Vakantie is geannuleerd, maar wel blijven mailen!

De vakantie is geannuleerd doordat er te weinig deelname was. Volgens de site hadden zich 18 mensen opgegeven. Dus dat lijkt me nog een aardig aantal. Als reden wordt corona genoemd. Dat staat er los van. Want de vakantie is in Nederland. Maar het ergste nog is dat ik een mail een paar dagen voordat we anders vertrekken ontvang met u gaat bijna op vakantie. Uhh nee want het is geannuleerd. En nu ontvang ik een mail dat ik weer thuis ben van mijn vakantie en een beoordeling moet geven. Slechte administratie, want de vakantie is geannuleerd!!

• Reisleiding N.v.t.
  • Activiteiten N.v.t.
  • Verblijf (camping/accommodatie) N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Aanbod N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Was super gezellig maar niet dankzij Cirkel

We waren met 6 tenten en zeker de eerste dagen waren de begeleiders, het cirkel team lastig te vinden en veel onduideljkheden. Geen vaste planning voor overdag ofzo. Veel verkeerde tikkies gestuurd qua bedragen, maar na wat op en aanmerkingen ging het beter. Wel tof dat de kleinste van 3 ook mee mocht/kon met de groep De website vind ik echt heel slecht en onoverzichtelijk.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Wij hebben een top week gehad!

Wij hadden een super leuk en gezellig groepje. De werknemers van Circel waren super vriendelijk. Leuke activiteiten en veel plezier.

• Website
  • Waar ken je ons van? Op internet gevonden.

Erg gezellig met 6 gezinnen

Een gezellige week, de kinderen hebben gelijk vriendjes. De crew, moest nog een beetje loskomen de eerste dagen en mag wel iets meer pit hebben. Later in de week ging dit veek beter. Leuke mensen ontmoet, veel gelachen;) Al met al een hele leuke week!!

• Waar ken je ons van? Verleden
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Leuke vakantie met de kinderen gehad

Afgelopen zomer met mijn kinderen naar Kamperland geweest en ik ga dit jaar zeker weer. De animatie was fijn, heerlijk even douchen terwijl er iemand op mijn kinderen let. Dat zijn van die kleine dingen die het concept zo fijn maakt. De tenten kunnen wel een update gebruiken, waren prima maar hier en daar wat veroudering. Verder een super vakantie gehad, de kids spreken nog steeds met vriendjes van afgelopen zomer af.

• Website
  • Waar ken je ons van? google

Geweldig genoten

Vorig jaar voor het eerst met Cirkel op vakantie geweest naar Kamperland met mijn 2 kids. Alles was goed geregeld en het personeel heeft de kinderen goed vermaakt. Er waren een hoop activiteiten voor de kids waardoor ik zelf ook de mogelijkheid had om even een boek te lezen. Super fijn om met gelijkgestemden op vakantie te zijn.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Heerlijke vakantie gehad met andere een ouders

Ik was voor de tweede keer met Cirkel meegaan. Vorig zomer had ik geboekt voor Zeeland in Kamperland. Dit jaar was ik meegegaan met een wintersportvakantie in Saalbach in Oostenrijk. Deze vakantie is me ook echt prima bevallen. Fijne reisleider en een hele leuke groep. En een top hotel! Mijn 3 kinderen hadden direct contact met de andere kinderen en gingen met hen en de reisleiding heel veel leuke dingen doen. Ik heb genoten van welness, het skiën en de gezellige avonden met de andere ouders. Ook ben ik met mijn kinderen nog op dagtocht gegaan naar Leogang. Nadeel is dat je de laatste dag je soms even moet vermaken omdat de bus pas laat die dag vertrekt. Maar dat is het enige minpunt. Ik overweeg dit jaar weer met Cirkel mee te gaan. Ik denk dat het Nederland gaat worden.

