Super gemakkelijk en inzichtelijk

Heel handig om iemand te zoeken. De contactgegevens en reviews bij de hand. Voelt heel betrouwbaar.

Super snel en makkelijk een verhuisbedrijf vinden

Toegankelijke en makkelijke site om meerdere offertes op te vragen en te beoordelen. Goede respons gekregen en inmiddels een keuze gemaakt. De status gewijzigd, waarbij de niet geselecteerde bedrijven automatisch een berichtje krijgen.

ruime keuze, werkt makkelijk

Snelle reacties van meerdere dienstverleners.

Op zoek naar een hypotheekadviseur en via internet op Trustoo terecht gekomen. Aanvraag ingediend en binnen 1 dag keus kunnen maken uit een aantal adviseurs. Superhandig!

Op zich goed.

Ik heb slechts van twee kantoren een bericht ontvangen, dus de keuze was erg mager.

ik heb met drie uitstekende kandidaten een gesprek gehad.

ik zocht een mediator en had ineens contact met drie mediatoren. Onverwacht maar voor mij als klant wel prettig. De selectie van de drie mogelijke mediatoren was me wat onduidelijk, kwam een beetje over als door toeval bepaald. Wellicht van jullie kant nog iets aan verbeteren? Overigens drie prima mediatoren.

Wat een fijne hulp.

Alles zo compleet en overzichtelijk. En keuze mogelijkheden bereikbaar.

1e aanbieder is accoord.

Snelle reatie EN actie. Geel fijn zo!

Prima heeft mijn zoektocht vergemakkelijkt.

Prima dienstverlening.

Bedrijven worden in de gaten gehouden op reacties.

Snel contact, en de vraag opgelost.

zeer tevreden

prima,vakkundig geholpen

snelle reaktie

Snel gevonden waar ik naar op zoek was

Op zoek naar een rijlessen? Weet je niet waar je moet beginnen? Met Trustoo stuur je je aanvraag bij meerdere adverteerders en ze nemen contact met je op. Het werkt heel goed!

Duidelijk

Ik kon mijn eigen aanbieders kiezen en ze namen ook contact op. Dat ging prima

Het zoeken naar een schilderbedrijf in de buurt ging erg gemakkelijk. Alle gekozen bedrijven hebben een nette offerte uitgebracht. Tip voor Trustoo: Geef de opdrachtnemers direct inzage in het email adres van de eventuele opdrachtgever; dat vergemakkelijkt de onderlinge communicatie nog meer.

Snelle reactie door gekozen partijen

Correcte communicatie en duidelijke offertes ontvangen.

Ervaring met voorgestelde installateurs was zeer positief

Het contact met de installateurs voor het definitief maken was prettig en duidelijk. Vriendelijke meedenkende mensen.

Gebruikersvriendelijke website

Heldere en aangename manier van aanvragen. Follow up is uitstekend

Tevreden

Veel scheermesjes, maar ik mis de handvat. ?? Of had ik die niet besteld ??? GR Jan Wagemans

Snelle en kwalitatief goede aanbieders gekregen via Trustoo. Erg makkelijk en de opvolging was ook uitstekend.

Makkelijk in gebruik

Het is makkelijk in gebruik.

Snelle reactie van de aangeschreven bedrijven

Duidelijke offertes en snelle reacties.

Snelle reacties

Snel meerdere reacties gekregen en snel en afspraak kunnen maken

Goed geregeld!

Het is natuurlijk maar de vraag hoeveel van de ervaring te danken valt aan de geboekte artiest en hoeveel aan het platform, gezien het de eerste kennismaking met Trustoo was. Maar hoe dan ook erg tevreden! Zoeken en sorteren ging makkelijk, de reviews leken echt en na afloop kan ik het sentiment beamen van de stralende reviews voor die artiest. Contact via het platform ging ook makkelijk, dus al met al een zeer positieve ervaring.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie