Beroerd, niet serieus genomen

Partner heeft heftige pijnklachten, contact gezocht met het spoednummer. Vervolgens krijg je te horen dat je morgen maar naar je eigen tandarts moet gaan omdat de tandarts niet terug komt voor pijnklachten.... Huh.... ik bel niet zomaar en echt niet voor niks maar dit was wel zo onbeschoft... kansloos

Prima,vriendelijk,aandacht, snelle behandeling

Heel goed.

Goed.

Toch wat merkwaardig dat de eigen tandarts vanaf vrijdag 12.00h al op slot gaat en ik dan pas om 18.00h 30 km verderop terecht kan. Behandeling prima.

• Administratieve afhandeling

Hallo Ik wou zeggen super tandarts maar een super tandarts assistent!!!! dankjewel Fabio Murroni.

ok

Ik vind het helemaal ok. Er ging iets mis bij het inleveren.

• Administratieve afhandeling

Super fijn en veel angst weggehaald

Toppers!

Deskundig

Nooit een feestje als je naar de tandarts moet. Meestal heb je pijn. Ik belde voor een afspraak en kon binnen een kwartier terecht. Professionele medewerksters, zowel de secretaresse en de tandartsassistente en uiteraard Stephania, de tandarts. Ze stelde mij erg op mijn gemak. Ze vertelde precies wat er te doen was. En deed dit uiterst duidelijk en vakkundig. Dankjewel! Groot compliment van mij aan jullie. Gr. Ric

• Administratieve afhandeling

In totaal 6x bij de Tandarts Post Twente geweest en elke keer goed en vlot geholpen. Je kunt er snel terecht, wortelkanaalbehandelingen en trekken worden deskundig uitgevoerd en goed verdoofd.

• Administratieve afhandeling

Zeer vakkundig geholpen door zeer fijne tandartsen

Dank voor het snelle handelen.. Kunnen andere spoedposten een voorbeeld aan nemen ! Nogmaals dank !

Zeer professioneel

Mijn ervaring is dat ik mn eigen gelijk op mn gemak voelde dus dit mag U beschouwen als een groot compliment

• Administratieve afhandeling

super slecht je bent een nummer

Mijn zoontje van 6 de kies uitgetrokken ivm onsteking vervolgens drie dagen met ontsteking laten lopen opgezwollen gezicht en mond. Niks kunnen eten of drinken nog slapen teruggaan en zonder pijnbestrijding of dergelijk werd ontkent dat het onsteking is misschien een aft of eigenlijk weten we het niet was ons antwoord. Alsnog vanuit huisartsenpost antibiotica gekregen omdat het onsteking is. Duidelijk vermeld dat je geen (tand)arts hoef te zijn om te zien dat het ontstoken is.

• Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid Tandarts Post N.v.t.
  • Behandeling/deskundigheid
  • Netheid en hygiëne in de praktijk N.v.t.
  • Administratieve afhandeling N.v.t.

Slecht!

We hebben spoedtandarts gebeld ivm ons 6 jarige zoontje hij stond op en links zijde van zn gezicht was opgezwollen. Binnen in zag je overduidelijk de zwelling vuurrode tandvlees en witte streep pus ontsteking toen nog onduidelijk? Hiervoor zijn we na de spoedtandarts gegaan. Na controle/foto bleek dat de kies eruit moest omdat het ontstoken was en plaats moest maken voor nieuwe kies. Er waren twee assistenten die bij kwamen om en om hiervoor complimenten naar de mevrouw met hoofddoek zij stelde mijn zoontje echt gerust. Behalve iets getinter kleine vrouw zij verloor haar geduld en zij zou mij zoontje verdoven. Mijn zoontje gaf aan dat die nodig moest plassen en niet kon volhouden. Nee vond ze nu niet nodig eerst verdoven en kies uittrekken. Mijn zoontje gaf aan niet vol te houden. Ze is alsnog door gegaan en pakte mijn zoontje stevig vast en hij moest normaal doen en nu ophouden met huilen. Hij verzette zich niet deed wat hem opgedragen werd alleen huilde erg van angst. Ondanks dat ik het had vermeld dat hij eerder kies moest uittrekken en bang hiervoor is. En of ze aub de naald niet wilt laten zien. Gaf ze overduidelijk geen gehoor aan zo bang dat die was liet ze hem naald zien en drukte ze bij hem in zn kies en ze vond dat hij zich niet moest aanstellen. Na het verdoven rende mijn zoon na wc ter vergeefs hij had zichzelf al ondergeplast. Toen kwam de tandarts (Arjen) hij kreeg met de eerste tang kies niet uit werd me onduidelijk wat er was maar moest nieuwe tang gehaald worden. In mijn ogen exact zelfde tang wat en waarom is mijn raadsel want de gehuil van mijn kind ging door merg en been hij moest doorzetten hoe dan ook de kies moest ook uit dan zou het allemaal goed komen. Het was klaar we konden huis zoontje lijkbleek viel in slaap hij had geen puf. Vervolg mail 2.

