Ik werd dezelfde dag geholpen. Dit verliep goed en de arts gaf goede uitleg en stelde me op mijn gemak samen met de assistente. *De arts gaf aan een verslagje van dit consult richting mijn eigen tandarts te doen, echter was dit weken later nog niet ontvangen bij mijn eigen tandarts. Ook zij gaven aan dat dit vaak erg lang duurt. Dit is niet fijn. *Het parkeren op het dak was niet prettig en erg krap bij het op- en afrijden. Vooral als je al niet goed te pas bent door de pijn. *Ik weet de naam niet meer welke (tand)arts mij behandeld heeft, hier onder heb ik n.v.t. ingevuld.
Hoge patientvriendelijkheid en veel geduld. Klasse!
Vriendelijke receptie. Snelle behandeling.
De tandarts heeft zich niet voorgesteld dus ik weet niet welke tandarts het was. Hij was kauwgom aan het kauwen met open mond terwijl hij met mij aan het praten was. Hij rolde veel met zijn ogen en onderbrak mij vaak waardoor ik mij niet gehoord en niet serieus genomen voelde. Ik kreeg het recept in mijn handen gedrukt zonder verdere instructie. De stagiaire/assistente werd door de tandarts uitgelachen en belachelijk gemaakt. Het was een amateuristische en asociale ervaring.
Mijn losgeraakte noodbrug weer vastgezet. Helaas diezelfde avond weer losgeraakt. Toch maar wachten tot eigen tandarts weer terug is van vakantie ;-)
Met mijn acute kiespijn kon ik nog dezelfde avond terecht bij Tandartspost Twente. Duidelijke afspraakbevestiging via email. Vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Kies met afgestorven wortel moest worden getrokken. Bleek lastig omdat de wortel afbrak, maar de tandarts klaarde de klus. Voor mij geen centje pijn, door de prima verdoving. Complimenten ook voor de duidelijke uitleg door de tandarts, van diagnose tot aanpak en nazorg. Kortom: uiterst tevreden!
Moest voor een afgebroken tand een afspraak maken De dame aan de telefoon was een beetje kortaf, maar ik kon er gelukkig snel terecht De behandelende tandarts was top. Vriendelijk, legde alles uit, communiceerde alles en ook tijdens de behandeling zeer cliënt gericht. Ben best altijd zenuwachtig als ik naar de tandarts moet ,maar deze man liet het als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ook de assistentie was zeer vriendelijk. Al met al een super ervaring
Zondag's gebeld de volgende dag geholpen. De tandarts (ik weet zijn naam niet) heeft me, ondanks mijn 'bang voor de tandarts zijn' heel goed geholpen en alles duidelijk uitgelegd. Prima!
Omdat ik fikse pijn had in mijn kaak en een hele dikke wang, noodgedwongen naar deze tandarts. Hij wilde gelijk een kies trekken, waar ik mijn twijfels over had. Toen ik dat aangaf had meneer geen interesse meer. Ondanks een hele dikke wang kreeg ik alleen (na aandringen) een recept mee voor pijnstillers. Geen antibiotica. Gelukkig trof ik 2 dagen later wel een aardige collega die zich afvroeg waarom ik geen antibiotica had gekregen, zij bekeek nogmaals de foto en zei dat de kies gewoon behouden kon worden, ik had alleen een bacterie in mijn kaak. Onder verdoving de boel losgesneden en de druk eraf gehaald. Ze (Mevr. Sultana) was erg rustig, duidelijk en vriendelijk, ook de assistente. Chapeau, deze 2 verdienen wel 5 sterren!
Dank voor 't delen van uw ervaring Erna. Wij hebben uw casus inmiddels intern besproken met alle betrokken medewerkers. We zullen binnenkort contact met u opnemen om deze uitkomst daarvan met u door te nemen (en uit te leggen waarom er in eerste instantie simpelweg geen antibiotica is voorgeschreven) om zo samen tot een mogelijke oplossing(en) te kunnen komen.
De tandarts keek in m’n mond, wist gelijk wat er moest gebeuren, kon gelijk door naar de röntgen en 15 minuten later stond ik alweer buiten. De arts had ook 2x pd antibiotica voorgeschreven maar de apotheek belde de dag erna dat dat veel te weinig was en 3x moest zijn. Dat is t enige minpuntje Ik weet niet welke arts ik had
Zeer goed geholpen.
Uitstekend
In de ochtend gebeld en kon gelijk smiddags terecht. Fijne tandarts die alles rustig uitlegt en van de verdoving en de behandeling niks gevoeld! Nu fijn weer pijnvrij thuis. Dank!!
Na urenlang naar verschillende tandartsen gebeld te hebben met geen tijd als excuses ben ik super van mijn kiespijn af g eholpen door TANDARTS POST TWENTE. Hartelijk dank voor jullie uitstekend en vakkundig werk.
