SprayPay heeft de beauty mirror gehuurd tijdens de Webwinkelvakdagen in Utrecht. Een mooie en leuke manier om makkelijk in contact te komen met bezoekers. Zeker een aanrader.

• Betrouwbaarheid

We had an amazing Photobooth at our Company event! We booked last minute the magic mirror for our event. Gillian contacted us quickly and makes happens that in the last minute everything were organized perfectly! Interactive Concept works with professional photo products. This company has a great service and the magic mirror was the ‘hit’ sensation of the evening.

• Betrouwbaarheid

Geweldige spiegels! Alles was prima geregeld en Gillian was een echte gastheer! Aanrader.

• Betrouwbaarheid

Wij werken veel samen met Interactive Concept waarbij wij diverse fotografie objecten huren als extra dienst voor onze klanten. Altijd positieve reacties over het meedenken, de snelle communicatie en de leuke host dat het gehuurde object ondersteund en meedenkt gedurende de gelegenheid. Gegarandeerd een leuk aandenken, leuke en professionele host en alles op maat!

Hey was leuk

• Betrouwbaarheid

We werken regelmatig samen op de mooiste evenementen. Werkelijk niets op de samenwerking, hun diensten en de product en aan te merken. Er staan altijd pro-actieve en spontane medewerkers bij de producten van Interactive Concept, en de gasten lijken het altijd helemaal geweldig te vinden!

• Betrouwbaarheid

Voor de VSK beurs hadden wij de mashmachine besteld. Het hele proces verliep vlot en we konden goed overleggen wat onze wensen waren. Wij hebben de mashmachine helemaal op maat laten maken met ons logo, en zelfs de "muziek blokjes" waren met onze producten bedrukt. We hadden erg veel bekijks op de stand en veel complimenten. Ik zou echt iedereen dit bedrijf aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Heel professioneel, reageren snel, en denken fijn mee!

• Betrouwbaarheid

Een fotospiegel geboekt voor een event. Representatieve jongen die kwam opdagen en een prachtige spiegel. Het was een leuke toevoeging voor het feest

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Ontzettend fijne partner om mee te werken, Gillian en collega's staan je altijd snel te woord en denken ZEER actief mee met een evenement, hebben leuke dingen in alle thema's. Tot slot: fijne mensen op locatie, stuk voor stuk leuke gasten die erg vlot en pro-actief zijn!

• Betrouwbaarheid

Perfecte service en flexibel!!

• Betrouwbaarheid

Wij hebben inmiddels enkele malen een beroep gedaan op Interactive Concept voor beurzen en events. Iedere keer weer waren de bezoekers enthousiast, hadden we veel aanloop en hielden we mensen langer op de stand. Dit heeft onze saleskansen vergroot. De eerstvolgende keer doen we dan ook graag weer een beroep op Interactive Concept mede gezien het feit ze vernieuwende concepten lanceren en deze garant staan voor succes.

• Betrouwbaarheid

Interactive Concept is bij uitstek onze full-SERVICE partner voor interactieve belevingsconcepten. Interactive Concept levert (een glimlach) gegarandeerd de creatieve tools om impact te creëren tijdens evenementen. Meetbaar meer visibility, interactie en brand-awareness. Kortom: doeltreffend als marketingtool.

• Betrouwbaarheid

Alles verliep volgens afspraak en de medewerker was erg vriendelijk en meedenkend. Top ervaring!

• Betrouwbaarheid

Erg prettige samenwerking gehad met Gillian van interactive concepts. Snelle offertes, goed personeel en de foto boots zijn super! Zeker een aanrader.

• Betrouwbaarheid

Zeer vriendelijk en professioneel personeel.

• Betrouwbaarheid

Bevlogen en enthousiaste medewerkers die zorgen voor een goede sfeer en een verrassend goed eindproduct!

• Betrouwbaarheid

Fijne en snelle communicatie, vrolijk personeel (wat wij erg belangrijk vinden) en leuke concepten. Zullen de volgende zeker weer aan jullie denken!

• Betrouwbaarheid

De samenwerking met Interactive Concept loopt als een geoliede machine. Er wordt goed geinformeerd, altijd vriendelijk te woord gestaan en zijn zeer betrouwbaar, alles gaat zoals afgesproken. De medewerkers tijdens het feest zelf zien er altijd representatief en verzorgd uit. Men weet de gasten altijd te enthousiasmeren!

Goede, enthousiaste, professionele hosts

• Betrouwbaarheid

Super leuk om de Mash Machine te hebben bij het event! Goeie uitleg over hoe het in elkaar zat!

• Betrouwbaarheid

Goed bereikbaar en een fijne samenwerking. Wij hebben een heel leuk kerstfeest gehad en de beauty mirror was erg populair.