Fantastische gastvrije dames van de receptie, deskundige, vriendelijke tandarts en -assistente.

In verband met acute pijn en het gegeven dat mijn eigen tandartspraktijk kennelijk vrijdags vanaf 12 uur gesloten is werd ik via antwoordapparaat verwezen naar Tandarts Post Twente als nood dienst. Wauw wat een fantastische ervaring was dit! De dames van de receptie waren vriendelijk aan de telefoon en duidelijk bij het maken van de afspraak qua verwachtingen en planning. Er werd ongevraagd rekening gehouden met mijn reisafstand huis - praktijk voor het maken van de afspraak. Ik kon diezelfde middag nog terecht. Er wordt een duidelijke routebeschrijving en aanmeldformulier bij de afspraak bevestiging per mail gegeven. De ontvangst ter plaatse door de beide dames van de receptie (Diane) was bijzonder gastvrij, vriendelijk en hartelijk. Ik was mijn mondkapje vergeten in de haast en deze werd direct aangeboden door haar collega. Na een korte wachttijd werd ik de spreekkamer ingeroepen door een vriendelijke tandartsassistente. De jonge tandarts (de heer Da Costa) was zeer kundig, vriendelijk en voert duidelijke prettige communicatie. Hij weet van wanten en wist direct welke behandeling ik nodig had. De behandeling verliep pijnloos, vlot en zorgvuldig. Tevens werd met rekening gehouden met het feit dat ik hierna 5 weken naar het buitenland moest, waardoor de tandarts een extra behandeling uitvoerde. Een bezoek en behandeling aan deze praktijk is een verademing! De vriendelijkheid van de mensen, de deskundigheid en aanpak van de tandarts en zijn assistente is fantastisch. De tandarts complimenteerde zijn assistente tot twee keer toe voor het maken van goede foto's. De sfeer in deze praktijk is TOP, je voelt je als patient begrepen en kan vertrouwen op een correcte professionele behandeling. Een echte aanrader! Hartelijk dank aan al het personeel voor een bijzonder positieve ervaring. Ga zo door!

Vriendelijk en professioneel

Alles vlot verlopen. Aan de telefoon duidelijke uitleg over de huidige gang van zaken. Informatie gevraagd, alles correct

• Administratieve afhandeling

Geweldig geholpen op 1ste paasdag !!

Op 1ste paasdag werd ik wakker met behoorlijke pijnscheuten in mijn kies. Na een paar uur heb ik toch maar de tandartspost gebeld omdat de pijn erger werd. Gebeld en door de vriendelijke telefoniste gerustgesteld. Binnen een uur kon ik er gelukkig terecht, wat een opluchting. De tandarts maakte een foto en er zat een behoorlijk gat in mijn kiezen waardoor mijn wortelkanalen ontstoken waren. Dus een wortelkanaalbehandeling en een noodvulling. Wat een geweldige tandarts en team. Normaal ben ik zo bang voor de tandarts, maar hier totaal geen last van gehad. Rustig, ze vertellen alles en echt een topbehandeling gehad. Zou ze als mijn eigen tandarts graag hebben.... Dus een echte aanrader !!

Snel en goed geholpen

Tijdens vrijdagavond eten ging kroon los, na contact 's avonds kon ik binnen 1, 5 uur terecht. Vriendelijk en deskundig geholpen.

• Administratieve afhandeling

Prima praktijk, ook in de late avonduren.

Kon er na 21:00 terecht met acute pijn en klachten werden gelijk verholpen zonder verdere afspraken of doorverwijzingen.

• Administratieve afhandeling

Zeer geduldig, fijne lieve mensen

Ik ben zeer angstig voor de tandarts, hele fijne mensen, goede uitleg, veel geduld.

