Goede (klanten)service

Goede (klanten)service. Reageren snel en persoonlijk.

Snel, accuraat en volledig

Persoonlijk, snel en komen na wat ze zeggen.

Overzichtelijk, klantvriendelijk en kwalitatief.

De personen die bij AllureNRG werken zijn klantgericht, reageren snel op vragen en denken mee bij vraagstukken. Goede service en een echte aanrader.

Blij & toegankelijk

Totdat wij bij Allure klant werden, waren we eerst klant bij diverse landelijke leveranciers. Alleen hebben wij in de jaren een groei doorgemaakt waardoor de energie levering ook voor ons gevoel steeds complexer werd. Waar we steeds meer een muur voelde in contact en mogelijkheden. Kwamen we via via in contact met Allure. Al tijdens het eerste gesprek werd er meegedacht op een manier die ons erg aansprak. Vervolgens aan de slag gegaan om alles in kaart te brengen. Waar eerst optie A voorstelt werd, kwamen zij zelf tot inzage tijdens deze fase dat een andere optie veel geschikter was. Dat niveau aan meedenken was voor ons de reden om over te stappen. In het afgelopen jaar hebben we diverse mutaties gehad, als ik kijk naar hoe dat verwerkt wordt en het contact, zijn we daar erg tevreden mee!

een Partij die adviseert en actief met je meedenkt

Wij zijn door een medewerker van Allure uitstekend voorgelicht en geholpen bij de aanvraag van subsidie zonnepanelen.

Zeer vriendelijk en snel geholpen

Super vriendelijk helpdesk die vlot helpen. Prijs is prima.

Duidelijk, makkelijk, lage prijs.

Snel geregeld

Paymant

I am very pleased with the service Allure Energy. I had a big problem, I couldn't pay on time thay help me. I had other problem thay also explained me everything and help. I don't speak Dutch and I received help on English. I recommend Allure Energy.

• Would you recommend us? Yes

Oplossingsgericht

Denken in allerlei opzichten mee met zowel zakelijke- als particuliere klanten. Een voorbeeld van hoe het ook kan, of zou moeten. Dat deden ze overigens ook al vóór Corona-crisis.

Zeer goede klantenservice

Zeer goede klantenservice

Een ongewilde overstap ongedaan gemaakt.

Wij zijn op een uiterst fijne manier geholpen om de overstap terug te draaien. Er werd echt met ons meegedacht en men heeft zeer adequaat gehandeld.

Goeie service

1 op 1 contact in een lastige situatie, onderling op een goede manier kunnen oplossen. Uitstekende service.

al 3 jaar lang zeer tevreden klant. Geen callcenters, direct persoonlijk contact met deskundige mensen. Doen wat ze zeggen. Doen hun naam eer aan. Klant wordt met ALLURE behandeld. Helemaal top en ga zo door.

contract zonder verrassingen

• Bent u: Particulier

Tot op heden een zeer betrouwbare leverancier met een duidelijke communicatie

• Bent u: Particulier

Wordt snel en efficiënt gereageerd op mijn vragen.

• Bent u: Particulier

reeds 4 jaar klant en nog geen negatieve ervaring met allure ondervonden alles wat werd toegezegd wordt nage komen wij zijn tot nu zeer tevreden , ga zo door .

• Bent u: Particulier

Zeer goede bereikbaarheid. Uitstekende en deskundige gesprekspartners! Op iedere vraag het juiste antwoord! Een persoonlijke benadering en doen wat ze zeggen. Allure energie geeft mij energie! Gewoon doen!

• Bent u: Particulier

Prima ervaring, zowel met de voorlichting als de plaatsing van de zonnepanelen. Beoogde en voorspelde voordelen worden ruim gehaald. Verder bijzonder duidelijke facturering in vergelijking met vorige aanbieders.

• Bent u: Particulier

Wij doe zowel privé als zakelijk zaken met allure gaat altijd gemoedelijk en goed

• Bent u: Particulier

Weinig contact gehad maar over het contact wat tot nu toe geweest is ben ik tevreden.

• Bent u: Particulier

Goede service en alles vlot geregeld

• Bent u: Particulier

Ik heb nooit klachten en toen ik vragen had werd ik prima te woord gestaan.

• Bent u: Particulier

Altijd bereikbaar en niet duur ten opzichte van mijn vorige leverancier en kantoor lekker dichterbij voor vragen als je er even niet uitkomt.