• Website
  • Waar ken je ons van? via een vriendin
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Oostenrijk (wintersport)

grote tegenvaller

Ik vond het geen fijne wintersportbestemming. Het hotel viel mij enorm tegen: ik vond het eten karig (slecht karig ontbijt); niet om over naar huis te schrijven, geen wifi op de kamer, zeer kleine badkamer, geen verstelbare verwarming, zeer ongezellige lobby, karig en koud saunaplein waar je dan ook nog eens extra voor moet betalen en kinderen mogen niet naar de sauna. Dit zijn zaken die ik liever op voorhand had willen weten. Ik vond de organisatie rondom de eerste dag slecht: hotel moeilijk tot niet te vinden (Dunja heeft dit overigens zeer goed opgepakt!), geen eerste kennismaking tot aan toevallige ontmoeting en vervolgens dinner, skihuur ver uit het dorp en pas in de namiddag. Dit ben ik bij een andere eenouderorganisatie anders gewend. Ik vind Italie persoonlijk geen leuke wintersportbestemming. Ongezellig, dure skipassen (in verhouding) slechte bustijden, totaal geen adres ski, maar goed dat is persoonlijk. Beide meiden vond ik leuk en prettig, maar het valt me wel tegen dat beide dames als leiding van wintersportreis niet goed thuis zijn in wintersporten. Mijn advies zou zijn om lig 1 ervaren wintersporter als leiding op zo'n reis mee te laten gaan. Ik ben zelf zeer ervaren wintersporter en had daarin ook geen begeleiding nodig. Maar de begeleiding voor " nieuwe wintersporters", de organisatie rondom de lessen, en overige informatie omtrent wintersport, zou ik heel anders hebben aangepakt als organisatie. Als uitvinder van dit concept hebben jullie iets heel moois bedacht, maar ik ben wel van mening dat er nu een goede inhaalslag gemaakt kan worden, zeker ook qua locatie. Ik vind de prijs van deze vakantie niet in verhouding staan met wat je er voor krijgt. Daarnaast vind ik dat er wat meer georganiseerd mag worden voor de kids, iets leuks zoals fakkeltocht, of rodelen of schaatsen, zwemuitje. Mochten jullie advies willen, of willen praten over mijn ervaring, dan denk ik graag met jullie mee- wellicht als reisleider

• Website
  • Waar ken je ons van? google/ internet
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Italië (wintersport)

Een heel leuke vakantie

Onze eerste ervaring met Cirkel Vakanties. We hadden geluk om met een leuke groep op te trekken, waarmee we veel plezier hebben beleefd. De reisleiding deden flink hun best om ons en onze kinderen een aangename vakantie te bezorgen. De accommodatie was niet top, maar zeker goed genoeg. Wij zijn zeer tevreden over de hele ervaring.

• Waar ken je ons van? Google
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Italië (wintersport)

De kinderen en ik hebben de hele week genóten!

Ik ben afgelopen jaar met mijn 3 kinderen van 10, 14 en 15 jaar met eigen vervoer naar camping de Schotsman in Kamperland geweest. Het was een grote groep waardoor het erg gezellig was. We stonden op een eigen veld bij elkaar. Klein nadeel was dat er weinig schaduw was, maar goed, alles beter dan in de regen staan😊. De Schotsman is een fantastische camping met goed sanitair en een mooi zwembad met glijbanen. De kinderen hebben zich er erg goed vermaakt, dat is te danken aan het het grote Sun en fun-team, de leuke activiteiten en het leuke watersportprogramma voor de kinderen. Vooral het wakeboarden was mijn zoon dol op, echt een unieke ervAring voor hem. De week erna (10-17 augustus) naar Camping nommernlayen in Luxemburg. Heerlijk, beiden echte aanraders. Dit is me ontzettend goed bevallen, ik ga al 3 jaar met Cirkel mee en keer op keer is het weer een feestje.

• Website
  • Waar ken je ons van? Ga al jaren mee, via een vriendin leren kennen

