Zeer prettig geholpen

Er was alle tijd voor uitleg en advies, het contact was prettig. Goede service.

Snel en vriendelijk geholpen. Verkoper luisterde goed naar onze wensen

Aandacht voor de klant en goede hulp bij het kiezen van de juiste fiets voor onze zoon. Was snel en goed geregeld. Echt top!

Solide bedrijf, hier wordt je naar behoren geholpen.

We hebben hier 2 nieuwe e bikes gekocht. Gewoon goed geadviseerd, veel mogelijk als je wat veranderd wil hebben aan de fiets. Bij dit bedrijf wordt je niks door de.... geduwd. Solide en betrouwbaar, en een vakkundige dorps fietsenspeciaalzaak, doet z'n naam eer aan. Wij genieten van fietsen!!

Vriendelijk en deskundig

Ondanks de corona beperkingen heeft men mij professioneel en vriendelijk geadviseerd waardoor ik besloten heb mijn fiets bij deze winkel te kopen. Ook de aflevering van de fiets was een prettige ervaring !

Super fijn en snel geholpen.

We hadden een nieiwe fiets nodig voor ons zoontje. We werden fijn geholpen en hadden al snel een fiets gevonden. De volgende dag konden we de fiets al ophalen.

Prima geholpen!

Prima geholpen door deskundige mensen

De service

De goede uitleg en heel erg klant gericht, de persoonlijke aandacht

Klantvriendelijk en goede servise

Vriendelijke benadering en goede voorlichting.

goed en vertrouwd

persoonlijk en deskundig. misschien niet de goedkoopste maar de goede bevindingen zijn ook wat waard

Prettig, duidelijk en goed advies mbt aanschaf nieuwe fiets.

Prettig, vriendelijk, duidelijk en goed advies. Meedenken met klant en vrijblijvend in contact.

Vertrouwelijke begeleiding.

Prima begeleiding,en plezierige manier van afspraak is afspraak. Gr G D

Goed advies, vriendelijk, goede prijs/kwaliteit

Fijne zaak met vakmensen waar je van op aan kunt.

Positief.

Goede rustige informatie. Dienstverlenend. Dichtbij huis.

Klantvriendelijk en goed advies

Vriendelijk geholpen, alle tijd en verschillende fietsen mogen proberen.

Prima geregeld, snelle afhandeling, we kunnen weer lekker verder fietsen.

Prima geregeld, snelle afhandeling, we kunnen weer lekker verder fietsen.

Over het algemeen goed, netjes afgeleverd volgens afspraak

Fiets computer zat los op het stuur, bouten vielen er bijna uit. Zelf voorzichtig vastgezet. Verder ziet het er goed uit, en een fijne fiets om mee te rijden......

Eigenaar geniet van het verkopen van fietsen !!

Een hele overzichtelijke fietsenwinkel komt door de opstelling van de fietsen. Ik had drie fietsen om in te ruilen, vriendelijk en vakbekwaam geholpen door de eigenaar. Gekregen wat ik in gedachte had met inruil . De volgende middag fietste ik op mijn nieuwe Koga E- inspire fluitend door Nunspeet. Wat een gemak: “ Dat was echt genieten van fietsen”. Ronald bedankt.👍👍👌👌

Vriendelijk, professioneel en betrouwbaar!

Altijd vriendelijk en betrouwbaar, echt een zaak die ik iedereen kan aanraden.

Prima geholpen goede service.

Wij zijn prima geholpen bij het kopen van een nieuwe fiets. Verkoper nam alle tijd en vertelde alles duidelijk.

Keurig en snel geholpen, fijne uitleg waar nodig.

Uitmuntend

Heel goed met ons mee gedacht. Top service. Tip omdat je in Ede bij Experience Center De Fietser alle modellen van Koga kon uit proberen in de overdekte hal. Echt een aanrader. Op naar de volgende 10 jaar. Veel succes gewenst.

Onze ervaring met geniet van fietsen was heel goed.

We werden vriendelijk te woord gestaan, er werd ruim de tijd voor ons genomen. We kregen een mooi aanbod waarbij we onze oude fietsen konden inleveren. Al met al een prettige ervaring!

Geweldige service

Eind febr. een nieuwe fiets uitgezocht. Deze zou eind juni binnen zijn, maar wat schetst mijn verbazing. 1.5 week later werd ik al gebeld dat de fiets binnen was. Super!! De service is ook zeer correct. Je mag niet eerder met de fiets weg voordat hij helemaal perfect naar jou is afgesteld.☺.

Zeer goede service. Persoonlijk en deskundig. Aanrader!

Zeer goede service. Persoonlijk en deskundig. Aanrader!

Fijne fiets, fijne service

Super service!