geweldig !!!!

Ervaring, rust en kennis dat is ( wat mij betreft ) de uitstraling van Geniet van Fietsen. Men neemt alle tijd voor je. uitstekend advies en je wordt lekker normaal geholpen. Eerlijk advies en afspraken worden nagekomen.

Groot assortiment, goede informatie

Al jaren voor ons een goed en vertrouwd adres waar alles op gericht is de klant tevreden weg te laten fietsen. Groot assortiment, goede informatie en alles is uit te proberen. Het is zeker het uurtje rijden vanuit de Randstad waard!!

Prettige sfeer goeie service

Voor diverse zaken, (reparatie, nieuwe fietsen) in deze zaak geweest en ben altijd fijn geholpen.

Gewoon duidelijk en eerlijk advies

Zie boven

Fijne fietsenzaak neemt de tijd goeie service

Goede ervaring

In deze tijd nieuwe fietsen kopen is een dingetje, bij Geniet van Fietsen ging dit heel snel en keurig. 's ochtends besteld en 's middags een belletje krijgen dat er een paar dagen later op de nieuwe fietsen gefietst kan worden. Terwijl bij andere fietsenwinkels dit pas volgend jaar zou worden,dikke pluim dus.

Ondanks dat de levering van fietsen een paar maanden zou duren kon ik toch mijn fiets met 2 weken ophalen. Superblij mee bedankt

Uitstekende service en advies

Bijzonder prettig geholpen bij de aankoop van 2 x Koga Myata E bike

Prima winkel en goed personeel

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Een prachtige zaak met super vriendelijke mensen . Waar je heel goed geholpen wordt en waar ze de tijd voor je nemen. Gewoon top.

Goede service en prijs zeer klantvriendelijk!

Goede service en prijs zeer klantvriendelijk

Bij Geniet van Fietsen is een fiets uitzoeken een feestje!

De klantvriendelijkheid is geweldig en wij zijn zeer professioneel geholpen. We waren er zo tevreden over dat wij, in plaats van één, gelijk twee fietsen hebben besteld!

Ongekend klantvriendelijk

Op de camping in Nunspeet en dan je oplader van je e- bike vergeten. Toen zijn we naar “ van Rumpt” gegaan en konden een oplader gebruiken voor een paar dagen voor iets lekkers voor hun bij de koffie. Hoe geweldig is dit!

Uitstekende fietsenzaak!

Goede, snelle en klantgerichte service! Gewenste fiets niet op voorraad of lange levertijd? Geniet van Fietsen gaat voor je op zoek!

Netjes geregeld

Alles volgens afspraak, netjes de levertijd, in deze moeilijke levertijd

Prima geholpen en goede service en goede reclame gemaakt.

Eerlijk, helder en klantgericht

Door de aanhoudende ambitieuze aandacht om levering toch te bespoedigen, kreeg ik opeens versneld mijn gekochte fiets.

als nieuwe klant daar gekomen voor fiets voor mijn dochter. Aardige verkoper met een luisterend oor, in mijn ogen hele mooie prijs gekregen voor haar oude fiets. Ik kom hier zeker terug, ga zo door.

Goed geregeld, goede service en communicatie.

Service gericht

Vriendelijk, behulpzaam

Goede begeleiding bij het kopen van een elektrische fiets

We werden vakkundig geholpen bij de keuze van elektrische fietsen en er werd echt de tijd voor genomen!

ze staan altijd voor je klaar

we zijn er altijd goed en in vertrouwen geholpen

Duidelijk advies

Vriendelijk personeel weten waar ze. Over praten. Duidelijke afspraken. Snel geleverd.

Voortreffelijke geholpen en te woord gestaan.

Voor mijn vrouw hebben we een nieuwe elektrische fiets gekocht. De oude ingeleverd. Minder voor teruggekregen dan verwacht. Door corona schijnt de levering van nieuwe e-bikes ook te stagneren. Uiteindelijk gekozen voor de fiets, die in de winkel stond. Was ook qua framemaat geschikt. Als we de kleur hadden gewild zoals in de winkel stond opgesteld hadden we mogelijk pas volgend jaar geholpen kunnen worden. De fiets, die we op het oog hadden was ook qua framemaat niet geschikt. Tot op heden rijdt de fiets, die we hebben gekocht, voortreffelijk. Mijn vrouw is met haar aankoop zeer in haar nopjes.

Geweldige service

Ben zeer goed geholpen hij nam alle tijd voor ons