Een compleet andere beleving van de zwangerschap dankzij deze geweldige verloskundige!

Dankzij Eefje, Marieke, ylva en Didi was ik zoveel zekerder. Ze hebben mij er doorheen geholpen en stonden echt altijd klaar met goede tips en advies. Het contact was zo fijn dat ik dat nu echt ga missen nu mijn zoontje is geboren. Met alles kun je bij ze terecht en ze nemen alles serieus. Ik zag na een nare eerste bevalling erg op tegen de tweede maar Didi heeft mij zo goed gesteund. Het was zwaar maar ik ben nu trots op mezelf dat ik het heb gedaan en de hele ervaring was nu gewoon goed. Ze voegen echt iets toe waar je als (onzekere) zwangere zeker behoefte aan hebt. Ik gun iedereen de begeleiding van deze toppers.

• Ruimte voor eigen wensen

Hele goede en fijne begeleiding!

Wat zijn we blij dat we voor Onder de linde gekozen hebben! De begeleiding was top, alle meiden waren even betrokken en aardig en allen dachten ze goed mee. Ook de bevalling verliep heel soepel door de goede uitleg en lieve steun. Ons gezin is nu echt compleet, maar ik raad iedereen het aan om voor deze verloskundige praktijk te kiezen!

• Ruimte voor eigen wensen

Oprechte aandacht en net dat beetje extra

Zeer positieve ervaring. Meerdere echo’s gekregen dan normaal gebruikelijk is (zonder medische reden) en allemaal op dezelfde locatie omdat zij zelf een echo apparaat hebben, dit vond ik erg prettig. Er werd echt de tijd voor je genomen en ik voelde mij geen nummertje. Afspraken waren altijd op tijd (bij een voorgaande zwangerschap en andere praktijk was ik vaak lang aan het wachten omdat afspraken voor mij uitliepen en stond ik zelf binnen enkele minuten weer buiten).

• Ruimte voor eigen wensen

Erg betrokken en ontzettend lief

Je krijgt een huiselijk gevoel op de praktijk, de dames zijn ontzettend open en ondanks dat we een poosje medisch zijn geweest bleven ze contact houden. Zo lief en betrokken!

Zo blij dat ik jullie gevonden heb. Veel tijd, professioneel en zo enorm lief. Aangeraden ✅

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bovenstaande punten heb ik wel redelijk hoog gescoord, maar zou Onder de Linde niet aanbevelen bij anderen. Dit om verschillende redenen. Stuk voor stuk zijn ze vriendelijk, geven ze je persoonlijke aandacht, geven ze je vertrouwen en zijn de bereikbaar bij vragen via de app en zijn in mijn ogen professioneel. Echter beloofde ze me in het begin mooie dingen en maakte hun verhaal erg mooi en aanlokkelijk, maar je eenmaal binnengehaald te hebben kwamen ze de beloftes helaas niet meer na. Ook kwamen ze niet terug op mijn vraag zoals beloofd. Ook niet nadat ik herhaaldelijke herinnering apps had gestuurd. En dan dit in mijn situatie waarin mijn zwangerschap al erg verdrietig is gelopen met veel tegenslagen. Ik kwam in eerste instantie voor iets heel anders bij hun, omdat ik onder behandeling was in het ziekenhuis. Nadat zij mijn verhaal hadden gehoord vonden ze dat ik dmv extra aandacht & extra dingen aan te bieden eindelijk van mijn zwangerschap moest en kon gaan genieten (na 18 weken ellende). Daarbij zou er ook 1 van hun in het ziekenhuis bij de bevalling aanwezig zijn, zodat er altijd voor mij een bekend gezicht aanwezig zou zijn. Het maakte niet uit dat ik door medische redenen in het ziekenhuis moest bevallen. Ze waren op de hoogste van mijn situatie en toch verzekerde ze me dat ze aanwezig zouden zijn. Dit was voor mij een zeer belangrijk punt waardoor ik met hun in zee ben gegaan. Namate de zwangerschap vorderde werd de persoonlijke aandacht steeds minder. Geen idee wat de reden daarvoor is geweest. Misschien de financiële kant, aangezien in onder behandeling in het ziekenhuis was. Ze kwamen steeds minder terug op mijn vragen via de app en uiteindelijk dus nooit meer antwoord gehad. Uiteindelijk vonden ze niet meer noodzakelijk dat ik bij hun langs hoefde te komen, omdat ik al in het ziekenhuis liep. Vreemd vond ik dit wel, omdat ze dit vanaf het begin al wisten. Ook kreeg ik toen te horen dat zij NIET bij mijn bevalling aanwezig zouden zijn. Of ik moest zelf 1.500 euro betalen. Ik heb daar zitten huilen en met ongeloof en verbijsterd de praktijk verlaten. Ze hadden me ook yoga geadviseerd om wat meer te kunnen ontspannen. De eerste yoga les zou gratis zijn om dit zo uit te proberen, maar ik kon deze gewoon afrekenen. Ik vind het helemaal niet erg om hiervoor te betalen, maar het zijn alle puntjes bij elkaar. Ik wil dmv deze review helemaal niet een steek richting Onder de Linde doen, maar ik hoop dat ik dmv dit toch te delen met anderen het een plekje kan geven. Na vele tegenslagen heeft dit ook een enorme stempel op mijn zwangerschapsperiode gedrukt. Terwijl Onder de Linde me juist hadden beloofd om me meer te laten genieten van mijn zwangerschap.

