Prima geholpen met pijnlijke (ontstoken) kies

Zaterdagavond gebeld (net voor sluitingstijd bleek achteraf), daarbij een afspraak gemaakt voor de zondagmiddag. De tandarts in opleiding heeft me keurig te woord gestaan, een foto gemaakt en me geadviseerd. Er zat een ontsteking onder de kies, waarschijnlijk was trekken de enige optie. Dat kon hij doen, maar ik mocht het ook met mijn eigen tandarts bespreken. Vanwege de eerder uitgevoerde wortelkanaalbehandeling in diezelfde kies leek me dat het beste. Ook een beetje vanwege de eventuele kosten, weekend/spoeddiensten zijn vaak niet goedkoop in mijn beleving. Wel zwaardere Ibuprofen voorgeschreven gekregen tegen de pijn, die meteen opgehaald en weer naar huis. Helaas werden de klachten steeds erger, ook met de voorgeschreven Ibuprofen 600 bleef het (te) pijnlijk. Rond half zeven 's avonds nogmaals gebeld, de telefoniste gaf me eerst nog wat adviezen rondom pijnstillers maar heb aangegeven dat ik dat allemaal al had gedaan en dat ik zo de nacht niet in wilde gaan. Ik kon toen meteen komen, met daarbij keurig de waarschuwing dat ze alleen de kies konden trekken en geen uitgebreidere behandelingen konden doen. Eenmaal in de stoel de situatie nogmaals kort toegelicht aan de betreffende tandarts, zij vroeg voor de zekerheid nog even na of ik echt de kies wilde laten trekken. Ja dus. Dat bleek nog geen makkelijk klusje door zowel de flinke ontsteking (dus verdoving werkt maar gedeeltelijk) als het feit dat de wortels van de kies gedraaid zaten bij de andere kiezen (als ik het goed begrepen heb). Was voor mij als patiënt dus ook niet heel prettig en op bepaalde momenten bijzonder pijnlijk helaas (daar kan niemand iets aan doen), maar de dames namen alle tijd voor me. Halverwege op mijn verzoek nog een extra verdoving gezet. Na een uur kon ik eindelijk uit de stoel en voelde het al stukken beter. Factuur viel ook ontzettend mee, minder dan 100,- Dag later alweer (praktisch) pijnvrij, dus zeer tevreden!

Waardeloos

In September was mijn brug (voortand) eruit gevallen. De brug was nog heel alleen de lijm was gewoon op na 6 jaar. Heb toen deze spoedtandarts gebeld en ik kon diezelfde avond terecht. Ik moest in de wachtkamer 15 minuten wachten (prima) en toen eenmaal in de behandelkamer weer 25 minuten zonder dat mij iets werd verteld (dat was vervelend). Vervolgens kwam de tandarts en lijmde hij mijn brug binnen 5 minuten terug. Ik moest hiervoor een rekening van €129(!) betalen. Nog geen twee maanden later viel de brug er al weer uit. Ik heb meteen teruggebeld en kreeg te horen dat het niet binnen een dag weer stuk was gegaan dus ik zou weer de volle mep moeten betalen. Ik weet niet waar er 6 keer per jaar €129 vandaan zou moeten toveren hiervoor. Niet gaan dus.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Dank voor de feedback. Zoals we telefonisch al met uw moeder hadden besproken bieden wij bij Tandarts Post Twente uitsluitend spoedbehandelingen in geval voor nood. De permanente oplossing/behandeling moet achteraf door de eigen tandarts worden uitgevoerd. Uw brug heeft een geschiedenis van loskomen (6x per jaar zoals u schrijft) en dit was bij ons de eerste keer dat u een spoedafspraak heeft gemaakt. We kunnen zoals gezegd helaas geen garantie bieden voor een spoedingreep van een brug die 6x per jaar loskomt. Binnen 2 maanden is er normaal gesproken voldoende tijd om een afspraak bij uw eigen tandarts te maken. Ons advies is in overleg met uw eigen tandarts een meer permanente oplossing te zoeken.

Top en snel geholpen

Na enkele dagen van het trekken van mijn verstandkies (waar geen hechtingen zijn gezet) bij een andere tandarts, was het na 3 dagen helaas toch in de avond gaan bloeden (bloedprop was losgeraakt). Op advies van mijn tandarts met deze praktijk contact opgenomen. Kon een uur later direct terecht. De tandarts heeft het eerst bekeken en besloten hechtingen te plaatsen, de behandeling heb ik als heel positief ervaren (dat zegt wat voor een angstpatient) Nu een dag later nog steeds pijnloos! Bedankt voor de snelle hulp!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Ben blij dat ik te allen tijde er naar toe kan

Voor een tandartspost die mij niet kent behandelen zij me alsof ik er jaren kom.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Matas Mažonis

Was volgens mij in een opleidingscentrum voor tandartsen terecht gekomen

Ontvangst...knullig Assistente.... klungelig Tandarts.... geldwolf

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Dank voor de feedback. Goed te vernemen dat u onze bereikbaarheid zo'n goeie score geeft. Echter spijt het ons te moeten lezen dat u het gevoel had in een opleidingscentrum terecht te zijn gekomen en onze tandarts als een "geldwolf" ervaart. Dat is niet de dienstverlening waarom we bekend staat. We willen graag contact met u opnemen om uw ervaring door te nemen om tot mogelijke oplossing(en) te kunnen komen. Graag ontvangen we uw contactgegevens hiervoor gezien uw review anoniem is.

