Veel geld voor nog geen uurtje werk.
  • Vakkundigheid medewerkers’

We begrijpen dat onderhoud relatief gezien duur lijkt voor de tijd die we op locatie aanwezig zijn. Maar vergeet niet dat we ook verschillende machines en materialen nodig hebben om het onderhoud uit te kunnen voeren. Ook het gebruik daarvan brengt kosten met zich mee. Het zijn simpelweg niet alleen de manuren.

Alles is prima gegaan. Een 10 voor alles is misschien wat overdreven.
  • Vakkundigheid medewerkers’

prettige prima samenwerking. Prijs kwaliteit laat ik even buiten beschouwing omdat ik (te) weinig ervaring heb met andere leveranciers. Dit is meer ter beoordeling van de projectleider. Maar als toevoeging hierop : feit dat je het mag maken houdt in een juiste prijs en de kwaliteit vind ik ruim voldoende.
  • Service en communicatie
  • Prijs/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Vakkundigheid medewerkers’

Goeie club in de volledige breedte. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.
  • Vakkundigheid medewerkers’

Uitstekend bedrijf met kennis van zaken. Goede service, echte vakmensen met oog voor detail.
  • Vakkundigheid medewerkers’

Ja, gewoon prima matje neergelegd door de heren van Vario. Het resultaat bij ons in de tuin is nog beter dan wij eerst in de showtuin bij Vario gezien hadden. In de showtuin doe je een bepaalde indruk op, maar dit overtreft onze verwachtingen. Wij zijn er heel blij mee!
  • Vakkundigheid medewerkers’

Het gras staat in mijn opzien, nog niet helemaal mooi rechtop. Maar dat kan nog komen, aangezien het er nog maar 2 weken in ligt.

Prachtig eind resultaat!!

Over Vario Grass

Vario is dé specialist voor kunstgras tuinen, valondergronden, speel- en sportvelden! Al sinds 2006 zijn we gespecialiseerd in het realiseren van totaalprojecten met kunstgras, van het eerste ontwerp tot een kleurrijk eindresultaat. Sindsdien is ons uitgangspunt altijd hetzelfde gebleven: jouw verwachtingen overtreffen. Of we nu een tuin, een dakterras, een speelplaats of een uitdagend sportveld in een woonwijk aanleggen: ons Vario-team wil jou het plezier van kunstgras maximaal laten beleven! Ben je benieuwd wat we allemaal te bieden hebben? Kijk dan eens op vario-kunstgras.nl! Vario Grass B.V. Koningslinde 5 7131MP Lichtenvoorde, info@variograss.nl, 0544-487163