snel en netjes

vakkundig en netjes geplaatst

Ze waren op de tijd die ze aangaven zelfs al eerder en zijn gelijk aan het werk gegaan en binnen 4 uur zat mijn schuifpui erin ondanks parkeer moeilijkheden maar dat is normaal in Rotterdam, en ze hebben ook alles netjes opgeruimd, is voor mij echt de eerste keer dat ik zo snel een pui heb zien plaatsen echt super teamwork, een echte aanrader, ze moesten toch eerst 2 uur rijden voor ze hier waren en toch voor een redelijke prijs alles gedaan

Helemaal prima

Snelle service, vakmensen, gezellig ook, harde werkers, mooie materialen.

Professioneel en betroubaar

Geen aanbetaling noodzakelijk. Geen onverwachte bijkomende kosten. Keurige afwerking.

Professioneel, Nauwkeurig komen afspraken na en klantgericht.

Afgelopen week hebben Remco, Danny & Pepijn bij ons thuis nieuwe kunstof kozijnen geplaatst. Deze mannen werken zeer nauwkeurig, netjes en zijn echt harder werkers. Je kunt zien dat het vakmensen zijn die van hun werk houden! De afwerking is ook echt super netjes en mooi, laten we eerlijk zijn we praten natuurlijk niet over €100. De mannen zijn erg vriendelijk en zeer sociaal en houden van een lolletje en ook van een praatje, wij houden ervan! Krijg je Reno totaalbouw niet gelijk telefonisch te pakken, dan bellen ze echt binnen een zeer korte tijd terug mail je ze dan heb je dezelfde dag een reactie terug, echt top! Reno Totaalbouw zullen wij 100% aanbevelen in onze familie, vrienden en kennissen kring.

Zeer goed geregeld

Mooie kozijnen en een goed team monteurs die ze geplaatst hebben. Alles zeer goed geregeld

Half april zijn bij mij alle buitendeuren en kozijnen vervangen. Door de grote vakkundigheid van de monteurs Danny en Remko verliep dit zeer voorspoedig met prachtige kozijnen als resultaat. Na vertrek van de heren nog wel wat servicepuntjes gezien, maar ik ga er vanuit dat dit goed opgepakt wordt. Al het face to face contact verliep perfect: van verkoop naar inmeten tot plaatsen. De communicatie per mail verliep wat stroever, daar kan Reno m.i. nog in verbeteren, maar al met al meer dan tevreden. Kleine tip voor de volgende klanten van Danny: zorg voor genoeg koekjes ;)

goed advies, goede spullen en prima monteurs

Op mijn verzoek om een offerte werd snel gereageerd met een aanbod om langs te komen. Dit bezoek werd positief ervaren en de offerte volgde snel. Deze blonk uit door duidelijkheid. De aparte flyer waarin vooral aandacht werd gevraagd voor het belang van een correcte inbouw gaf ons veel vertrouwen. Dat vertrouwen werd alleen maar groter na een bezoek aan de showroom waarin uitgebreid werd stilgestaan bij onze wensen en de -on-mogelijkheden. Na het plaatsen van de handtekening onder de opdracht werd de procedure in gang gezet. Van de voortgang werden we goed op de hoogte gehouden. In overleg werd vervolgens een inbouwdatum vastgesteld. De monteurs bleken hardwerkende en nette jonge zzp-ers te zijn die de klus op een prima wijze hebben geklaard. De rommel werd keurig iedere dag opgeruimd en bij de oplevering werden alle zaken goed belicht.

Super kwaliteit en mooi geplaatst

Advies van Marcel bij Reno totaal bouw is meedenkend en gewoon goed. Danny en Remco hebben de kozijnen super mooi geplaatst. Je kunt echt merken dat deze boys heel goed op elkaar ingespeeld zijn en professioneel werken. En gelukkig houden ze net als ons ook van een lolletje dus het was ook nog gezellig ook. Als ik een cijfer moet geven dan krijgen ze een dikke 10 voor de service van begin tot eind.

Prima en vak bekwaam personeel

Leuk personeel met goede resultaten en vakbekwaam en goede uitleg van de werking van de ramen over winter en zomer stand. En na afloop was alle rommel opgeruimd hooguit wat stof.

Top Bedrijf

Ik ben uitermate tevreden over het hele proces en het eindresultaat. Goede prijs kwaliteit verhouding en vakmensen. Ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan.

Top alles op tijd en netjes

Super bedrijf alles op tijd en netjes nagekomen hele aardige en vakkundige medewerkers Een aanrader super bedankt

super bedrijf

Duidelijke vertegenwoordiger Sebastiaan met een eerlijk verhaal. De eigenaar zelf heeft netjes ingemeten. En oprecht een gezellige productieve dag gehad met Tom en Davy. Uiteindelijk nog 3 collega's erbij en 5 kozijnen in 1 dag geplaatst. Saucijzenbroodjes en taart lusten ze allemaal wel. ha ha.

Prettige en snel contact via mail en telefoon. Duidelijke afspraken met aanvullende informatie over bv onderhoud van de nieuwe kozijnen. Kozijnen geplaatst volgens afspraak en zoals besteld. Alles is netjes afgewerkt en opgeruimd achter gelaten.

Zorgeloze aanschaf schuifpui

De prijs was even slikken, maar verder was alles perfect. Erg goede communicatie. Je wordt niet overrompeld door keuzes. Fijne verkoper en zeer vriendelijke en kundige monteurs. En de schuifpui staat als een huis.

Prettig zoals personeel werk uitvoert

Er wordt heel netjes gewerkt

Vakwerk !

Tim en Derek hebben bij oms de gevel voorzien van kunstof delen en nieuwe kozijnen en deur geplaatst. Vriendelijke vakmensen, keurig op tijd en wij zijn zeer tevreden.

Keurig werk geleverd

Ze hebben netjes gewerkt en het resultaat is prachtig!

Goed gesprek gehad bij het opmaken van de offerte. Het was open en eerlijk en de offerte was ook heel duidelijk. Ben zelf nog naar Haaksbergen geweest om in de showroom te kijken wat ik precies zou krijgen. Daar de laatste dingen besproken en aangepast. 16 januari zijn de kozijn geplaatst . Ook dat ging heel leuk. Nette en vriendelijk monteurs. Iedere dag de boel opgeruimd en de oude kozijn meegenomen. Wat mij betreft een echte aanrader. Top werk geleverd.

goed werk geleverd

mensen hebben netjes en vlot gewerkt . alles zo goed mogelijk opgeruimd . zeer tevreden .

Prima afspraken, communicatie en werk.

Duidelijke afspraken, goede communicatie, vriendelijke monteurs die goed werk hebben afgeleverd.

Betrouwbaar, professioneel en goede service

Hele proces van vrijblijvend gesprek, inmeting en montage verliep allemaal erg goed! Wel een tijd moeten wachten op de kozijnen vanwege vertraging in de levering. Maar eenmaal gemonteerd is alles naar wens verlopen!

Prima kwaliteit

De jongens waren op tijd en waren ook weer in een paar uurtjes klaar met het plaatsen van de twee nieuwe ramen. Vriendelijk en beleefd 5/5

Mooi werk afgeleverd

Wij zijn zeer blij met onze nieuwe kozijnen. Alles is volgens afspraak gegaan. De mannen die bij ons gewerkt hebben , daar zijn wij ook zeer tevreden over.

Vakmensen

Goed gewerkt,snel en mooi resultaat.

Ten Vaarwerkstraat 30 7481KS Haaksbergen

053-2032199