deskundig en kwaliteit

gedegen advies om te vele aanbieders af te wegen en te kiezen voor de lokale fietsenzaak met service-borging

Kwaliteit fiets en goede service

We hebben 2 Batavus fietsen besteld. Gedurende de levertijd werden we goed op de hoogte gehouden. Ook bij ophalen alles goed doorgenomen, nog wat extra accessoires meegenomen. Goede service en goede fietsen!

Goede en snelle service vriendelijk personeel wat altijd direct klaar staat voor de klant!

Altijd zeer vriendelijk geholpen

Al jaren komen wij bij Geniet van fietsen we worden altijd vakkundig en vriendelijk geholpen. Ze nemen de tijd voor je en als het even kan zullen ze je gelijk helpen. Wij komen hier zeker weer terug.

Fijne zaak. Goede informatie en service

Al meerdere fietsen hier gekocht. Deskundige en enthousiaste mensen. Helder advies, ruime keuze en mogelijkheid om op alles wat je wilt proef te rijden. Ze nemen alle tijd voor je.

Wij waren op vakantie in Nunspeet toen de accu van één van onze fietsen het begaf..... Via internet terecht gekomen bij Geniet van Fietsen en zij hebben ons heel fijn geholpen! We mochten een accu lenen zodat we toch konden fietsen! Top!!! Een vriendelijke groet uit Zeeland en nogmaals bedankt!

Als je ze kent, vakmensen!!!

Goed en degelijk!

Goede voorlichting over de fiets

Na uitleg van mijn kant, wist de verkoper meteen welke fiets voor mij geschikt zou zijn,

Zeer vriendelijke mensen en fijn geho;pen!

vriendelijk en adeqaat geholpen

goed gedetailleerd uitgelegd meegedacht omtrent verschillende zaken

Topservice

Met in acht neming van alle maatregelen top geholpen en nu in bezit van prachtige fietsen

Uitmuntende service

Als we zes sterren konden geven dan zouden we dat doen.

Recent 2 e-Bikes en een kinderfiets aangeschaft. Zeer vlotte levering. Fijn meegedacht door Ronald.

Super service!

Tweetal Gazelle stadsfietsen gekocht. Op een fiets wilden we wat aanpassingen qua onderdelen en er werd heel goed meegedacht. Wij hebben geen beschikking over een fietsendrager en het was totaal geen probleem dat de fietsen gebracht werden. Kortom: ontzettend goede service!!!

Goed en deskundig geholpen

Goed gevoel over de aankoop

Geweldig!!!1

Op zaterdag 27 maart 2021, 2x fietsen besproken en besteld, betreffen Koga Inspire 2021, op zaterdag 3 april 2021 zijn de fietsen afgeleverd en na een kundige en rustige uitleg van de technische en andere mogelijkheden, zijn we zeer tevreden weg gereden. Al jaren hebben we fijne contacten met de H. Rumpt en hopen nog vele jaren op een goede samenwerking en zeer goede service. Nu lekker fietsen als het weer het toelaat.

Service, vakmanschap en eerlijk advies

Bijzonder mooie winkel met prettig personeel. Geven eerlijk advies over de voor jou juiste fiets. Inmiddels meerdere fietsen hier gekocht!

Ik heb zelfde zo'n nette en vriendelijke fietsenzaak ervaren.

Persoonlijke aandacht, goede service, een zeer nette winkel.

Top bedrijf met top mensen!

Rustig de tijd om vragen te stellen en uitleg te geven. Volgens afspraak afgehaald en accessoires besteld. Vriendelijk en klantgericht.

Oplossingsgericht en goede service

Oplossingsgericht en goede service

Prettig geholpen en goede uitleg

Prettig geholpen. Alle tijd en een goede uitleg kreeg goed antwoord op de vragen die ik had

Zeer fijn geholpen

Erg te vreden met hoe we zijn geholpen . Komen hier zeker nog vaker .

Heel goed behandeld zo als altijd

Top service!

Als er iets kleins is wat moet gebeuren aan de fiets dan helpen ze je direct en correct! Vriendelijke mensen.

Prima, geholpen!

Goed advies en netjes geholpen. Zeer tevreden over onze nieuwe fietsen.