• Netheid en hygiëne in de praktijk
  • Administratieve afhandeling N.v.t.

Prima tandarts

Goeie evaring gehad .

• Administratieve afhandeling

Gebeld kon direct in de auto stappen. Goed ontvangst bij de balie en door de assistente en dan ook nog door de tandarts Hij was erg rustig luisterde goed probleem bekeken en wortelkanaalbehandeling gedaan. Alles heel goed uitgelegd bij alles wat hij deed!!

• Administratieve afhandeling

Goed ontvangen en probleem geanalyseerd, maar niet opgelost

Bleek dat ik een herbehandeling van het wortelkanaal nodig had, maar dat deed de tandarts niet. Enig alternatief was trekken. Dus heb ik gekozen voor nog een aantal dagen kiespijn en wachten op eigen tandarts

• Administratieve afhandeling

Very profesional and fast response

I don’t have yet my own dentist, on a long waiting list at several clinics at the moment and this service has been invaluable to me as I keep experiencing several problems with my teeth lately. They don’t shame you if it is not an emergency per their standards (e.g. extreme pain where you need to extract the tooth or clean route canals) , are caring, listen to you and fix everything very fast. So far not a single word I can say to criticise this clinic ! Good job.

• Would you recommend us? Yes

Mijn angst werd serieus genomen en ben aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan. En de tandarts was echt super! Wat een fijne ervaring! Goede sfeer onderling! Jammer dat het alleen een spoed tandarts is, anders was ik zeker overgestapt.

Goed geholpen.!

Door afwezigheid mijn van eigen tandarts bij de tandarts post terecht gekomen. De mogelijkheden die er waren zijn allemaal duidelijk aan mij uitgelegd door zowel de assistente en de tandarts. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen de pijnlijke kies te laten trekken. Behandeling is rustig , professioneel en en zonder grof geweld uitgevoerd. Ondanks dat de kies eerst niet mee wou werken (brak af) heb ik er tot nu toe weinig last van. Ik heb in het verleden vaker tanden laten trekken maar dit keer is het mij echt 100% meegevallen.

• Administratieve afhandeling

Vriendelijke mensen, vlotte behandeling en een goede ervaring.

De enige reden dat ik geen vijf sterren heb gegeven is omdat de parkeerplaats (en dan met name de parkeerplaats opkomen) dood eng is.

• Administratieve afhandeling

Top behandeling. Fijne deskundige tandarts en assistenten en bijzonder aardige receptioniste.

Adequate behandeling

afspraak maken was fluitje van een cent, vriendelijke en behulpzame medewerker,. Behandeling zelf was uitstekend, geen uitstel of doorverwijzing met pijnstillers, maar direct op een adequate wijze doorgepakt met een uitstekend resultaat

Super geholpen

Zijn aardige vriendelijke assistenten en een en ook de tandarts is aardig en vriendelijk

Wat een aanfluiting

Zinloos bezoek en €60,00 lichter. Tandarts durfde de nodige behandeling niet te doen! Hij kon mij een ibruprofen voorschrijven tegen de pijn! Nou ja dat had ik zelf ook nog wel liggen. Advies! Bel morgen maar even met je eigen tandarts.

• Administratieve afhandeling

Beste Marion, Zoals je aangeeft ben je ontevreden over je bezoek aan de Tandarts Post Twente. Na overleg met de desbetreffende arts zijn wij van mening dat hij de juiste beslissing heeft genomen. Hij heeft omdat er nauwelijks acute pijnklachten waren en de aanwezigheid van een gouden inlay geadviseerd en een lastige anatomie van het element om de wortelkanaalbehandeling met een microscoop uit te laten voeren. Dit met als uitgangspunt meer schade te voorkomen waardoor hogere kosten zouden ontstaan. Dat is de reden waarom hij u heeft geadviseerd zsm contact met uw eigen tandarts op te nemen. Met vriendelijke groeten, Hans Diemont Tandarts Post Twente

Uitstekend! Op tijd, vriendelijk, zie onder

De tandarts heeft meer gedaan dan alleen de klacht oplossen. Hij heeft mijn (nieuwe) prothese een beetje bijgeslepen omdat hij een drukplekje vond. Heel aardig!

Positief

Blij dat ik op korte termijn een afspraak kreeg, goed geholpen!