Geweldig team!

Wat zijn ze ontzettend blij dat wij onder begeleiding van Praktijk onder de Linde onze tweede dochter hebben mogen verwelkomen. We hebben écht mogen ervaren hoe fijn het is dat alles bij deze praktijk kan (bloedprikken, echo’s etc.) Zo kwam Marloes er tijdens onze 20 wkn echo achter dat onze dochter een schisis heeft. Nooit was het team te beroerd om even extra te controleren of ons nog even naar de baby te laten kijken. Iedereen voelde en dacht zo goed mee! De hele zwangerschap hebben we betrokkenheid gevoeld en daar zijn we iedereen nog steeds heel dankbaar voor. We hopen dat ons nog een derde kindje gegeven is en dan komen we graag weer bij jullie!

• Ruimte voor eigen wensen

Nog veel fijner dan ik had kunnen wensen!

Een onwijs leuke groep met dames. Zij geven je een goed en vertrouwd gevoel, waardoor je helemaal jezelf kan zijn! Niks is gek en alles kan! Ook als je even onzeker bent, staan de dames van Onder de Linde altijd voor je klaar. Zeker een aanrader!

Fantastische verloskundige praktijk!

Hele fijne praktijk met lieve dames die altijd voor je klaar staan! De echo’s maken ze ook zelf in de praktijk wat erg leuk en fijn is.

• Ruimte voor eigen wensen

Lieve verloskundige met oog voor een persoonlijke begeleiding

Al bijna 1,5jaar geleden, maar de zorg voor- en na de zwangerschap is erg fijn, ook wordt er ruim de tijd voor je vragen genomen. De praktijk is Laagdrempelig bereikbaar en bij het bellen weten zij wie je bent en wat je verhaal is! Tevens fijn dat er eigen echo- apparatuur beschikbaar is! Kortom, erg tevreden met de geleverde en voornamelijk de persoonlijke zorg!

Fantastisch!

Ik heb me vanaf dag 1 heel erg op me gemak gevoeld. De verloskundige zijn erg betrokken en super lief. Ook nadat ik de laatste 2 weken van m’n zwangerschap toch naar de gynaecoloog moest, nog regelmatig contact gehad. Ook de nazorg is super!!

Professioneel, zorgzaam en persoonlijk, dat is Onder De Linde

Ik ben tijdens mijn twee zwangerschappen begeleid door de dames van Praktijk Onder De Linde. Ik heb dit bij beide keren als zeer goed en prettig ervaren. De zorg is zeer professioneel en zorgvuldig, met extra aandacht, consulten en echo's indien nodig, maar ook persoonlijk en met echte aandacht voor de (aanstaande) ouders. Altijd bereikbaar, ook voor (wellicht onbenullige) vragen of je zonder zorgen pesto mag eten. Onder De Linde heeft bij mij absoluut bijgedragen aan een prettige en ontspannen zwangerschap en bevalling.

• Ruimte voor eigen wensen

Courteous women and professional midwives

My family had a terrific experience with the practice. All the colleagues were incredibly insightful, kind, and knowledgable. I particularly appreciated how they made time to accommodate our needs, particularly as an English speaking family. This made me more comfortable and calm also during delivery. The aftercare was thorough with prompt communication for every question I had. I would recommend Onder De Linde to accompany you in this journey.

• Ruimte voor eigen wensen

Vertrouwd gevoel vanaf eerste afspraak

Voor mijn 2e zwangerschap hebben de dames van Onder de Linde mij geholpen. Al vanaf de eerste afspraak voelde ik mij op mijn gemak. Alle vier de verloskundige zijn zeer kundig. Ik vond het ook heel makkelijk dat de praktijk ook echo's in dezelfde praktijk hebben. Ik kon ten alle tijden terecht met vragen, de minder urgente ook via de Whatsapp. Bij de bevalling zelf heeft Didi mij goed begeleidt. Ik kijk terug op een fijne zwangerschap mede dankzij de goede en adequate zorg van deze praktijk.

• Ruimte voor eigen wensen

Een verloskundige praktijk die ik iedere zwangere vrouw zou aanbevelen!

