Service staat voorop bij klant is koning

We hadden nogal wat voorkeuren en voor een paar dure fietsen hadden wij al wat voorwerk gedaan bij fiets experience centers in Dieren , Ede en Amersfoort. Toch wisten de beide medewerkers ons te verrassen met andere mogelijkheden en afstellingen, ook even later na een fiets tochtje van 25 km , ze hadden gelijk tijd en stonden klaar om te helpen. Top, dankjewel!

Creatief, behulpzaam en oplossingsgericht

Vorige week tijdens een meerdaagse fietstocht bleken kogellagers van mijn voorwiel versleten. Ik was al bij 2 fietsenmakers geweest maar die konden me niet helpen door gebrek aan materiaal. Dat zelfde antwoord kreeg ik hier ook in 1e instantie maar daarna ging de fietsenmaker op zoek naar alternatieven om mij toch weer op weg te helpen. Dat lukte uiteindelijk met een tweedehands wiel. Ik ben heel blij en dankbaar voor de hulp en kon mijn tocht weer voortzetten en genieten van fietsen!

Deskundige vriendelijke verkoper en winkel

We hebben het als een geweldig fijne manier ervaren, hoe jullie meedachten om het probleem met de fiets op te lossen en jullie snelle reacties!

Zeer goed, er wordt veel informatie verstrekt.

Er wordt veel aandacht besteed aan hoe ik de fiets ga gebruiken. Aan de hand van de antwoorden worden de juiste modellen aan mij getoond.

Vriendelijk personeel, veel kennis, goed advies en geweldige service!

Bij de aanschaf van meerdere fietsen op prettige wijze geadviseerd. En ook de service in de periode daarna is goed voor elkaar!

Prima geholpen

Fiets via internet gezien, gemaild en afspraak gemaakt. Proefrit gemaakt en de fiets gekocht.

Service top, en met een glimlach

meedenken, afspraken nakomen, topservice. Fijn zo’n goede fietsenmaker in de buurt!

Vriendelijke man en super service,echt een aanrader.

Vriendelijke man en super service,echt een aanrader.

prima fietsenzaak, goede kennis van zaken en vriendelijk in de omgang

prima fiersenzaak, goede kennis van zaken en vriendelijk in de omgang

Goede voorlichting, het was snel geregeld!

Super service en vakmanschap

Prima geholpen , vakman met passie voor zijn vak

Zeer begaan met de wensen van de klant.

Fietsenmaker heeft onze wensen 100% waargemaakt

Zeer tevreden over alles

Leuke vlotte ontvangst in de winkel en fiets was snel leverbaar!

UItstekende service

Er is veel moeite gedaan om de gewenste damesfiets voor ons te regelen.

Zie hier onder.

Momenteel te weinig ervaring bij geniet van fietsen om een weloverwogen mening te geven. Maar het eerste contact gaf wel een goed gevoel.

Aandacht en deskundigheid

goed kennen in wat voor mij passend zou zijn. Servicegericht en persoonlijk. Heel prettig!

Fantastische fietsenwinkel

Men is altijd bereid je behulpzaam te zijn met alles. Vriendelijk personeel die kundig zijn. Een "topzaak" voor een plaats als Nunspeet. Eerlijk en betrouwbaar.

Er wordt goede service verleent volgens afspraak. Vriendelijk en luisteren als er wensen zijn.

goede ervaring

heel vriendelijk en behulpzaam, goed meedenken en advies, goede service

Fijn bedrijf vriendelijk personeel

Komen hier al jaren altijd goed geholpen en denken mee.

Vriendelijk, behulpzaam, open, vakbekwaam en eerlijk.

Wij zijn er goed en fijn geholpen. Er wordt alle tijd gegeven en geboden. Veel mogelijkheden en denken met je mee. Zeer vriendelijk en er is kennis van zaken.

Een goede service vind ik belangrijk. En die krijg ik altijd.

Zie boven.

Vriendelijkheid en goede kwaliteit

Hartelijk ontvangst en genoeg tijd om mij te woord te staan.

Heldere uitleg, goed persoonlijk advies, goede service en vriendelijk personeel

Zie boven