Fijne vakantie, maar vooral leuk voor grotere kinderen

Pluspunten: Info vooraf was prima. Inchecken ging supersnel. Tent en inrichting waren prima. Wel heel veel tenten dicht bij elkaar. Mooie camping, mooi zwembad, fijn strandje, lekker restaurant. Wc's en douches worden goed schoongehouden. Supermooie omgeving met veel opties voor een dag(deel) uit. Samen eten op de eerste avond en pizza avond was ook leuk en lekker, maar niet bepaald coronaproof. Fijne sfeer, ongedwongen. Minpunten: Er was vanuit Cirkel nauwelijks iets te doen voor de kleintjes. Op de camping zelf was wel poppenkast en dansgroep, maar mijn verwachting om zelf ook af en toe een uurtje vrij te zijn, bleek niet te kloppen. Op de pannenkoekenavond waarop de ouders tot 23 uur 'vrij' zouden zijn liepen heel veel (jonge!) kinderen na het eten gewoon rond over het veld of gingen bij hun tent op de tablet spelen. Leiding werd erbij geroepen door een ouder, maar er werd niet ingegrepen. Als je iets op het water moet doen, moet je al ruim voor je vakantie een boot reserveren.

Knus en gezellig

Kleine groep, super gezellig en heel.mooi weer getroffen

Super leiding

• Waar ken je ons van? Via via

Het was boven verwachting

Na 4 jaar Estivant was dit mijn eerste jaar met Cirkel dus de verwachtingen waren hoog, maar werden ruimschoots overtroffen. Leuke camping, leuke reisleiding en animatie en vooral een goede sfeer. Mijn jongens vonden dit de leukste vakantie ooit. Dat zegt genoeg !

Genoten

Onze week in Zeeland was met een top team! Enthousiaste en betrokken mensen en leuke activiteiten voor zowel jeugd als ouders.

• Waar ken je ons van? Eigen ervaring

teleurstellend

Helaas was het animatieteam in onze week erg klein. Er waren maar 3 mensen voor 50 kinderen. Voor de oudere kinderen was er maar weinig te doen. Ik vond de groep ook erg groot, 27 tenten. Ook was teleurstellend dat er een surfschool op de camping was, maar dat deze al helemaal vol zat. Tot slot vond ik de vakantie ook niet erg Coronaproef opgezet, bv bij het welkomsdiner waar iedereen werd uitgenodigd op bankjes dicht bij elkaar te gaan zitten. Het was wel een erg mooie omgeving en een fijne camping.

• Website
  • Waar ken je ons van? google

Heerlijke vakantie

We hebben genoten van een heerlijke vakantie en een gezellige groep. Door het warme weer in Panningen en de leeftijd van de kids hebben we vooral veel gezwommen en in de speeltuinen gespeeld.

leuke vakantie

We hebben een leuke week gehad in Panningen. Mijn zoon heeft zich super goed vermaakt. Gezellig groep, leuke activiteiten en reisleiding. Heel netjes dat ik van tevoren werd gebeld door de locatiemanager wat voor mijn zoon die autisme heeft een goede tentplek zou zijn. Verbeterpunten: zijn schoonmaak van de tent, reisleiding met auto en rijbewijs, goed werkende douches.

Leuke vakantie!

We hebben een leuke en gezellige vakantie gehad. Het animatieteam sloot goed aan op de belevingswereld van de kids en ook de ouders zijn niet vergeten! Heeft je kind het naar zijn zin, dan is dat heel fijn!

Voldoende

Alles goed geregeld

Ik en mijn dochter en haar vriendin hebben een hele leuke vakantie gehad . Zeker ook mede door de begeleiding!

• Waar ken je ons van? Vorig jaar ook geweest. Via Google gevonden
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Hallo, wij zijn van 8/8/2020 tot 15/8/2020 geweest op camping beringerzand. Het was voor ons de eerste keer en het is uitstekend bevallen. Wij, ik en mijn zoon hebben ons uitstekend vermaakt. Ook de mensen van cirkel hebben hieraan bijgedragen. Voor herhaling vatbaar !!

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Panningen (Nederland)

Het antwoord van mijn zoon op de vraag: wat vond je het leukste? Alles!

Enthousiast team wat voor je klaarstaat op elk moment. Leuke activiteiten. Wat kan beter? De tenten mogen schoner!

Mooi concept!