• Behulpzaam bij een niet-Nederlandse achtergrond (zoals bij een expat) N.v.t.

Zeer tevreden! Alles is heel professioneel opgezet maar voelt heel persoonlijk en vertrouwelijk.

• Behulpzaam bij een niet-Nederlandse achtergrond (zoals bij een expat) N.v.t.

Het was voor mij keer op keer een feestje om bij de praktijk te komen, super vriendelijke meiden die het aller beste voor jou en je kindje willen. Ze staan echt 24/7 voor je klaar. Als er ooit een tweede zwangerschap komt, dan ga ik zeker weer naar deze praktijk.

• Behulpzaam bij een niet-Nederlandse achtergrond (zoals bij een expat) N.v.t.

Bij Onder de Linde zijn de dames enorm fijn in de omgang. Erg bereikbaar voor vragen. Ik ben helaas halverwege medisch geworden en onder behandeling in het ziekenhuis, maar mede door de professionaliteit van de dames die mij hebben doorverwezen. En ondanks dat, kan ik nog steeds bij ze terecht.

• Behulpzaam bij een niet-Nederlandse achtergrond (zoals bij een expat) N.v.t.

Helaas geen volgende keer meer, maar anders zou het zeker bij jullie zijn. Jullie zijn geweldig. :-)

• Behulpzaam bij een niet-Nederlandse achtergrond (zoals bij een expat) N.v.t.

Wij zijn zeer tevreden met Onder de Linde, voelen ons gehoord, krijgen goed advies en voelen ons erg op ons gemak.

• Behulpzaam bij een niet-Nederlandse achtergrond (zoals bij een expat) N.v.t.

Ik mocht kennis maken met jullie praktijk toen ik zwanger was van ons 2e kindje. Het was heel erg fijn om te ervaren dat jullie meedenken met de alle wensen rondom de zwangerschap en bevalling. Met als pluspunt de extra tijd tijdens de controles, en de rust en ruimte voor alle vragen hebben we als zeer prettig ervaren. De liefdevolle begeleiding tijdens de bevalling, en de ruimte voor eigen inbreng vonden wij heel erg fijn. We kijken op een mooie zwangerschap en bevalling terug. En zullen jullie praktijk zeker aanraden bij anderen.

• Behulpzaam bij een niet-Nederlandse achtergrond (zoals bij een expat) N.v.t.

Ik kan me eerlijk gezegd geen betere praktijk voorstellen. Ik ben heel persoonlijk geholpen, vond het heel erg fijn dat je via whatsapp met vragen terecht kan en heb veel aan de steun en begeleiding gehad.

• Behulpzaam bij een niet-Nederlandse achtergrond (zoals bij een expat) N.v.t.

Echt ontzettend blij met jullie!! Dikverdiende 10!

• Behulpzaam bij een niet-Nederlandse achtergrond (zoals bij een expat) N.v.t.

Heel vriendelijke verloskundigen & echoscopiste. De voorbereiding op de bevalling was heel prettig en het gaf mij alle vertrouwen voor tijdens de bevalling. Mijn bevalling is heel prettig verlopen, de verloskundige creëerde een ontspannen sfeer, gaf me veel vertrouwen en zorgde voor een bijzondere ervaring. Het is een klein team, die goed op elkaar is ingespeeld. Allemaal hele vriendelijke dames.

• Behulpzaam bij een niet-Nederlandse achtergrond (zoals bij een expat) N.v.t.

Ik voelde me direct welkom in jullie praktijk. Fijne sfeer en super fijne begeleiding van mijn zwangerschap. :-)