snelle reactie van de door mij uit gekozen bedrijven.

top

Snelle reacties

Bij een lokaal bedrijf eerst navraag gedaan, maar die hadden er geen zin in. Te kleine opdracht. Te weinig (winst)marge!!! Na de mail aan Trustoo kreeg ik binnen een minuut al een respons. Daarna zijn er binnen 30 minuten nog andere bedrijven geweest die hebben gereageerd. Super en snel geregeld en bedrijf kwam afspraken na.

Snel en goed en duidelijk

Snel en correct contact Zowel via telefoon en e-mail Superfijn

handig en verstandig

Snelle reactie(s)

Goede deglijke hulp gehad bij het vinden van een notaris.

De mogelijkheid te kunnen kiezen uit meerdere adressen en dito offertes hebben wij als erg prettig ervaren. Ook de neutraliteit van u(lees: blijven op de achtergrond) was comfortabel te noemen! Vr. groet, Chris Volkers en echtgenote,

snel gevonden

Had een loodgieter nodig. Binnen een dag gevonden.

Snel

En doeltreffend

Gevonden wat ik zocht

Wel jammer dat er maar 1 kandidaat heeft gereageerd.

Vertrouwenwekkend

Van start tot deal, heel prettig. En tussentijds alle info om op vertrouwen verfmfer te willen gaan.

Snelle reacties en overzichtelijk

Alle 3 geselecteerde bedrijven hebben gelijk gereageerd, op zondag ook nog! Je kan je correspondentie volgen en alle informatie vinden, die je nodig hebt. Fijn dat je ook recensies over de bedrijven kan kezen

Het was zo gemakkelijk kiezen.

Trustoo geeft meteen weer welke keuzes behoren tot de beste. Het is wel zo, dat er ook andere plekken on-line zijn, waar eveneens beoordelingen worden geschreven. Zeker de moeite waard om die erbij te pakken. De mensen die schrijven een heel slechte ervaring te hebben gehad neem ik overigens niet serieus, want in de "toon" van de beschrijving lees ik altijd boosheid, die mijns inziens een andere oorzaak heeft. Overigens moet ik zelf die beoordeling nog schrijven, want pas in juni hebben we een afspraak met de gekozen partij.

Ontzorgend!

Kort en duidelijke lijnen/afspraken.

Snelle reactie

Zie boven.

makkelijker om contact te krijgen omdat je hier niet dagelijks mee te maken hebt.

de keuze werd makelijker omdat ik niet exact wist waar ik zoeken moest. google gaf mij niet genoeg informatie

Goede service met serieuze aanbieders

Het was vrij makkelijk om een aanvraag voor een notaris in te dienen. De reactie van de verschillende notarissen was snel. Uiteindelijk hebben we er een gekozen waarvan wij denken dat deze bij ons past, en in de regio zit.

Eerste kennismaking met Let's Move zijn zeer teleurstellend.

Afspraken over de levering van verhuisdozen zijn niet nagekomen of zonder communicatie verplaatst naar andere tijdstippen en zelfs andere dagen.

snelle reactie van 1 vd partijen

direct antwoord van 1 partij,

Geen vertrouwen meer in de keuze die ik maakte

Het bedrijf is niet op gemaakte afspraak gekomen. En ik vind weinig keuze om iemand te vinden die overkappingen schoonmaakt. Misschien dat anderen meer geluk hebben. Groet, Mevrouw Olivier

vriendelijk en correct, geen psychische pressie

heel correct, je hoeft zelf niet meer te zoeken, heel prettig ervaren

Ze hebben een prima adres gevonden

Serieuze en adequate adviezen

Gevonden wat ik zocht.

In contact met een loodgieter gekomen. Reactiesnelheid was snel. Of de loodgieter goed is dan zullen nog gaan beleven.

Snelle reacties

Werd vrij snel gebeld en heb goeie keus kunnen maken

Goede en snelle service

Het aanvragen van prijsopgave ging makkelijk en kreeg snel en duidelijk antwoord van alle bedrijven

Correcte offerte

Duidelijke uitleg bij opname woning voor verhuizing en correcte offerte.

Ze konden mij niet helpen

Ik kon niet geholpen worden

Über Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie