Formidabel geplaatst

Zeer snel geplaatst.

helemaal top!

Wij hebben een nieuwe schuifpui en kozijnen. Vriendelijke mensen en goed werk afgeleverd. Omdat ze 2 uur moesten reizen, werkten ze tot 13 uur en duurde de klus 2 dagen ipv 1 dag. Netjes achtergelaten en alles ziet er goed uit. Ook de prijs viel ons mee. Heel fijn!

correct personeel,en we kregen wat beloofd was

schoon afgewerkt

Prachtig werk afgeleverd.

Remko en Danny zijn harde sympathieke werkers. Ze hebben prachtig werk afgeleverd en alles keurig afgewerkt.

Superkwaliteit en professionele plaatsing

Onlangs heeft Reno Totaalbouw 2 complete gevels van ons huis vervangen. We zijn echt hartstikke tevreden met de kwaliteit en de plaatsing door zeer vriendelijke en professionele medewerkers.

top prestatie, aardige kerels waar de vakkundigheid van af druipt

fantastische ervaring, de mannen waren op tijd en alles was goed, niets te groot of te klein of verkeerd gemeten. Mannen werken hard en efficiënt en weten tot op de mm wat ze moeten doen, een fijne ervaring. Bij eenieder die op dit gebied wat wil doen raad ik dit bedrijf aan. TOP met hoofdletters

Super service

Vanaf bestellen tot aflevering super geholpen. Keuring en schoon opgeleverd.

Tobi & Boi hebben netjes alle kozijnen ramen deuren en posten vervangen

Alle kozijnen van onze gezinswoning waren aan vervanging toe en we hebben gekozen voor kunststof met HR++ glas zodat het ook beter isoleert. In precies vijf dagen hebben Tobi & Boi van Reno alles vervangen. In overleg eerst boven voor en achter en dan beneden voor en achter. Voordeur, achterdeur en schuurdeur inclusief de deurposten werden meegenomen. Alles ziet er nu heel netjes uit met de draai-kiepramen en de uitneembare horren! De werkzaamheden verliepen in een prettige sfeer en de mannen lieten alles ook netjes achter. Ook het puin werd door Reno afgevoerd.

Vakmensen zijn jullie van het begin tot het eind.wij zijn super tevevreden

Beleeft en super snel.

Ze waren mooie optijd. Oude ramen waren er zo uit. Nieuwe ramen zijn goed geplaatst en netjes afgewerkt. Zou ze aan iedereen aanbevelen.

keurige vakmanschap en kwaliteit werk.

Ik ben heel blij met het eindresultaten. Op tijd en volgens afspraken geleverd.

Perfecte service, perfecte uitvoering

Uitstekende voorlichting over de mogelijkheden. Perfecte service ten aanzien van plaatsingsdatum. Vaklui die het geheel aangebracht hebben. Wij zijn zeeeeer tevreden over RENO!

Betrouwbaar bedrijf

Komt afspraken na en levert kwaliteitwerk. Service gericht. Zeker een aanrader.

Prima werk

Prima en netjes afgewerkt en opgeruimd.

Goed en waardevol bedrijf.

Mijn ervaring is heel goed werken correct en goed.Hele fijne mensen die komen werken.

Zeer proffesionele vaklui

Uitstekende werk geleverd en alles in overleg ter controle van de afgesproken werkzaamheden. Vakkundige, harde en vriendelijk personeel en goede kwaliteit materiaal. Deze mensen verdienen opslag

Vakkundig en snel

Prettige communicatie vooraf. Plaatsing binnen 3 maanden na het inmeten. Aardige en vakkundige medewerkers die netjes werkten en ook alles heel opgeruimd achterlieten. Geen enkele schade aan de muren !

Wat een fijne ervaring en wat een vakkundigheid

Ben zeer tevreden over de beide mannen die bij mij de kozijnen en deuren hebben vervangen. Er wordt vanaf de aanvraag tm de uitvoering goed overlegd en er wordt zeer netjes gewerkt. Na elke werkdag wordt alles weer netjes opgeruimd. Ik zag er zeer tegenop maar het is mij 100% meegevallen. Het is prachtig geworden

De monteurs waren netjes op de aangegeven tijd en begonnen meteen met hun werkzaamheden, nadat de oude houten kozijnen (gesloopt) verwijderd waren, kwam precies op tijd de kraan, die nodig was om de nieuwe kunststof kozijnen naar de tweede verdieping te hijsen. De mannen werkten erg secuur en snel en losten de problemen die ontstonden netjes op, en het afval werd ook netjes meegenomen,

Esthetisch modern materiaal technisch vakkundig en snel geplaatst!

Modern materieel. Goed ingemeten dus niets opgedikt. Technisch snel en vakkundig geplaatst. Communicatie soepel en effectief. Kortom: PRIMA!

Prachtige kunsstof deur met kozijn geplaatst. Zeer vriendelijke ervaren monteur.

Uitstekend van intake tot oplevering

Hoewel Reno niet de allergoedkoopste offerte had afgegeven ben ik heel blij met de keuze die ik heb gemaakt. De gecertificeerde kwaliteit van de producten is absoluut zijn geld waard. En zowel bij de intake als gedurende de hele plaatsing werd er goed meegedacht en geadviseerd. En wij hadden echt niet de makkelijkste bouw. Een lastig jaren 30 woning met overal verouderde aluminium kozijnen en rolluiken. Maar er is uitstekend werk geleverd door vriendelijke medewerkers in zinderende hitte. Ze hebben zelfs extra zaken gratis naast de offerte gedaan. Kortom alleen maar positieve opmerkingen.

Geen gezeur maar goed werk.

Ik heb voor Reno totaalbouw gekozen uit zes offertes. Ze zaten qua prijs in de middenmoot maar de garanties waren op de voor ons belangrijke plekken doorslaggevend. Wat het meest opviel was dat zij als enige bedrijf actief meedeelde dat de ramen in de schuifpui veiligheidsglas moesten zijn, bij de andere stond dit alles in de kleine lettertjes en waren zij dit niet verplicht aan te geven. Keurmerken heeft reno, dit bleek bij andere bedrijven niet zo te zijn terwijl dit wel vermeld werd op de site. Levering met een goede 5 maanden was prima voor ons. De mannen waren elke dag stipt op tijd en duidelijk in de communicatie wat wij per dag konden verwachten. Fijne mannen in de omgang die niet beroerd waren iets uit te leggen en ze werken rap door. Plaatsen ging soepel en niks is vastgezet met peurschuim als vuller maar gewoon maatwerk wat past. Oplevering en uitleg was ook keurig met duidelijke afspraken bij eventuele mankementen.

Prettig bedrijf

Keurige afwerking van mijn opdracht, goede communicatie en de menselijke maat!

Een zeer positieve ervaring was het!

Ik ben heel tevreden, over hoe deze klus is geklaard!