Proffesioneel, meedenkend en leveren kwaliteit

Wij werken altijd heel prettig samen met Interactive Concept. Na een lange tijd geen evenementen te hebben mogen organiseren kwamen wij voor ons eerste bedrijfsfeest sinds een lange tijd weer terug bij Interactive Concept. Nog steeds leveren ze dezelfde kwaliteit en zo als altijd erg mee denkend!

Super beleving, mooie ervaring voor klanten

Met interactive concepts maak je het verschil, super ervaring!

Aan te raden!

Voor het bedrijfsfeest voor Kerst hebben wij gebruik gemaakt van de Beauty Mirror. De service en hulp was helemaal goed en het team van Interactive Concept denkt mee en ter plekke behulpzaam en vriendelijk. Al met al dus helemaal goed! Oh ja en de foto's zien er ook goed uit :-)

Magic Mirror, zeker aan te bevelen voor elk feest!

De Magic Mirror was écht een hele leuke aanvulling op ons bedrijfsfeest. We hadden vooraf een mooi frame voor de foto’s laten maken en de gouden backwall bleek de juiste keuze (altijd een backwall doen!). Heel veel mensen gingen, uitgerust met diverse kerstprops, op de foto. De resultaten waren hilarisch! Veel gelachen die avond... Daan van Interactive Concepts was een perfecte begeleider: geduldig, kundig en aardig!

Magic!

De Magic Mirror viel tijdens ons bedrijfsfeest goed in de smaak. Het is leuk om vooraf je eigen ontwerp te maken en de foto's waren van goede kwaliteit. Een aanrader om in te huren voor je event!

Een echte aanrader!

Ons bedrijf had voor het jaarlijkse Sinterklaasfeest de Photobooth ingehuurd. Onze host Tim had door zijn studie affiniteit met de kinderen en dit maakte het zeker een nog groter success. De voorbereiding,(Lay out is diverse keren op ons verzoek aangepast) levering en opbouw was allemaal goed geregeld en hier hoefden wij zelf verder niets aan te doen. Ik zou zeggen als je een photobooth in wilt huren met host, ben je hier aan het goede adres.

Mooi fotohokje en goede service.

Bij de afgelopen Ladies Night van Pathé Zwolle het Vintage Fotohokje van Interactive Concepts gehuurd. Het was een groot succes. Naast de vriendelijke behandeling van de hosts kwamen de foto's er in mooie kwaliteit uit met een op maat gemaakt format. Alvorens het evenement een fijne samenwerking gehad met goed mail- en belcontact. Zeker een aanrader!

Goed voorbereid, leuke partij om mee te werken.

Hele geslaagde dag gehad met de vintage photobooth en de goede service en enthousiaste medewerker va

De service van Interactive Concept is heel goed. Fijn contact, alles duidelijk van tevoren. Alles tot in de puntjes geregeld en een nette en erg enthousiaste medewerker. Daardoor was ons zakelijk event geslaagd en was het de hele dag druk op onze stand.

Perfect!

Onze ervaring met Interactive Concept is super bevallen! Een hele fijne communicatie voorafgaand aan ons bedrijfsfeest en tevens ook een top begeleiding tijdens het feest zelf. Het inzetten van de Magic Mirror heeft ons feest naar een nog hoger level getild! Bedankt hiervoor!

Top bedrijf

Vriendelijke mensen, die snel schakelen. Gingen hun eigen gang tijdens het opbouwen van het event. Wij zouden Interactive Concept zo weer inhuren.

Een goede eyecatcher voor op uw evenement

Wij hebben de HyperVSN holofan ingezet op een beurs en dit heeft voor veel bekijks gezorgd. De samenwerking met Interactive Concept is soepel verlopen.

Ontzettend leuke aanvulling op ons evenement

Interactive Concept was op ons evenement aanwezig voor mensen van 55+. Naast alle activiteiten viel vooral de Photobooth erg in de smaak. Er zijn veel leuke foto's gemaakt en de begeleiding was professioneel en zeer enthousiast. Bedankt!

Uitstekende ervaring op een studentenevenement! Ook de begeleiding was top! Bedankt!

Geweldige ervaring tijdens ons bedrijfsfeest

Mooie foto's gemaakt met de Beauty mirror photobooth! Leuk personeel en alles wat goed geregeld!

Fantastische fotoboot

Wij zijn heel erg blij dat interactive concept op onze bruiloft een fotoboot met leuke accessoires heeft geplaatst. Jesper was de hele avond aanwezig en had een uitstekende interactie met onze gasten. We hebben hele leuke, grappige foto gekregen! Een absolute aanrader.

In één woord: TOP!

Heel vlot contact, professioneel en de beautymirror voldeed absoluut aan de verwachtingen. Hele mooie prints in een kader die volledig naar wens was. Enthousiaste host Tim maakte er een feestje van om op de foto te gaan. Aanrader!

Super leuke fotobooth

Een super leuke fotobooth op onze bruiloft, zo hebben we toch van alle gasten leuke en gekke foto’s met hoedjes, petjes etc. Een leuke aanrader voor erbij

Geweldige service en vriendelijke contact

Het contact verliep zeer soepel en door snelle boeking krijgen we er leuk led letters bij boven de booth, dit maakte het plaatje voor een photobooth op ons feestje helemaal af.

Goed geregeld, behulpzaam, eerlijk en zeer vriendelijk!

Voor de tweede keer gewerkt met Interactive Concept. Het onderlinge contact versliep snel en soepel! Alles werd keurig op tijd geleverd en de hele dag begeleid door een vriendelijke jongedame. Interactive Concept is alles behalve standaard en dit maakt het een perfecte en originele toevoeging op ieder soort event.

Super leuk apparaat, zowel voor de bezoekers als voor jezelf als je even uitgeluld bent ;)

hele vriendelijke host. Keurig op tijd. Waren een aantal blokjes die niet klopte. Vond de muziek niet helemaal goed te verstaan. Wel als je de koptelefoon op had. Zou het heel leuk vinden om een dubbele bas of andere blokjes door elkaar heen te laten lopen. Maar dat is natuurlijk wat inhoudelijker.

Erg klantvriendelijk en denken met je mee!

Voor onze Ladies Night hebben wij gebruik gemaakt van de Photobooth. De dames hebben dit ontzettend goed ontvangen en was een groot succes! Dé eyecatcher van de avond!

Goede service en hele leuke host

Zeer professionele partij!

Een ontzettend gaaf concept! Zelf vond ik het een beetje spannend om dit concept neer te zetten op een kartevenement - vindt deze doelgroep dat wel echt leuk - en toch heeft iedereen een geweldige tijd ermee gehad! Er is erg snel geschakeld, werd er goed meegedacht en zijn ze erg flexibel. Bedankt voor het leuke evenement!

• Flexibiliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid

Ik vind de service goed, de begeleiding terplekke goed, en het meedenken met het fotoframe ook top. Er wordt echt tijd uitgetrokken om de klant helemaal tevreden te stellen.

• Flexibiliteit
  • Kennis & vakmanschap