Teleurstellend

Dat de bus reis lang was hadden we verwacht echter werd er een heel stuk om gereden en moesten we vanaf italie overstappen op een veel minder comfortabele bus (1.76cm en met mn knieen tegen de leuning vd andere stoel). Zowel heen als terugreis waren we ruim 26 uur onderweg! Aankomen in de ochtend en pas in de avond vertrekken stond er op de website, in werkelijkheid kwamen we aan in de avond en vertrokken we in de ochtend. Hoezo 2 extra dagen vakantie!? De tentdeur was stuk en kon niet gerepareerd worden, de tent had ook zichtbaar z'n beste tijd gehad. Het team had er weinig zin in, er hing geen fijne sfeer. Om over het Sun en Fun team maar te zwijgen, weinig enthousiasme en al helemaal geen affiniteit met kinderen. Op 1 na dan, want Thijs toonde zich wel betrokken en maakte contact met de kids en ouders. Helaas was hij meer werkzaam bij Mambo. Het mineralen strandje was erg leuk als activiteit en ook de wine and dine was leuk en gezellig, maar de teleurstelling groot toen we terug kwamen en het team ons niet kon vertellen waar de kinderen waren maar we zelf naar ze op zoek moesten. Op de terugweg zaten we in de bus met een vrouwelijke medewerker (ben haar naam vergeten) die de rondreis had gedaan in italie, wat hadden we graag haar als sun en funner gehad, wat een vrolijke, energieke meid! En de camping zelf was helemaal prima, dicht bij een mooi strand en enkele leuke restaurants.

• Website
  • Waar ken je ons van? Alleen deze vakantie geboekt, gevonden via internet
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Elba (Italië)

Slecht qua leiding / toegezegde activiteiten

De praktijk bleek heel anders dan de site belooft. - waar waren de sporttoernooitjes? - waar waren de knutselspullen? - waar was de bonte avond? - waar was voor mijn 2 pubers ‘een compleet jongerenprogramma. Met stapavonden, chillen op het strand, een spelletje weerwolven en sporttoernooitjes’? (De medewerkster voor de kids ging mee met Mambo omdat ze met z’n 2en dat moesten doen. En we begrepen dat een leuke overnachting activiteit niet doorging omdat we maar met weinig gezinnen waren) - hoe bedoel je ‘Niets mooier dan je kind zo te zien genieten. Ze hebben de tijd van hun leven en door alle belevenissen lijken ze nog harder te groeien.’? ... (De kids zeiden meerdere keren dat ze t onwijs vonden tegenvallen. En dat het de vorige keer met Franka en Lisa van het Cirkel team veel leuker was omdat zij allemaal leuke activiteiten organiseerden. Het was totaal onvergelijkbaar met het enthousiaste team Franka & Lisa in de Ardennen die om 10u de kids al kwamen ophalen bij de tenten om leuke activiteiten te doen en allerlei leuke wedstrijden & een super leuke bonte avond organiseerden.) - ook het ‘we hebben een aantal leuke activiteiten voor je geregeld, bijvoorbeeld de populaire Party Parents Night.’ bleek onjuist in Elba. Leidster gaf aan dat ze t niet regelde omdat we maar met 5 ouders waren; dat moesten we zelf maar regelen. - leiding was bezig met tenten leegruimen en keukens uit elkaar halen en liep met vuilniszakken.

• Waar ken je ons van? X

2e keer topvakantie

We gingen voor de 2e keer mee met Cirkel, telkens als enige Vlamingen tussen de Nederlanders. Genoten van elke minuut: leuke activiteiten, perfecte leiding en monitors, toffe groepssfeer, camping met alle voorzieningen. Doen we zeker opnieuw!

• Website
  • Waar ken je ons van? internet
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Valras (Frankrijk)

Prima vakantie

We hebben een prima vakantie gehad in Luxemburg. De omgeving is mooi en de faciliteiten op de camping goed. De tenten stonden wel erg ver van het sanitair gebouw. Dat was een groot nadeel (zeker 's nachts!) De rits van onze tent deed het niet goed. Inrichting van de tent goed (fijne bedden). Ik vond dat er vrij weinig georganiseerd werd voor de (oudere) kinderen. Toen wij aankwamen, bleek ook dat de volledige begeleiding diezelfde dag was aangekomen. Niemand van de begeleiding was hier eerder geweest en volgens mij was er een matige overdracht geweest. Ze waren van zeer goede wil en alledrie uiterst vriendelijk, maar het is ze daardoor niet makkelijk gemaakt. Het zou volgens mij beter zijn om iig iets aan overlap in de begeleiding te hebben. Het welkomstwoord werd nu eigenlijk vooral gedaan door ouders die er al een week waren. De kosten voor het eten (welkomst etentje en BBQ) vond ik hoog.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Nommerlayen (Luxemburg)

Mooie lokatie, leuke activiteiten maar weinig tot geen interesse in onze kinderen!

