Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

prettige service!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Ondernemer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geadviseerd bij overstap, vlot verlopen. Persoonlijk advies via de mail !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Ondernemer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen problemen met overstap gehad. Goede adviezen en scherpe prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Ondernemer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het onderscheidend vermogen van Allure de korte lijnen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Ondernemer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik wilde een 10 doen bij de boven staande vragen maar hij wil niet verder dan 9. Maar we hebben altijd goed contact gehad en er valt altijd iets te regelen ook als je financieel een beetje moeiijke periode hebt dat is dan ook de reden waarom wij niet naar een andere leverancier willen ook al zijn we net iets duurder uit , bij Allure hebben we het idee dat we niet alleen maar een nummer zijn. ga vooral zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima energieleverancier met een perfecte service voor een keurige prijs. L

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Je krijgt duideljike vakturen en een begrijpbare jaarafrekening. Het contact met de klantenservise is dat deze goed bereikbaar is en je vragen worden zeer goed beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De afgelopen 2 jaren hebben wij geen reden gehad om contact te zoeken. Onze ervaringen zijn positief, gebaseerd op geen contact. Dat is een verademing na een grote hoeveelheid contact met onze vorige leverancier. Ps. Ik lees over het lanceren nieuwe website. Hier hebben wij nog geen informatie over ontvangen. Tevens klinkt míjn allure als een goede vooruitgang. We wachten verdere informatie hierover af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Top energieleverancier met service hoog in t Vaandel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben heel tevreden ga zo er mee door

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe altijd snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Ondernemer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn persoonlijk contact! Vragen worden altijd goed beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Sinds ruim 3 jaar klant bij Allure. Prima scherpe prijs met een duidelijk contract. Maandelijks een email met daarin een pdf met nota. Ook de jaarafrekening is gebruikersvriendelijk. Een heel goed overzicht van verbruik van stroom en gas over het afgelopen jaar. Bij vragen binnen zeer korte tijd een duidelijk antwoord van vriendelijk en deskundig personeel. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn nu iets meer dan drie jaar klant bij allure energie en dit tot tevredenheid.Bij vragen kan men altijd bellen en word er waar mogelijk naar een oplossing gezocht. Iedere maand een duidelijke afrekening zodat men weet wat er verbruikt is. Hier gaat het duidelijk om de klant en niet om zoveel mogelijk mensen binnen halen met mooie praatjes. Allure energie ga zo door!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Degelijke leverancier/goed telefonisch bereikbaar/ doen wat ze beloven

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben sinds 3 jaar klant, zeer tevreden, goede service, snel antwoordt op vragen, duidelijke afrekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Professionele club! Levert maatwerk ongeacht het aantal aansluitingen. Hier schieten de grote partijen zoals NUON nogal eens te kort!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Ondernemer
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super tevreden met het contact wat ik had en de deskundigheid mbt de energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service, korte lijntjes geen lange wachtrijen aan de telefoon. Concurrerende prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Ondernemer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe zeer tevreden maar een website waar je meer inzicht krijgt zal geweldig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede ervaring en blij dat ik voor Allure heb gekozen. Bij Allure ben je geen nummer en weten ze wie je bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service
  • Bent u: Particulier
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super, snel geregeld en alles loopt. Oversluiten was makkelijk, prima maandtarief ook!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk contact
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Service

Bedrijfsgegevens

Gedempte Zuiderdiep 24

9711 HG Groningen

085 902 2930

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.