goede selectie en stipte contactname

snelle en doelgerichte contacten waarbij een stipte afspraak kon gemaakt worden.

Uitstekende service!

Goede klantenservice en snel reactie gekregen.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Uitendelijk heel gemakkelijk een boekhouder gevonden. Bedankt!

Ging prima. Snelle reactie en fijn geholpen door de boekhouders.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Snelle reacties en goede partij gevonden

Voor onze bruiloft moesten wij last minute nog een goede dj zien te vinden. Via de website kreeg ik vrij snel wat offertjes en telefoontjes. Erg blij dat wij zo snel nog een goede dj hebben kunnen vinden.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Ik werd zelfs op zondag gebeld

Ik had verwacht wat e-mails te krijgen met voorstellen van boekhouders. Maar mijn verwachting klopte niet. Ik werd zelfs op zondag gebeld door een boekhouder. Dat ging mij echt te ver. Verder ook goede telefoongesprekken gehad met andere boekhouders gelukkig.

gematigd tevreden

heb 3 reacties ontvangen en 2 offertes maar allen lagen voor mij te ver uit mijn buurt.

Niets ontvangen

Ik heb keurig ontvangen naar wie mijn aanvraag was gestuurd maar nooit een offerte ontvangen.

Geen resultaat

Ik had gevraagd om bedrijven uit de regio. De aanbieders kwamen van veel te ver weg (meer dan 50km)

Snelle reactie

Er werd heel snel contact opgenomen door gevraagde leveranciers. Klasse 1 min puntje is dat 1 leverancier in een andere provincie zijn bedrijf heeft. Dus deze was niet van toepassing.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Geachte lezer, Op mijn vraag kreeg ik een complete snelle mail actie/reactie. Er werd snel telefonisch en per mail gereageerd door professionals. Vriendelijke groet.

Netjes

Keurig netjes zoals beschreven op de site

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Goede ervaringen DJs die snel offerte sturen.

Aantal DJs die allemaal snel een offerte sturen. Dat is handig want je ziet meteen waar je aan toe bent.

Slecht, er kwam niks binnen na mijn aanvraag, verspilde energie

Slecht, er kwam niks binnen na mijn aanvraag, verspilde energie

Aanbod valt erg tegen

Ik had verwacht een aanbieding van diverse cateraars te krijgende heeft slechts een cateraar gereageerd. Heeft een leuke aanbieding neergezet maar ik heb nu totaal geen vergelijk. Ik af dus gewoon zelf een aantal cateraars kunnen benaderen. Ik denk dan ook niet dat ik nogmaals gebruik van deze site zal maken

Redelijk goed

In totaal hebben er 2 boekhouders contact met mij opgenomen, 2. afspraken gemaakt , maar 1 boekhouder hield zich aan de afsptaak de ander laat niets meer horen...

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Gelijk reactie gehad veel betwr dan verwacht..!!

Ik werd al de volgende dag gebeld. Ze nemen het zeer serieus over en er wordt werk mee gedaan ik was er zelf zeer blij mee. Een aanrader !!

prima geregeld!

Binnen 24 uur ben ik door twee serieuze bedrijven benaderd!

Makkelijk ik gebruik

Een snelle en makkelijke ervaring, goede website

Professioneel en vlug

Na mijn telefoontje werd er onmiddellijk een afspraak gemaakt voor een controle van de vochtproblemen. Zeer professionele aanpak, accuraat en vlug. Dezelfde dag nog een offerte mogen ontvangen. Thx !!!

snelle terug koppeling

Ik heb een aanvraag gedaan voor een boekhouder voor mijn dochter, echter gedurende het gesprek bleek dat er bij mij geen boekhouder in de buurt was gelieerd aan Advanza. 40 km afstand vond ik toch te ver, omdat ik verwacht daar een keer langs te moeten gaan voor kennismaking. Ik werd keurig te woord gestaan, kreeg ook het gevoel dat de feedback die ik kreeg ook was welke ik verwachtte. Helaas deal niet doorgegaan om boven genoemde reden.

goede ervaring

snelle reactie

Te veel reacties

Ik vond de site en dacht oh handig. Toen ik de site had ingevuld, had ik binnen 15 minuten 2 mediators aan de telefoon gehad. Toen vond ik t wel genoeg en heb de andere 2 een keer terug gebeld. Je merkt telefonisch wel of er een klik is of niet maar 5 vind ik echt te veel. Misschien dat andere t nodig hebben maar voor mij was 3 ook voldoende geweest mocht t niet genoeg geweest zijn dat je misschien nog een aanvraag kan doen.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Heel goed geholpen,alle vragen waren goed beantwoord.

Snel en makkelijk!

Ik kreeg meerdere offertes snel achter elkaar binnen, terwijl ik maar 1 aanvraag had gedaan. echt super.

Riante service

Snelle en persoonlijke service op maat, waardoor ik de ideale koffiemachine aangeboden krijg voor een riante prijs. In één woord: Top!