Samen met de kinderen hebben we een hele leuke week gehad. De kinderen spelen ontzettend leuk onderling en ook de ouders pakken zich samen.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Fijne vakantie maar zeker nog hoop te verbeteren

Bij aankomst zag het er allemaal leuk uit Mooie camping beringerzand Bij de tent aangekomen zag het er allemaal oubollig uit matrassen waren vies Vloer niet schoon vriezer was niet schoon Bij de eerste regen bui stond er water in de tent toen ben ik gaan kijken zaten er verschillende gaten in de tent Gasstel was 1 pit stuk Eerste dag gezamenlijk eten goed idee Eten was slecht slappe friet en een snietsel erg klein waar je dan best veel geld voor moet betalen We zouden 2 x iets Gaan doen met de groep maar bijde keren konden mijn kids niet mee 6 en 8 jaar was erg jammer Douchen was ook erg lastig van de 3 douches die er waren deed er maar 1 Het van Verder moet ik zeggen dat de begeleiding het wel erg leuk deed met ons allen Dus uiteindelijk wel leuk gehad

Heerlijke vakantie gehad!

ik heb samen met mijn dochtertje en andere eenoudergezinnen een heerlijke vakantie gehad met Circel op camping Beringerzand. Alles was goed geregeld, tent was netjes en schoon en het sun en fun team van Circel organiseerde allemaal leuke activiteiten met en voor de kids. Daarnaast was er ook voldoende gelegenheid voor eigen plannen. Een heerlijke week. Een aanrader!

Gezellige groep

Goed georganiseerd gezellige groep kinder goed geregeld op de camping de hondsrug

• Waar ken je ons van? Facebook

Super vakantie!

Voor ons was het de 1e ervaring met Cirkel vakanties. We hebben een super fijne tijd in Drenthe gehad, zowel voor mij als voor de kinderen. Het Sun & Fun team was top, complimenten aan Ilona, Myrna en Kim. Gezellige en sportieve activiteiten en lekker gegeten in groepsverband. Er was een goede sfeer bij de 11 ouders en ook bij de 17 kinderen. De tropische warmte was een cadeautje tijdens het kamperen. 8-15 augustus 2020 - De Hondsrug in Eext, Drenthe.

• Website
  • Waar ken je ons van? via netwerk

Superleuke relaxte vakantie gehad

Met dank aan het team van Cirkel op de camping in Panningen, heb ik en mijn kinderen een hele leuke vakantie gehad!

• Waar ken je ons van? Social media

Prijs kwaliteit klopt niet

27 tenten en een animatieteam van 3 mensen. Nauwelijks animatie voor pubers op een puberlocatie. Ze zijn te weinig in beeld. Wanneer je een “gewone” tent huurt heb je voor de kids hetzelfde voor veel minder geld. Heb jezelf alleen geen aanspraak. Animatie wat er was, was wel voldoende. Voor mij geen Cirkel weer.

• Aanbod N.v.t.
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Teveel tenten, te weinig animatie

klein straatje met 27 tenten vlak op elkaar. Weinig privacy. Tijdens mijn week waren er 3 animatieleden voor 53 kinderen! Hierdoor kon de groep niet goed verdeeld worden in leeftijdsgroepen. Ook werd er weinig voor oudere kinderen georganiseerd zoals dropping of samen chillen op het strand

• Waar ken je ons van? Van eerdere vakantie in 2014
  • Waar ben je met ons op vakantie geweest? Kamperland (Nederland)

Veel activiteiten en leuke sfeer!

Er werd heel veel veel georganiseerd. Er was een hele leuke vrijblijvende sfeer. De meiden waren leuk met de kinderen en waren heel flexibel als je later kwam etc. Alleen de tenten waren erg vies maar ze stonden die dag ook met te weinig mensen.

• Waar ben je met ons op vakantie geweest? Panningen (Nederland)

We hebben er enorm van genoten!!

De kinderen hadden veel vriendjes/ vriendinnetjes om mee te spelen. Het animatie-team had veel leuke spelletjes en hield ze veel bezig, waardoor je als single-ouder ook echt vakantie hebt!!!

• Website
  • Waar ken je ons van? Ik ben vaker met circel geweest

Eerst wennen, toen relaxt

Dit was mijn eerste eenoudervakantie. Het is ons goed bevallen.

• Aanbod N.v.t.

Fijne ervaring

Bij aankomst een hartelijk ontvangst door Ilona. Kleine probleempjes werden vlot opgelost, zoals lakens en dekbedden. Ilona had een programma bedacht waar je eventueel aan deel kon nemen. Leuk animatieteam. Kinderen vonden het onderling erg gezellig. De groep eenoudergezinnen klikte prima. Leuke week gehad.

• Website
  • Waar ken je ons van? Cirkel, zelf leiding geweest vroeger

Over Cirkel Vakanties

Al bijna 35 jaar organiseren wij vakanties exclusief voor éénoudergezinnen. Wij zijn de uitvinder van dit concept en daar zijn we trots op. Onze gasten zijn super vriendelijk en enthousiast, daarom is het voor ons een feestje om deze vakanties samen te stellen.