Goed en professioneel.

fijne en prettige ervaring tijdens oriëntatie en het leggen.

• Ik beoordeel als: Particulier

Wat een super service met een prachtig resultaat

complimenten voor de service. Niet alleen het gras werd super gelegd, maar ook alle zaken eromheen zijn hierin meegenomen. Ook werd er mee gedacht zodat onze kinderen toch buiten konden spelen terwijl de heren aan het werk waren. Kinderen werden ook echt betrokken bij het hele proces. Wij zijn super blij met het resultaat!!!!

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Wij zijn in alle opzichten zeer tevreden.

Wij zijn uitermate tevreden over Vario Grass. De vakkundigheid in zowel de voorbereidings- als de uitvoeringsfase heeft ons verbaasd: dit kom je tegenwoordig zelden meer tegen. De mannen die het gras kwamen leggen waren ook nog eens zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de kwaliteit van het gras is bijzonder: we hebben tien dagen een (jonge) hond als logee gehad die samen met onze twee Golden Retrievers constant op het gras aan t ravotten zijn geweest. Toch ziet alles er nog steeds uit “als nieuw”. Al met al: een 10 met een griffel!

Achterhoekse betrouwbaarheid

Fijne communicatie vanaf begin tot eind. De verkoper verstaat zijn vak en heeft alle tijd voor een goed advies en duidelijke uitleg. De kinderen waren mee en waren wat uitbundig. Dit was totaal geen probleem, ze kregen alle ruimte op zich te vermaken. Uiteindelijk een mooie deal gesloten. De vakmensen wie na een paar weken het gras kwamen leggen waren erg beleefd en zagen er netjes uit. Zowel bus, aanhanger en kleding geven het gevoel dat je met de allerbesten in de branche te maken hebt.

• Ik beoordeel als: Particulier

Duidelijk, snel en goede service

Vanaf de eerste afspraak een goede indruk. Medewerkers hebben kennis van zaken, zijn vriendelijk, behulpzaam en vlot. Er wordt goed geluisterd naar de onze wensen en het uiteindelijke resultaat mag er zeker zijn!!

Kwaliteit en service

Bij meerdere bedrijven georiënteerd voor kunstgras. Uiteindelijk voor Variogras gekozen. Niet alleen om de kwaliteit van het gras (koploper mbt nieuwste technieken), maar ook de service. De mannen die het gras aan komen leggen denken mee (zo zagen ze de droogmolen staan en boden aan deze in beton te gieten alvorens het gras te leggen), nemen de tijd, zijn beleefd en zorgen er zelfs voor dat de tuin nog netter wordt achter gelaten dan dat hij was toen ze kwamen (vegen alles netjes aan, ruimen alle rommel, hoe klein ook, op). Ieder persoon binnen het bedrijf (van kantoor tot de mannen 'in het veld') is even vakkundig en gepassioneerd. Dat is merkbaar in de service, van begin tot eind.

• Ik beoordeel als: Particulier

een perfect stukje werk!!!!!!!!!!!!!!!

vakkundige medewerkers hebben een prachtige mat gelegd. wij krijgen van onze kennissen zeer lovende woorden het is echt een plaatje geworden waar we zeer blij mee zijn

• Ik beoordeel als: Particulier

Een uitgebreide en fantastische service!

Met helder overleg, vakmanschap en vriendelijke service hebben de heren van Vario een fantastische kunstgrasmat aangelegd. Erg tevreden. Zelfs stukken opnieuw tegelen van de bestaande situatie, of naderhand voor vragen terecht kunnen was geen probleem. Als bonus nog tips gehad om het kunstgras netjes te houden Extra complimenten voor Harm, Raymond en Brent voor hun vakmanschap en vriendelijkheid. In 1 woord: top!

• Ik beoordeel als: Particulier

Goed advies en geweldig resultaat

We zijn erg blij met ons (kunst)gras in de tuin. We zijn goed geholpen door Vario en ze leveren echt vakwerk. Kortom: we kunnen het zeker aanraden.

Duidelijke service en vriendelijk

Algemeen positief en vriendelijk

• Vakkundigheid medewerkers
  • Ik beoordeel als: N.v.t.

Zeer goed.

Fijne medewerkers. Netjes gewerkt. Alles werd goed uitgelegd.

• Ik beoordeel als: Particulier

Wij zijn erg tevreden over jullie service en resultaat.

Nogmaals dank!

