Snelle reacties

Veel aanbod op mijn vraag

Snelle reactie van 2 van de 4 partijen

Afspraak gemaakt en na offerte direct akkoord gegeven

Makkelijke site om de juiste disciplines te vinden.

Prima snelle reacties

Perfect systeem.

Perfect systeem. Aanvraag geplaatst en binnen een week alles geregeld!

prettig snel een selectie te krijgen van elektriciens in de buurt

prettig snel een selectie te krijgen van elektriciens in de buurt

Ik ben heel blij mee en ook, The point Q | mediation en conflictbeheersing

The point Q | mediation en conflictbeheersing, Hij stond de hele tijd naast me om me te helpen. Heel erg bedankt,

Prima, goede en zeer vlotte reacties!

Alle bedrijven die waren aangeschreven hebben gereageerd en met een aantal zijn er afspraken en bezoeken geregeld.

Redelijk

Jammer dat er maar 1 loodgieter heeft gereageerd

Super!

Als je niet weet waar te beginnen, dan is dit ideaal! Snel aanbod van bedrijven met recensies en dan is het aan die bedrijven om te reageren wat het kiezen een stuk makkelijker maakt. Echt top!

Gewoon erg goed.

Snelle reactie en een fijn gesprek.

Nadat ik had gemaild dat wij een wespennest hadden in de spouwmuur van ons huis, werd ik binnen een half uur al gebeld door ADWIK dat ze ons konden helpen en die middag was de klus gedaan!!!

Ik ben zeer tevreden

Er werden op mijn aanvraag keurig door 4 bedrijven offertes geleverd. Na mijn keuze worden de 3 overigen afgemeld. Top

Goede hulp bij keuze verhuizers

Aanbod divers, offertes heel uiteenlopend

Erg handig, op deze manier wordt jezelf benaderd

Scheelt veel gezoek en daardoor tijd,

Prima aanbod op mijn vraag

In korte tijd 4 kandidaten tuin onderhoud aangeboden . De eerste 2 reageerden snel . De andere 2 nooit iets van vernomen ! Redelijk snel offerte goedgekeurd van 1ste . Gewoon goede activiteiten dus . Nu afwachten wat de resultaten worden van het beloofde onderhoud .

zeer snel en goed

binnen 1 dag afspraak gemaat en is de firma direct gekomen

Snel en goed

Zelfs op zondag antwoord gekregen op mijn verzoek wat ik zeer bijzonder vond

Fijn om uit een voorselectie te kunnen kiezen.

De keus maken voor installatie van een airco werd flink vereenvoudigd door dit via Trustoo te doen. Tot nu toe heel tevreden, afspraak voor installatie is gemaakt. Verder nog even afwachten dus.

Het is fantastisch gedaan zou hem aan iedereen aanbevelen

Het is supper mooi gedaan. Het is een toppertje.

Klasse, vooral omdat er direct een aantal andere advocaten naar voren wordt gebracht

Prima geregeld

Goed geregeld, ieder voor zich kan hierin een keuze maken.

Had beter verwacht

Ik had met 3 dakdekkers een afspraak gemaakt,van de 3 is er maar een komen kijken,de andere 2 zijn niet komen kijken en hebben en hebben zich ook niet afgemeld [en ik maar wachten].

De drie gekozen fotograven reageerden alle super snel. Ze gaven een duidelijke uitleg op mijn vraag.

Über Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie