Zegt wat hij doet, doet wat hij zegt

Wij zijn uitstekend geholpen en kunnen dit bedrijf aanbevelen

Vriendelijke mensen. Geven goede voorlichting en verlenen uitstekende service

Gewoon top

Goede service en klantvriendelijk

Prettige mensen, goede service en doen wat ze zeggen.

Nieuwe fiets gekocht en oude ingeruild. Allemaal prima verlopen

Heel goede service!

We hebben al meerdere nieuwe fietsen bij jullie gekocht. Altijd fijn en vriendelijk geholpen. Eventuele mankementen worden snel, vakkundig en tegen een prima tarief verholpen. Kortom, we zijn zeer tevreden!

Goede en snelle service!

Goede en snelle service, fijne fiets dus ik geniet van fietsen!

Van ouds prima geholpen!

Geniet van fietsen staat bekend om een goede service en aankoopproces en vervolg verloopt al jaren goed.

Geweldig en accuraat geholpen! Goed advies, snelle service!

Super geholpen door de eigenaar van de zaak. Hij nam de tijd en k mocht proberen wat ik wilde. Daarna een goede keus gemaakt en snelle service!

Een zeer goede leverancier klant vriendelijkheid.

We werden op professionele wijze en kundigheid te woord gestaan. De gekozen E-bikes voldoen aan de verwachtingen en is een plezier om op te rijden. Ook de aangeschafte E-bike drager voor de auto is prettig in het gebruik. Fijn dat er nu méér leuke trips in het verschiet liggen. Met Hartelijke groet, Fam. Greving.

Top fietsenzaak met veel keuze

Een fijne fietszaak met veel keuze en deskundige (en eerlijke) hulp.

Reparatie goed en snel uitgevoerd. Correcte en vriendelijk geholpen. Afspraken worden altijd nagekomen.

Subliem

Perfect geholpen en geadviseerd

Prima voorlichting, service en zeer vriendelijke behandeling. Kwaliet fietsen hoog.

Fijn geholpen, rustig en goed advies!

Goed ven minder goed.

Goed geholpen door 2e man en ook door jonge medewerker met tas. Ooit eerder geweest met vraag aan eigenaar om te bellen voor een bepaalde fiets. Nooit meer wat van gehoord en dat vond ik jammer.

Genoeg professionele informatie gehad om tot een goede keus te kunnen komen

Vanwege de coronatijd een afspraak gemaakt. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Bij de vraag waar we naar op zoek waren, uitleg gekregen van alle mogelijkheden. Zo zijn we tot een prima keus gekomen, en na een laatste controle konden we de fietsen meenemen. We hebben al aardig wat kilometers gefietst, en de fietsen bevallen ons prima. We komen binnenkort nog langs voor een fietscomputertje en bidonhouder. Dank voor de goede service, fam. van Veen

uitstekende service, je voelt je gewaardeerd

Zoals velen was ik zoek naar een nieuwe fiets. De fietshandel lijkt te floreren in de Covid crisis, men gaat er blijkbaar graag op uit op de fiets. Dat is goed nieuws voor de fietsenhandelaren ! De consument krijgt wel te maken met schaarste, er worden blijkbaar momenteel geen of nauwelijks nieuwe fietsen geproduceerd. De "fiets van het jaar" (Batvus Finez, de gewone versie) bijv. komt dit jaar helemaal niet meer (in mijn maat). Ik kon in mijn omgeving daarom ook nergens terecht en werd soms snel weg gebonjourd "we hebben het DRUK, wat u zoekt hebben we niet"..... Tot ik bij Geniet van Fietsen terecht kwam, zij hebben een aanbod van zeer mooie (gebruikte) fietsen, ik was ook blij met de website, rustig van opzet en heldere foto's. Toen ik vervolgens vragen ging stellen werd ik snel, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan door Ronald. Hij nam alle tijd en ik kreeg supersnel foto's van de beoogde fiets via whatsapp en de fiets werd direct voor mij gereserveerd. Wat een uitstekende en klantvriendelijk service !

Een zaak waar ze moeit voor je doen

Moeite doen voor een klant was normaalste zaak Van de wereld

Vriendelijk personeel, goed geholpen.

Prima zoals altijd

Service met een glimlach en wederom keurig onderhoud. En...jubileumchocoladereep was lekker..!!

Erg goed

Zeer klant vriendelijk Professioneel

Zeer goed advies en alle tijd voor ons. Prima fietsenzaak.

Ons werd een goed advies gegeven. Er was alle tijd voor een proefritjes. Deskundige verkoper. Mooie fietsenzaak met mooie spullen.

Bij Geniet van Fietsen blijft fietsen een feest.

Nieuwe elektrische fietsen gekocht met deskundige hulp van Ronald. Aflevering en service zijn daar in goede handen van hem en zijn medewerkers. En inderdaad, als je gaat fietsen begint het genieten.

Vertrouwenwekkend, positief meedenken

We werden zeer positief, deskundig geholpen. Er werd meegedacht, het kwam niet opdringerig over. Kortom : het gaf ons snel een goed gevoel.

Heldere verhalen, vlotte service.

Mooie zaak. Goede en aandachtige uitleg. Aflevering is prima gegaan. Alle aandacht. Goede inruil. Aanrader!