Perfecte behadeling

Had tijdens vakantue in De Lutte en ontstoken kies. Na veel bellen met het antwoord, u moet naar uw eigen tandarts gaan, hier uitgekomen. Prima behandeld. Goed verdoofd en op mijn verzoek tijdens behandeling twee keer bijgespoten. Na worsteling van 2 uur kies eruit. Niets gevoeld. Nu 1 dag erna. Geen pijn en voel me goed. Normaal een tandarts aanbevelen is niet mijn ding. Maar deze verdient alle lof.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Stefania Nitsu

Prettige en prima behandeling!

Een goede omgeving om vertrouwd en vakkundige behandeld te worden.

Perfect geholpen

Wat een ontzettend vriendelijk mensen. Ik ben erg angstig voor de tandarts, maar wat stelde zij mij gerust. Eerlijk en oprecht Wat een TOP TEAM Helaas weet ik de naam van de behandelaar niet meer, dus heb de eerste ingevuld. Complimenten

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Joël Seguro

Ontstoken kies

Fijne ervaring , goed uitgelegd hoe en wat, toch besloten kies te trekken, goede verdoving gehad, niets gevoelt van de kies, een paar dagen kast van gehad, verdoving ging eruit, maar oaracetamol heeft goed geholpen en na 4 dagen was de pijn weg. Geen na bloedingen gehad.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Maarten Muijen

De behandeling was goed. Receptioniste is ronduit onbeschoft.

Ik ben zojuist met mijn dochter van 3,5 geweest. Als aller eerst wil ik opmerken dat zowel de tandarts als zijn assistente aangaven niet gespecialiseerd te zijn in tandhulp voor kinderen. Gezien het feit dat ik weet dat mijn dochter wel pijn had. Heb ik er toch op aangedrongen haar te behandelen. Ondanks dat de tandarts aangaf haar geen trauma te willen bezorgen. Heeft hij met veel geduld en een aantal pauzes haar toch nog behandeld. Ik daar zeer dankbaar voor. Echter is mij niet verteld hoelang de verdoving nog werkte. De reden waarom ik deze recensie schrijf. De receptioniste. Mijn dochter kwam symptoom vrij de praktijk binnen wandelen. En ze gaf aan dit is alleen voor spoed. Waarop ik tegen haar zei ik heb haar een halve pcm gegeven van 500mg. Is dus 250mg pcm. Nou wat er toen gebeurd is gewoon ongehoord en kan echt niet door de beugel. Mevrouw impliceerde dat ik een slechte moeder was, en letterlijk haar woorden ; Je kunt niet zomaar met medicijnen gaan knoeien en spelen met kinderleven. Waarop ik haar zei dat ik deze info heb ingewonnen bij mijn familie. Zo is mijn zus DA en mijn moeder hoofdverpleegkundige in een ziekenhuis. En dat iemand van haar leeftijd normaliter 240mg krijgt. Waarop mevrouw zei dat als ik haar iets zou willen geven ik naar de etos of kruidvat kon gaan want daar hebben ze wel de juiste medicatie. Waarop ik tegen haar zei deze informatie heb ik van mijn familie. Ik denk niet dat ze dat zouden voorstellen als je van 10mg een overdosis zou krijgen. Waarop ze weeral een discussie wilt starten en zegt dat het niet normaal is en dat je dat niet kunt doen. Ze bemerkte dat zowel de tandarts en de assistente beiden op de commotie af kwamen. Omdat ze haar stem had verheft. het meest frappante ze maakte ervan dat ik haar verbaal aanviel. En zei ook nog wil je geholpen worden of niet. Als het goed is hangen daar camera’s. Nadat ik aangaf dat ik een klacht wou indienen wou ze niet haar naam geven en gaf ze verkeerde klachten info.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Wassef Haidar

Dank voor de feedback. Goed dat lezen dat u zo tevreden bent over de behandeling door onze tandarts. Echter spijt het ons te moeten lezen dat u overduidelijk een negatieve ervaring met de receptionist heeft gehad wat die positieve ervaring nu teniet lijkt te doen. We zullen contact met u opnemen om uw ervaring met de receptionist door te nemen om tot mogelijke oplossing(en) te kunnen komen.