Wat een fijne verloskundige praktijk is dit! De dames die hier werken hebben oprechte aandacht voor je, zijn erg professioneel en bieden een luisterend oor wanneer dat nodig is. Wat was het fijn om Marieke erbij te hebben tijdens mijn bevalling! Ik voelde me enorm gesteund door haar en ze heeft er mede voor gezorgd dat ondanks de complicaties die er opspeelden de geboorte van onze dochter een onbeschrijfelijk mooie ervaring is geweest. Ook het stukje nazorg wat deze praktijk biedt vonden wij erg fijn en warm!

Hele prettige praktijk!

Ben erg blij met mijn traject bij Onder De Linde. De verloskundigen en echoscopistes (wat fijn dat dat onder 1 dak zit) zijn heel professioneel en tegelijkertijd heel invoelend en behulpzaam. Ze doen telkens net dat stapje extra om je zorgen weg te nemen of om bijvoorbeeld flexibel te plannen. Bereikbaarheid via de app igv vragen ging ook heel goed. Bedankt!

• Ruimte voor eigen wensen

Heel persoonlijk, geeft vertrouwen tijdens de zwangerschap

Hele fijne begeleiding tijdens de zwangerschap. Van begin tot eind en erna super goede zorg van alle verloskundige. Service is geweldig en staan open voor alle ideeën en geven je vertrouwen in een onzekere en spannende tijd. Heel bijzonder hoe ze dat doen.

• Ruimte voor eigen wensen

♡ Liefdevol en zorgzaam team.. nemen de tijd en zijn heel erg begripvol..

• Ruimte voor eigen wensen

Veel warme, persoonlijke aandacht van positief team

Niets dan goeds over praktijk onder de Linde. Elk contact was prettig en positief; Marieke, Eefje en Didi namen altijd de tijd voor ons. Dit was zo tijdens de echo's (waarvan ik het enorm prettig vond dat ze allemaal in de praktijk plaatsvonden) en de controles. Ik vond het echt fijn dat ze mijn man hier ook zoveel mogelijk bij probeerden te betrekken. Ik moest medisch bevallen in het ziekenhuis dus helaas niet met behulp van het team Onder de Linde. Toch deed dat niets af aan de aandacht die zij gaven na de bevalling. In de kraamweek waren ze echt een warm bad en een en al positiviteit, en ook daarna nog altijd bereikbaar voor vragen. Meerdere keren hebben zij echt een extra stap gezet waar dat niet nodig was, wat heel fijn was en waardoor ik er nu, ruim een jaar later, nog steeds heel positief op terugkijk. Bedankt dames!

Heel fijne zorg ontvangen

De medewerksters van Onder de linde zijn kundig en kunnen goed afstemmen op je wensen, vragen en benodigdheden. Zeer positief over alle medewerksters en de ontvangen zorg voor ons als ouders, maar ook voor onze dochter. Tijdens de thuisbevalling hebben we ons gesteund, vertrouwd en comfortabel gevoeld.

• Ruimte voor eigen wensen

De aller leukste praktijk!

Wij hebben een onwijs fijne ervaring gehad bij praktijk Onder de Linde. We zijn goed begeleidt tijdens onze zwangerschap, ze staan altijd voor je klaar en we hebben ons erg welkom gevoeld. De meiden zijn enorm professioneel, lief en zelfs gezellig! Ook na de bevalling hebben ze goede zorg geleverd.

• Ruimte voor eigen wensen

Deskundige praktijk met veel ruimte voor persoonlijke aandacht!

Ontzettend bedankt voor al jullie goede zorgen! De gezellige en informatieve bezoekjes aan de praktijk zal ik missen.

Zorgzaam en deskundig

Wij zijn heel tevreden over praktijk Onder de Linde. De verloskundigen zijn heel zachtaardig, nemen de tijd voor je en nemen je vragen serieus. De begeleiding tijdens mijn beide bevallingen door Marieke en Didi was heel fijn; ze voelden aan wat ik nodig had om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Bedankt!