Zeer kundig, zeer vriendelijk.. fijne ervaring
Vanwege mijn afgebroken tand moest ik snel een tandartsafspraak maken. Ik kon de dag zelf nog terecht! Toen ik aankwam werd ik goed ontvangen en al snel kon ik plaatsnemen. Tijdens de procedure werd alles met mij besproken, zodat ik niet voor verassingen kwam te staan. Uiteindelijk nog een gezellig gesprek had met de tandartsassistente en stond ik al snel weer tevreden buiten.
19 mei heb ik Tandarts Post Twente bezocht. Mijn eigen tandarts was gesloten en heb in de middag gebeld en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Er werd een afspraak om 19:40 gemaakt diezelfde dag nog. Daar aangekomen was er een ontzettend lieve medelevende receptioniste waar ik mij heb gemeld. Ze zag dat ik angstig was en stelde mij heel erg gerust. Ik kon meteen geholpen worden zonder wachten. Ook dit gebeurde erg vriendelijk, medelevend en professioneel, zowel door de tandarts zelf als zijn assistente. Pijnloos en snel geholpen. Na afloop was de receptioniste wederom erg lief en zorgzaam waarvoor dank. Ik heb deze afspraak als zeer prettig ervaren en ben door alle medewerkers van Spoed Post Twente zeer goed geholpen en opgevangen. Nogmaals mijn hartelijke dank!
Deze review is een test
Gisteren een afspraak gemaakt bij Tandarts Post Twente in verband met een afgebroken kies. Werd netjes te woord gestaan door de telefoniste en ik kon in de middag al terecht. Was vrij snel aan de beurt en de tandarts heeft de rest van de wortel heel rustig en keurig verwijderd. Bedankt voor jullie service!
Rustige tandarts, neemt echt de tijd voor je
Door een stom ongelukje stond m'n stand scheef. Ze hebben me vakkundig geholpen, maar waren ook erg behulpzaam en aardig
uit de bij u gemaakte foto bleek dat ik een ontsteking had aan de wortel had van een kies. als enige optie noemde de tandarts een extractie. hij kon zich voorstellen dat ik de kies nog wilde behouden, maar daar kon hij niets voor mij betekenen. Dat betekende dat ik van woensdag 28 december tot maandag 2 januari mij maar moest zien te redden. hij weigerde mij antibiotica voor te schrijven. Dit heeft dus geleid tot vijf dagen vreselijke kiespijn. Werkelijk schokkend!
Goed te vernemen dat u onze bereikbaarheid, netheid en hygiëne in de praktijk zo'n goeie score geeft. Echter spijt het ons te moeten lezen dat u een negatieve ervaring met de tandarts heeft gehad wat die positieve ervaring nu teniet lijkt te doen. Antibiotica helpt niet tegen pijnklachten dus die opmerking kunnen we (nog) niet plaatsen. We willen heel graag telefonisch contact met u opnemen om uw ervaring door te nemen om tot mogelijke oplossing(en) te kunnen komen. Kunt u ons hiervoor svp uw telefoonnummer mailen naar [email protected] zodat we u kunnen bellen?
Deze praktijk twee maal bezocht in één week. Lang verhaal kort. Zeer slechte dienstverlening/deskundigheid/Behandeling. Géén enkele ster waard.
Dank voor de feedback. We willen graag contact met u opnemen om uw ervaring door te nemen om tot mogelijke oplossing(en) te kunnen komen. Graag ontvangen we uw contactgegevens via [email protected] hiervoor gezien uw review anoniem is.
Ervaring: parkeerplek weinig en op een erg nauwe plek, wat als toevallig nog een auto tegen over komt? Wij konden echter niet met onze auto achteruit reiden. Vervolgens de receptionist wist dat wij met de auto daar waren en kregen vooraf geen munt voor de slagboom. En daar stonden wij op de helling en krappe bocht…. Ik had een kind bij me die handicapt is en mijn vrouw weinig ervaring heeft met de auto en helingen.
Gebeld op dinsdagavond om 19:00 uur. Mijn kindje heeft verschrikkelijk veel pijn aan zijn kies. Ik geef aan dat het vrijdagavond begonnen is toen was het op en af. Op dinsdag begon hij vanaf 15:00 uur zoveel pijn te krijgen. Tandarts gebeld maar heeft vakantie. Toen de spoed gebeld. Ik kreeg een mevrouw aan de telefoon wat vertelde dat het ook dom was dat ik nu pas bel. Kon geen tijd maken en moest verder met haar andere patiënten. Ik vroeg nog om haar naam maar ze beëindigde de verbinding. Ze is vast geen moeder. Anders weet je dat je altijd het beste met je kindje voor hebt. En je niet kunt hebben dat ze je kindje van 5 jaar zo behandelen en geen tijd voor willen maken.
Dank voor de feedback. Goed te vernemen dat u onze bereikbaarheid zo'n goeie score geeft. Echter spijt het ons te moeten lezen dat u zo'n negatieve ervaring met de baliemedewerker heeft gehad. We willen heel graag telefonisch contact met u opnemen om uw ervaring door te nemen om tot mogelijke oplossing(en) te kunnen komen en om waar mogelijk onze dienstverlening te verbeteren. Kunt u ons hiervoor svp uw telefoonnummer mailen naar [email protected] zodat we u kunnen bellen?
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.