Super geholpen

Had kiespijn en mijn tand werd gevoelloos verwijderd

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Snel en heel vriendelijk geholpen

M’n tandarts bleek met pensioen en mn vulling was eruit,, mn tandvlees ontstoken en 11 weken zwanger. De tandarts vertelde precies wat hij ging doen wat erg fijn was en de assistentes waren ook super aardig!! Dankjewel!!!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Heldere, vriendelijke, goed geörganiseerde praktijk.

Twee dagen achtereen ben ik bij Tandartspost Twente/Enschede geweest. De eerste dag, zaterdag, met een pittige ontsteking van een kies. Was nog nèt dragelijk. Ik kreeg een duidelijke uitleg van alternatieven van behandeling, waarbij extractie de voorkeur van de tandarts had (kies was na vele oudere behandelingen in gammele staat). Hij liet mij echter de keuze en drong niets op. De dag erna was de ontsteking zo extreem geworden dat ik alsnog meeging in het advies van trekken en zo is dan ook gebeurd. De informatie naderhand, maar zéker ook tijdens de extractie was uitermate helder en rustgevend. Respect en dankbaarheid!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Matas Mažonis

Goede uitleg en behandeling

Snel geholpen

S morgens gebeld s middags een afspraak. tijdens de behandeling vroeg de assistente of zij een bandje moest pakken, volgens de tandarts niet nodig? Nu zit mijn gedeeltelijke boven prothese niet helemaal goed. Wel aangegeven. Niets aan gedaan. Had beter gekunt.

Prettig en correct geholpen

Zoals boven omschreven

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Wassef Haidar

Fijne ervaring met vriendelijk personeel

Ik kon erg snel terecht en er werd goed naar mij geluisterd. Personeel was erg vriendelijk en de behandeling ging snel maar goed.

Uitstekende service!

Kon nog dezelfde middag terecht. Klantvriendelijk en deskundig geholpen. Keurige locatie, wel wat lastig te bereiken maar gratis parkeren en apotheek bij de hand maakt alles goed.

zeer goed

zeer goede benadelieg

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Ik was gelijk verlost van die afschuwelijke tandpijn.

Na telefonisch contact met de telefoniste, is alles naar volledige tevredenheid afgehandeld. Ik ben verlost van die afschuwelijke tandpijn, en kan mijn gewone leven weer oppakken. Dank hiervoor, en dat op ‘n zondag.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Maakt waar wat wordt beloofs

Duidelijke route aanduiding, op afgesproken tijdstip geholpen en klacht verholpen.

Afgescheept

Denigrerend aan de telefoon, ongeïnteresseerd, vraagt niet door wat mijn vraag was, generaliseerd. ik bel niet snel naar dienstdoende arts, laat staan tandarts. Maar als je zo weggezet wordt, run dan geen noodlijn.

• Telefonische bereikbaarheid
  • Bereikbaarheid Tandarts Post N.v.t.
  • Behandeling/deskundigheid
  • Netheid en hygiëne in de praktijk N.v.t.
  • Administratieve afhandeling N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Dank voor deze feedback heer Haaksbergen. Als iemand belt en dat proces verloopt niet naar wens is dat niet goed en graag komen we met u in contact op te kijken wat we in onze dienstverlening indien nodig moeten aanpassen. Zou u svp een bericht kunnen sturen naar [email protected] met het nummer waar we u het beste op kunnen bereiken?

Prima en snel geholpen

Eigen tandarts corona, vandaar bezoek aan deze praktijk. Losse en ontstoken hoektand getrokken, prima , pijn snel weg.

Positieve benadering en Vrij parkeren

Zeer vriendelijk, duidelijk met uitleg tijdens behandeling. Top geregeld ook het vrij parkeren. Complimenten top team!

Niet goed

Bij het maken van de röntgenfoto veel pijn gehad (dag daarna nog last van gehad) en assistentes wisten niet echt waar ze mee bezig waren, heel waarschijnlijk stagiaires. Duurde lang voordat foto gemaakt werd, was het ook nog niet goed moest het overnieuw (toen gelukkig wel de tandarts erbij en ging het sneller). De tandarts zelf was ook niet echt iemand die je op je gemak stelt, terwijl ik de hele behandeling trillend in de stoel lag. De noodvulling is denk ik ook niet helemaal goed, als ik op iets bijt wat ook maar een beetje hard is en precies op de vulling bijt dan krijg ik een pijnscheut. Tandarts was H. Alsahwi. Verder de tandarts post zelf prima service

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Beste Lisa, dank voor uw bericht! Vervelend dat je geen goeie ervaring bij ons hebt gehad met de tandarts. Los daarvan moet het zorginhoudelijke aspect wel goed zijn en daar twijfel je over. We hebben je daarom de afgelopen dagen proberen te bereiken maar we kregen je niet te pakken. Als iets mogelijk (nog) niet goed is moeten/willen we dat graag direct herstellen. Uiteraard onder garantie. Zou je ons kunnen bellen of mailen zodat we contact met je kunnen opnemen?