• Ik beoordeel als: Particulier

Fijne en kundige mensen die netjes werk hebben geleverd op onze locatie

Alles is volgens afspraak en op tijd afgerond voor onze belangrijke opening ivm het 55 jarig bestaan.

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Kwalitatief hoog en natuurgetrouw product

Bij ons is de Lush gelegd. Zeer natuurgetrouwe uitstraling, zeer mooie grasmat. Medewerkers waren vakkundig (verkoop en aanleg), snel en hebben perfect werk afgeleverd!

• Ik beoordeel als: Particulier

Vriendelijk, professioneel en goede service.

Als particulier aangeklopt bij Vario voor een mooi stuk kunstgras in de tuin. Nadat we reageerden via de website is er snel conact met ons opgenomen en konden we ook direct langskomen om het gras in het echt te kunnen bekijken. We werden heel vriendelijk ontvangen en zijn goed geholpen in het maken van de juiste keuze voor onze tuin. En wat waren we blij verrast dat het al binnen 2 weken gerealiseerd kon worden. De jongens die het gras kwamen leggen waren vriendelijk en deskundig. Wat een werk nog zo’n grasmat, maar het resultaat mag er dan ook zijn! Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, de service en het uitgevoerde werk door Vario.

Meedenkend, klantvriendelijk.

Dit bedrijf denkt met je mee en geeft goede adviezen. Ze zijn erg klantvriendelijk. Ze nemen echt de tijd voor je. Het gras ligt er bij ons mooi in.

Goede service, prima kwaliteit

Prima ervaring, geen opmerkingen

• Ik beoordeel als: Particulier

Een uitstekende samenwerking van A tot Z !

Vanaf de eerste kennismaking tot de oplevering van ons multifunctionele sportveld is de samenwerking uitstekend geweest. Onze wensen werden prima verwerkt zodat het uiteindelijke resultaat meer dan geweldig te noemen is ! Vario is wat ons betreft een vakkundig partner waarbij de klant ook echt koning is. Alle medewerkers hebben van A tot Z meegedacht, zodat de kinderen nu een veld hebben waar ze ontzettend veel plezier hebben. Martijn en Chantal Hunting Driestroomhuis Babberich

Professioneel , betrouwbaar

Goed contact , gehad met eenieder , volop vertrouwen dat het goed zou komen. Betrouwbaar. Ga zo door.

Super gazon!

Het kunstgras in mijn tuin is vakkundig gelegd door Vario en ik ben super tevreden met mijn nieuwe gazon. Mijn zoon kan lekker voetballen op het gras en ik kan genieten van een mooi gazon zonder onderhoud. De tuin ziet er geweldig uit.

• Ik beoordeel als: Particulier

Deskundig personeel en een prachtig resultaat!

Een vlotte levering en het leggen werd zeer zorgvuldig gedaan! Erg blij met het totaalpakket

• Ik beoordeel als: Particulier

Goede samenwerking en prima service.

We zijn erg tevreden over jullie samenwerking en hoe het allemaal verlopen is. Een hele fijne samenwerking. Ook bevalt het kunstgras en de familie schommel erg goed. We zouden jullie bedrijf zeker aanbevelen bij anderen.

Prima samenwerking.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hoop dat het zand niet meer zo erg gaat verschuiven, zodat de deur niet meer vastloopt op het gras.
  • Vakkundigheid medewerkers’

Al jaren maakt Vario ondergronden voor ons wat tot een zeer intensieve samenwerking heeft gezorgd. De kwaliteit die ze leveren is zeer goed net als de vakkundigheid van het personeel. Waar ze voor mij met name het verschil maken is in de service, de communicatie en het creëren van de Wauw factor! Een zeer fijne partij om mee samen te werken!

Over Vario Grass

Vario is dé specialist voor kunstgras tuinen, valondergronden, speel- en sportvelden! Al sinds 2006 zijn we gespecialiseerd in het realiseren van totaalprojecten met kunstgras, van het eerste ontwerp tot een kleurrijk eindresultaat. Sindsdien is ons uitgangspunt altijd hetzelfde gebleven: jouw verwachtingen overtreffen. Of we nu een tuin, een dakterras, een speelplaats of een uitdagend sportveld in een woonwijk aanleggen: ons Vario-team wil jou het plezier van kunstgras maximaal laten beleven! Ben je benieuwd wat we allemaal te bieden hebben? Kijk dan eens op vario-kunstgras.nl! Vario Grass B.V. Koningslinde 5 7131MP Lichtenvoorde, info@variograss.nl, 0544-487163