Monique gaf aan bij mambo te hebben gewerkt, moe te zijn en niet gekozen te hebben voor werken met kinderen. Pien was heel lief, maar nog te jong voor eigen initiatief. De spelletjes doos was een rommeltje... en dus werd er niet gespeeld. Sun en fun stelde dus niet veel voor. Alleen de eerste avond werd er op het strand een leuk spel gespeeld. Thijs was de enige die wel belangstelling toonde en die ook af en toe een spelletje kwam spelen met mijn dochtertje, alleen werkte hij helaas bij mambo. Ik vond het jammer dat er veel activiteiten niet doorgingen omdat “onze groep daar te klein voor was”. Lokatie en strand plus het feit dat we een avond naar een stadje zijn gereden en de leuke mineraalsteen activiteit op het bootje maakte het wel tot een fijne vakantie. Ik zou graag geld terug willen vanwege het feit dat er geen belangstelling was voor onze kinderen en er veel activiteiten niet doorgingen.

• Website
  • Waar ken je ons van? Singel reis van 10 jaar geleden met een fantastisch enthousiast en opzwepend team!
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Elba (Italië)

Je krijgt wat er beloofd werd.

Was een fijne eerste kennismaking met jullie organisatie. Toffe camping, toffe ligging aan de kust, ok animatie en fijn dat er eetmomenten werden georganiseerd zodat je niet hoefde te koken als je dat niet wou. In onze week waren we nog maar met een paar tenten. Een 100% volle bezetting = 16 tenten, had voor mij wat te druk geweest. Maar da's persoonlijke voorkeur natuurlijk. Paar bemerkingen/ bedenkingen toch: Begeleidsters waren wel heel jong vond ik: 2x 19j en 2x 16j. Gelukkig waren zij er ook maar 1 week en waren we met niet zo heel veel gezinnen meer. Dus voor hen allemaal heel doenbaar. Vroeg me wel af van: stel dat er iets ernstigs gebeurt (medisch bv) , in hoeverre zijn zij dan matuur genoeg om actie te ondernemen/ leiderschap op te nemen? Niemand van hen sprak Frans, ook de Sam de chef niet. Dat vind ik toch wel een vereiste. Want zij is toch wel het eerste aanspreekpunt en moet met de campinguitbater kunnen communiceren als er iets is, niet? Had bijbetaald om de tent te laten poetsen. Zelf kreeg ik een niet zo heel piekfijn gepoetste tent bij aankomst. Ijskast was niet helemaal 'spic & span', achter de kist lag nog een papier van de vorige gasten,... Was gelijkaardig bij de andere gasten. Ik had laat geboekt bij jullie dus was zeker dat de reis doorging maar als iemand vroeg boekt dan is er op dat moment nog geen vertrekgarantie. Da's lastig natuurlijk. Eénoudergezinnen moeten vaak al zeer vroeg op het jaar hun vakantie plannen , dit ivm co-ouderschapregeling met hun ex. Stel dat je dan kort op voorhand verneemt dat de reis niet kan doorgaan... da's geen pretje natuurlijk. groetjes, Karen

• Website
  • Waar ken je ons van? toevallig via google

Gezellig, maar erg intensief

Ik heb een leuke vakantie gehad met veel activiteiten. De avonden met elkaar waren heel gezellig. Overdag ben ik graag wat meer op mezelf. De tent was bij aankomst ronduit vies te noemen. Dat vond ik een kwalijk minpunt, dat ik ook bij de reisleiding heb aangegeven. Verder was de tent netjes en compleet.

• Waar ken je ons van? Collega
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Polleur (België)

Heel erg wennen aan het concept.

Mijn 1e keer om zo op vakantie te gaan. Ben het niet gewend om zoveel samen te doen. De helft van het animatieteam was 16 jaar. Persoonlijk vind ik dat te jong om zoveel verantwoording te dragen over de kinderen. Mijn dochter is net zo oud.... Verder doen ze heel goed hun best om het de kinderen naar hun zin te maken.

