makkelijker om contact te krijgen omdat je hier niet dagelijks mee te maken hebt.

de keuze werd makelijker omdat ik niet exact wist waar ik zoeken moest. google gaf mij niet genoeg informatie

Goede service met serieuze aanbieders

Het was vrij makkelijk om een aanvraag voor een notaris in te dienen. De reactie van de verschillende notarissen was snel. Uiteindelijk hebben we er een gekozen waarvan wij denken dat deze bij ons past, en in de regio zit.

Eerste kennismaking met Let's Move zijn zeer teleurstellend.

Afspraken over de levering van verhuisdozen zijn niet nagekomen of zonder communicatie verplaatst naar andere tijdstippen en zelfs andere dagen.

snelle reactie van 1 vd partijen

direct antwoord van 1 partij,

Geen vertrouwen meer in de keuze die ik maakte

Het bedrijf is niet op gemaakte afspraak gekomen. En ik vind weinig keuze om iemand te vinden die overkappingen schoonmaakt. Misschien dat anderen meer geluk hebben. Groet, Mevrouw Olivier

vriendelijk en correct, geen psychische pressie

heel correct, je hoeft zelf niet meer te zoeken, heel prettig ervaren

Ze hebben een prima adres gevonden

Serieuze en adequate adviezen

Gevonden wat ik zocht.

In contact met een loodgieter gekomen. Reactiesnelheid was snel. Of de loodgieter goed is dan zullen nog gaan beleven.

Snelle reacties

Werd vrij snel gebeld en heb goeie keus kunnen maken

Goede en snelle service

Het aanvragen van prijsopgave ging makkelijk en kreeg snel en duidelijk antwoord van alle bedrijven

Correcte offerte

Duidelijke uitleg bij opname woning voor verhuizing en correcte offerte.

Ze konden mij niet helpen

Ik kon niet geholpen worden

Duidelijk, en overzichtelijk

Wij hebben met succes een hovenier gevonden via trustoo het betreft terluin tuinen. Het was via deze weg snel geregeld!

Heeft mij geholpen in het maken van mijn keuze

Snelle reactie

Meerdere electriciens met beoordelingen

ging gemakkelijk

zocht een notaris en vond deze makkelijk en had snel 3 offertes binnen

perfect

Gaat heel mooi niet gedacht. direct reacties.

Snelle respons. Na keuze goed geholpen.

Super gemakkelijk en inzichtelijk

Heel handig om iemand te zoeken. De contactgegevens en reviews bij de hand. Voelt heel betrouwbaar.

Super snel en makkelijk een verhuisbedrijf vinden

Toegankelijke en makkelijke site om meerdere offertes op te vragen en te beoordelen. Goede respons gekregen en inmiddels een keuze gemaakt. De status gewijzigd, waarbij de niet geselecteerde bedrijven automatisch een berichtje krijgen.

ruime keuze, werkt makkelijk

Snelle reacties van meerdere dienstverleners.

Op zoek naar een hypotheekadviseur en via internet op Trustoo terecht gekomen. Aanvraag ingediend en binnen 1 dag keus kunnen maken uit een aantal adviseurs. Superhandig!

Op zich goed.

Ik heb slechts van twee kantoren een bericht ontvangen, dus de keuze was erg mager.

ik heb met drie uitstekende kandidaten een gesprek gehad.

ik zocht een mediator en had ineens contact met drie mediatoren. Onverwacht maar voor mij als klant wel prettig. De selectie van de drie mogelijke mediatoren was me wat onduidelijk, kwam een beetje over als door toeval bepaald. Wellicht van jullie kant nog iets aan verbeteren? Overigens drie prima mediatoren.

Wat een fijne hulp.

Alles zo compleet en overzichtelijk. En keuze mogelijkheden bereikbaar.

Company details

4 Turbinestraat Amsterdam 1014AV

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie