Vakmensen

Goed gewerkt,snel en mooi resultaat.

Zeer tevreden over de mannen die mijn kunststofkozijnen hebben geplaatst.

Vakkundig en vriendelijk. Na plaatsing ook alles netjes achtergelaten. Zeer tevreden met het eindresultaat!

Netjes en beleefd

Goede service, net werk en beleefde werknemers. Betrekken je bij de installatie, afwerking en alles eromheen.

Alles prima volgens afspraak en hele vriendelijke monteurs!

Klantvriendelijk, meedenkend en secuur!

Vakmensen die bij ons de kozijnen en ruiten hebben geplaatst. Deze vakmensen dachten goed na en met ons mee over hoe ze deze nieuwe kozijnen in een oud (100 jaar oud) huis geplaatst kregen. Zonder afbreuk te doen aan de charme. Na plaatsing is het huis nog mooier geworden! Bedankt!

Keurig werk geleverd door Reno Totaalbouw

Ik ben erg tevreden over het door Reno verrichte werk. De medewerkers waren erg vriendelijk en hebben keihard gewerkt. Alles netjes geplaatst en ruim binnen de geplande tijd.

Heel erg tevreden!

Netjes gewerkt, vriendelijk, afwerking is krachtig, goede afstemming, zeer tevreden!

FANTASTISCH !!!

in 2 dagen tijd 11 raamkozijnen, een schuifpui en een voordeur vervangen. 2 ploegen (6 man sterk) tegelijk aan de gang. Jongens werken netjes, ruimen alles netjes op., laten alles keurig achter. RENO TOTAAL is zeker een aanrader !

Maken beloften waar ..

We hebben al onze kozijnen laten vervangen , je houd je hart vast want je hoort nog wel eens horror verhalen. Gelukkig ging alles goed, het was allemaal strak geregeld en op tijd. De monteurs, Stefan en zijn team , waren als een geoliede machine en hebben prima werk verricht , we zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat

Top ervaring

Wij waren best wel gespannen omdat het hele huis gedaan werd , maar dat was nergens voor nodig . Ze hebben in 2 dagen top werk geleverd . En wij zijn super blij met het eind resultaat. Zeker een aanrader !!!

Alles volgens afspraak

Keurig alle afspraken nagekomen, nette monteurs die meedenken!

Hele goede ervaring!

Hele goede ervaring met Reno Totaalbouw! Er kwam iemand langs om te komen kijken wat voor ons de beste optie was voor een schuifpui en we kregen zeer heldere uitleg! Snel een offerte en de ruimte voor ons om aan te geven wanneer we de pui geplaatst wilde hebben. Duidelijke communicatie en de pui zat er zo in!

Klantvriendelijk, snel en deskundig

Prima ervaring met Reno. Komen afspraken goed na, werken netjes en snel. Vriendelijke mensen die keurig werk afleverden.

Vlotte afhandeling tegen een goede prijs

Nieuw kozijn en openslaande deuren laten plaatsen in slaapkamer. Kundige en sympathieke vaklui die ook tijdens de plaatsing nog meedachten.

Fantastisch werk door vakkundige werkers

Aardige vakkundige mensen. We voelden ons op gemak met hun in huis. Keihard gewerkt en alles netjes achtergelaten. Resultaat is prachtig!

Alles goed behalve de levertijd.

Helaas leveringsproblemen! Verder tevreden over verkoper en mannen die de achterdeur en zijlichten geplaatst hebben. Zeer vriendelijk iedereen en deskundig. De communicatie via de email vond ik wat kil.

Goed advies met de juiste prijs

Ikbheb 2 kozijnen laten vervangen op de eerste verdieping. Van offerte tot uitvoering verliep vlot, gemoedelijke en professioneel. Niet de goedkoopste, maar zeker niet de duurste. Gewoon goed voor je geld. Echt een aanrader!

Goede kwaliteit en service. Komen afspraken prima na.

Zie hiervoor

Bijzonder kundige mannen die de ramen komen plaatsen...

Aardige mensen die langskomen om "even" twee ramen te plaatsen op een moeilijk bereikbare plaats. En ze deden het "even!!!". Vroeg hier, vroeg weer weg en prima afgerond. Wij zijn zeer tevreden.

Kundig en netjes personeel

Al vanaf het inmeten het gevoel gehad dat dit een goed bedrijf was. Tot en met de uiteindelijke plaatsing van onze schuifpui niks anders dan tevreden

goede en snelle service met oog voor de klant

Goed vakmanschap geleverd met een zeer mooie afwerking. Kwaliteit zie je terug in het materiaal en het personeel. montage was binnen 3 dagen voltooid, gehele woning inclusief een schuifpui.

Vakmanschap

Goed en vakkundig personeel, werkt secuur.

Prima service alleen afspraak wat beter nakomen

Wij zijn geweldig geholpen door de plaatsers van de kunstof kozijnen. Reno had aangegeven dat de werkzaamheden vanaf maandag dan 3 a 4 werkdagen zou duren. Dit was echter niet zo want het laaste was pas op de zaterdag afgemaakt. Dit had beter gecommuniceerd moeten worden. Tevens werd er verteld dat er een kraan zou worden gehuurd wat achteraf niet nodig was dus hier was ook iets mis gegaan in de communicatie. Verder goede service!

We zijn zeer tevreden.

zeer mooie kozijnen voor een goede prijs, vakkundig geplaatst

vanaf het eerste contact bij ons thuis zeer goede voorlichting met duidelijke uitleg. Men zag problemen die een andere kandidaat niet gezien had. De kozijnen zien er geweldig uit en zijn zeer vakkundig geplaatst. Wij zijn zeer tevreden.

Ten Vaarwerkstraat 30

7481KS Haaksbergen