• Website
  • Waar ken je ons van? Via vriendinnen.
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Soulac (Frankrijk)

Onze 1ste ervaring met een groepsreis. Busreis is goed bevallen. Camping was mooi, alleen sanitair was niet netjes. Crew was top! Service was erg goed. Animatie hebben mijn kids heel leuk gevonden. Laatste week, vorige week, was de groep wel té klein! Maar 4 ouders in de laatste paar dagen, dat was jammer. Wij kijken terug op een leuke gezellige vakantie!

• Waar ken je ons van? Facebook
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Soulac (Frankrijk)

Prima lokatie, enthousiast team, vrijheid voor ouders

Luxemburg heeft prachtige natuur voor wie van wandelen mountainbiken en actieve vakantie houdt. Nommerlayen is prima camping. De 4 of 5 sterren maakt het niet helemaal waar. Helft van douce toiletgebouwen en algemene gebouwen hebben grondige opknapbeurt nodig. Wel goed schoon. Zwembad lekker groot. Glijbanen ontbreken helaas. Team kan wat meer variëren in aanbod voor jongere en oudere kinderen (te weinig aanbod voor de pubers). Vanuit de ouders zelf een dropping geïnitieerd. Kinderen waren erg happy met team! Voor ouders ook fijn ruimte om bijv te wandelen of te gaan uiteten

• Waar ken je ons van? Horen zeggen

In een woord: geweldig

Dit was een vakantie om nooit te vergeten en volgend jaar zeker te herhalen. Ik wilde een keer op vakantie gaan met mijn 2 kinderen en zelf ook echt het gevoel hebben gehad dat ook ik vakantie had gehad. Ik kan je zeggen dat die ene week vakantie als 2 weken heeft gevoeld. Hoe fijn was het om bijna geen omkijken te hebben naar mijn kinderen. Vanaf s ochtends tot laat in de avond waren de kinderen leuk met elkaar aan het spelen. Alle lof aan het Sun en Fun team die de kids ook dagelijks vermaakten en momenten voor ouders inplanden om iets voor onszelf of samen met de andere ouders te doen. Zowel ik als mij kinderen hebben nog nooit zo'n leuke vakantie gehad...leuke camping, leuke activiteiten, het 'alles mag en niets moet' gevoel, geweldige sfeer tussen de ouders onderling en met het Sun en Fun team.

• Waar ken je ons van? Google
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Valras (Frankrijk)

Supergezellige vakantie!

n.v.t.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Prima vakantie helaas op een te groot veld

Het veld op de Schotsman had veel tenten. Hierdoor heb ik het 'samen' gevoel gemist deze week. De tent voor ouders stond uit het zicht waardoor ik vaak bij de tent bleef omdat ik anders mijn kinderen niet uit de tent kon zien komen. Echt een minpunt. De inventaris van de tent was niet compleet en werd minimaal opgelost maar handig was het niet (ontbreken van jerrycan). Ook de watertappunten ontbraken op het veld waardoor je steeds naar het toiletgebouw moest. De kinderen hebben een speeltuin op het veld gemist.

• Waar ken je ons van? Vorig jaar ook geweest
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Het was een geweldige vakantie

Mijn kids en ik hebben zo genoten van deze vakantie. Het was voor ons de eerste keer Kamperen. Geweldig. Onze groep was zo hecht. Dat geldt voor volwassenen en kids. Super gaaf. Leuk animatieteam.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Nommerlayen (Luxemburg)

Fijne vakantie, vnl door mensen om mij heen, weer en m'n kindere

Prima camping, sanitair liet zeer te wensen over. Zeer goed zwembad! 1e week prima, organisatie zeer matig. 2e week nieuwe organisatie, niet gezien, stelde zich ook niet voor aan mensen die bleven. Prima tent, slecht schoongemaakt. Vnl organisatie kan beter!! Voor de kinderen overigens prima.

Grote Koppel 6 3813AA Amersfoort

Over Cirkel Vakanties

Al bijna 35 jaar organiseren wij vakanties exclusief voor éénoudergezinnen. Wij zijn de uitvinder van dit concept en daar zijn we trots op. Onze gasten zijn super vriendelijk en enthousiast, daarom is het voor ons een feestje om deze vakanties samen te stellen.