• Administratieve afhandeling

Zeer vriendelijk en een prima behandeling

Dit was mijn ervaring gistervond

• Administratieve afhandeling

Snel geholpen door vriendelijke mensen

In het weekend naar de tandarts. Dat doe je alleen als het echt nodig is. Ik belde en werd vriendelijk te woord gestaan. Ik kon er binnen een uur al terecht. Ontvangen door een zeer vriendelijke mevrouw aan de balie. Ook de tandarts en de andere medewerkers waren zeer vriendelijk. Ik werd goed geholpen. Ook fijn dat de stadsapotheek in Enschede direct onder de praktijk zit. Want ik moest daar antibiotica ophalen. Wat ontzettend fijn dat er buiten de openingstijden van mijn eigen tandartspraktijk er een plek is waar je met acute problemen terecht kunt. Ik ben best wel angstig maar hier word je op je gemak gesteld door een team van deskundig personeel.

Niet wachten bellen!

Ik twijfelde om te bellen en Had behoorlijke pijn toch gebeld enkel begrip en bereidwilligheid verdoving is ook echt goed gezet geheel pijnloos gebleven zelfs geen napijn gehad dank jullie wel !!! Ik ben bij de praktijk in Enschede geweest tegen over het ziekenhuis

Prettig

Vriendelijk en prettig en professioneel.

• Telefonische bereikbaarheid N.v.t.

Uitstekend geholpen

Professioneel en goede tandarts, een jonge man hij ging rustig en vaardig te werk en legt uit wat hij gaat doen ook na de behandeling.

Heel meelevend en vriendelijk

Toppers met humor.

Tandarts

Niet geholpen

Bel je om hulp omdat je eigen tandarts niet aanwezig is, krijg je een hork aan de telefoon die zegt: "je tandarts moet te bereiken zijn. Wij zijn nog niet open! “ Op de site staat toch echt 24/7 hulp. Bedankt voor helemaal niks en mij laten zitten met pijn!

• Telefonische bereikbaarheid
  • Bereikbaarheid Tandarts Post N.v.t.
  • Behandeling/deskundigheid N.v.t.
  • Netheid en hygiëne in de praktijk N.v.t.
  • Administratieve afhandeling N.v.t.

Hele fijne ervaring!!

Onzettend vriendelijk personeel en heel zorgzaam. Vertellen stapgewijs wat ze gaan doen en hoe het gaat! Een aanrader, hele fijne ervaring opgedaan!!

Super Tandarts praktijk

Met een afspraak maken vriendelijk geholpen aan de telefoon..Voor de behandeling werd er echt naar je geluisterd,en waren super vriendelijk (omdat ik best een angst voor de tandarts heb) Tijdens de behandeling zijn ze rustig aan het werk gegaan en hadden alle begrip voor je angst en pijn .. Kreeg nadien voorzorgsmaatregelen mee ( omdat er een kies was getrokken) Ik vond de benadering een dikke duim !!!

perfect

correct behandeld vriendelijke mensen.

Professioneel

Nergens bang voor zijn tijdens de behandeling geruststellend

Vakkundige behandeling

Met pijnklachten naar weekenddienst. In overleg wortelkanaalbehandeling na maken van foto. Personeel met geduld en erg vakkundig. Bedankt !

Super geholpen

Had last van een ontsteking. Bleek achteraf een wortelkanaal ontsteking te zijn. Werd super op de hoogte gehouden wat er allemaal ging gebeuren. De tandarts die mij hielp was zeer rustig en kwam bekwaam over.

• Administratieve afhandeling

Heel prettig en goed geholpen!

Ik kwam op een zondag bij Tandarts Post Twente ivm een gebroken vulling. De zeer vriendelijke tandarts nam alle tijd en legde alles goed en rustig uit. Super fijn! Bedankt!

• Administratieve afhandeling

Snel en pijnloos een wortelkanaalbehandeling ondergaan.

Snel en pijnloos een wortelkanaalbehandeling ondergaan.

• Administratieve afhandeling

Vriendelijke mensen en werd snel geholpen.

Ik werd snel geholpen en het personeel was erg vriendelijk.

Vriendelijke service

Ik kon snel terecht en ik werd goed geholpen. Er werd goed naar mij geluisterd.