanbieders en heb afspraken gemaakt. Deze platform helpt een goed aanbod te vinden met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Makkelijk

Je hoeft zelf niet te zoeken.

Über Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie