Zeer snelle reactie, correcte afhandeling!

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Werd vrijwel onmiddellijk geconteerd.

Advanza geweldige aanbidingen

Via Google gezocht naar een DJ voor een familiefeestje. Valt ons oog op Advanza met aanbiedingen die hierop aansluiten! Via de website het de aanvraag ingevuld. Binnen een paar uur 4 reacties/offertes van de DJ's zelf. HELEMAAL TOP DIE AANBIEDINGEN

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Ongelooflijk snelle respons van de verschillende firma's..

Ik heb op goed geluk die site ingevuld zonder echt snel respons te verwachten. De reacties kwamen heel snel binnen, zowel per mail als telefonisch. Intussen zijn er alle afspraken geconcretiseerd en bekijken we die stuk voor stuk...

Nutteloos

Advanza doet niets meer dan het duur doorverkopen van leads zonder expertise te hebben in de branche. Zo kan er op geen enkel manier aan goede service gedaan worden. Zowel voor consumenten als ondernemer compleet nutteloos.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Super handige site om bepaalde dingen op te zoeken.

Was op zoek naar een dj en bijbehoren voor onze 40-jarige bruiloftsfeest en kreeg via Advanza zeer snelle reacties, waardoor we denken wij een goede en betaalbare keuze hebben kunnen maken.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Snelle aanlevering van bedrijven (4).

Eén heeft gebeld maar vervolgens nooit meer iets laten horen; een tweede stuurde meteen een offerte zonder overleg. Van de 2 andere heb ik helemaal niets vernomen.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Beste meneer Rossen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u nog geen offertes heeft ontvangen van de aangeschreven cateraars. Bent u nog steeds op zoek naar een cateraar? Als u wilt kan ik de aangeschreven cateraars vragen alsnog een offerte aan u uit te brengen. Met vriendelijke groet, Dion Gouwerok Advanza

Slecht

Ik heb op 18 augustus een offerte aangevraagd, maar tot nu toe niets ontvangen. Uw vraagstelling komt derhalve bijzonder vreemd over.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Relevance info op korte termijn

Aanbieders reageerden zeer snel en gaven heldere en relevante info. Enkelen gingen in het telefonisch contact zo ver om te zeggen dat ik in eerste instantie meer zou hebben aan een bedrijfskundig adviseur. Dat was niet hun professie. Ik waardeer die eerlijkheid. Inderdaad gaat onze aandacht nu naar een inmiddels geconsulteerde bedrijfskundige cq onderhandelaar. De mogelijkheid om daarnaast een mediationtraject in te gaan blijft nog open.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

• De professionals hebben snel contact opgenomen N.v.t.

Snelle opvolging door professionals

Binnen een dag na mijn aanvraag gebeld door twee specialisten. Scheelt mij weer eindeloos Googelen om vervolgens geen keuze te kunnen maken. Heel leuke gesprekken gehad met (overduidelijk) professionals. Fijn om te sparren en, zoals het er nu naar uitziet, te gaan samenwerken.

Snel reacties!

Binnen een paar uur werd ik benaderd door verschillende aanbieders!

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Aangenaam verrast door de snelle reactie.

Ik was zeer aangenaam verrast door de snelle reactie. In het weekend gebruik gemaakt van jullie site en reeds op maandag vier contacten gehad met proffesionele ondernemers.

Best ok

Proces is nog bezig is nog wat vroeg om te beoordelen.

Terzake kundig

Kort en duidelijk de lijnen uitgezet

Efficiënt

Zeer overzichtelijke aanpak wat resulteerd in een goede ervaring en een goed resultaat

Snel reactie.

Ik heb binnen de week verschillende telefoontjes gehad van firma's om ons te helpen en te komen kijken om hun offerte te maken.

Goede website

Goede website effe klikken en je gegevens invullen word je zo op gebeld voor het probleem met wat je zit

Snelle reactie en betrouwbaar

Snelle reacties en betrouwbaar

• De professionals hebben snel contact opgenomen

makkelijk en snel om meerdere offertes te krijgen

ik was een beetje sceptisch maar binnen half uur had ik de eerste offerte binnen. Ze hebben niet allemaal gereageerd dus dat vond ik wel jammer.

Vriendelijk en goede uitleg

Ik kin goed rustig praten en veel positief gesprek maar ook een vriendelijk toenadering dat was wel fijn gevoel

Goed en duidelijk

Site was makkelijk te vinden en duidelijk.

slecht

tot nu nog van niemand een offerte ontvangen.

Ronduit teleurstellend.

Na een week zegge en schrijven 1 reactie van een bedrijf dat vertelde dit soort werk niet te doen en waarom ik daar offerte had gevraagd. Verder geen reacties.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Hele aardige persoon, die naar de mensen luisterd.