• Ruimte voor eigen wensen

Excellent quality of care in fluent English

I had a great experience with Onder de Linde. Everybody I met was extremely friendly and helpful and able to explain all I needed to know in fluent English. Coming from outside the Netherlands, I knew nothing about having a baby here and the midwives really took the time to explain everything to me about the Dutch system. You can contact the practice by whatsapp which is such a great help if you have a small question or concern that you want to address while busy at work for example. They were very responsive and took all enquiries seriously and really gave me comfort that I was in good hands.

• Ruimte voor eigen wensen

Ervaren, maar vooral warm en zorgzaam

Nu op de helft van mijn eerste zwangerschap. Alles is nieuw, maar dat is geen probleem. Al mijn vragen en zorgen worden met een warm gevoel uitgelegd en de tijd voor genomen. Ook na wat stress wordt ik gebeld of het inmiddels goed gaat. Top! Boven verwachting.

• Ruimte voor eigen wensen

Betrokken, kundige en laagdrempelige praktijk

Dit was mijn tweede zwangerschap en eerste keer bij praktijk Onder de Linde. Door de goede begeleiding en complete zorg die geboden wordt, kijken we heel positief terug op de zwangerschap en geboorte van ons tweede zoontje. Een mooie periode die ik voor altijd zal blijven koesteren. Ze zijn erg betrokken en de praktijk is laagdrempelig, je kan met al je vragen bij de terecht. Het is fijn dat ze alle zorg bieden binnen de praktijk, van echo’s tot yoga en massages, waardoor het allemaal vertrouwd voelt. Ook kijk ik met een zeer positief gevoel terug op de geboorte door de goede begeleiding en coaching tijdens de bevalling. Bedankt voor alle goede zorgen en ik had me geen betere zwangerschap en bevalling kunnen wensen.

• Ruimte voor eigen wensen

Super vriendelijk, deskundig, geduldig, betrokken

We zijn nu vier keer bij Onder de Linde geweest en alle keren waren het fijne en warme ervaringen. Complimenten aan iedereen, jullie zijn allemaal super vriendelijk, behulpzaam en betrokken. Ik raad Onder de Linde zeker aan!

• Ruimte voor eigen wensen

Ze zetten die extra stap wanneer je het niet verwacht!

Na een online zoektocht OdL gekozen vanwege hun luxe uitziende inrichting. Verder niet nagedacht. Je kunt je voorstellen dat ik overrompeld was toen bleek dat ik terecht was gekomen bij een ontzettend warm, gezellig, uiterst professioneel en fijne crew van dames. De dames van OdL zijn benaderbaar, alles is namelijk bespreekbaar, het maakt niet uit. Wat ik helemaal voor ze vindt spreken is toen ik complicaties bleek te hebben zij mij verraste met de persoonlijke aandacht die ik kreeg toen ik het niet verwachtte. Ik vertelde ook aan mijn omgeving: God het bestaat nog, mensen die een extra stapje zetten - een ervaring van werkeljke hulp! Ik heb dit in alle eerlijkheid nog nooit zo ervaren! Dank dames!

Betrokken, persoonlijk en deskundig

Tijdens de hele zwangerschap heb ik een enorme betrokkenheid ervaren, jammer dat mijn bevalling medisch was en ze me niet konden begeleiden in het ziekenhuis! Alle dames zijn heel deskundig en nemen alle tijd, en bovenal was het ook elke keer gezellig! Toppers!

Prettig en persoonlijke begeleiding

Een warm en professioneel bedrijf. We zijn goed geholpen, ook tijdens en na de bevalling was er veel Contact. Goede nazorg. Vooral erg fijn dat er aandacht is voor mama papa en baby

• Ruimte voor eigen wensen

Fijne begeleiding tijdens zwangerschap en bevalling

Ik ben heel tevreden over de begeleiding tijdens mijn zwangerschap en bevalling. Het was mijn 2e zwangerschap. In vergelijking met mijn eerste, die begeleid werd bij een andere verloskundige, vond ik het veel rustiger en werd alles duidelijker uitgelegd Fijn! Er werd ook altijd snel gereageerd op vragen. Ik kijk ook heel positief terug op de bevalling. Die ging precies volgens mijn wensen. En ik werd goed begeleid.