Logistiekonline.be begrijpt wat dienstverlening en service is. Kwalitatief zeer mooie producten.

Ik werd snel geholpen door een behulpzame medewerker. De levering was stipt en de producten kwalitatief zeer goed. Ik zal logistiekonline.be zeker verder aanbevelen.

Zeer correct op alle vlak

Van telefonisch informatief contact over bestelling tot levering: Logistiekonline.be verzorgde de service zeer goed.

ik zou niet weten wat beter kan

alles is zoals voorzien , dus dik tevreden van artikel tot beloofd leveringstermijn

vlotte, duidelijke en correcte dientsverlening, duidelijke webshop

Vlotte, duidelijke en correcte dienstverlening, duidelijke webshop. Ik heb nog telefonisch contact gehad met een vraag over de materialen van de boxen. Vlot en correct antwoord gekregen. Top. Enkel de naam 'logistiekonline.be' en de naam van het bedrijf (kan die niet onthouden) zijn verschillend en beetje verwarrend.

Perfecte levering, behulpzame en snelle klantendienst

Eerste bestelling is prima verlopen. Vraag via formulier werd na enkele minuten al opgevolgd door een zeer behulpzame medewerker van de klantendienst. Snelle levering.

BETROUWBARE PARTNER

Correcte en vlotte afhandeling

Zeer goede en snelle service

Wij kopen regelmatig bij Logistiekonline.be en hebben er zeer goede ervaringen mee. Goede tips, goede en snelle service, jullie luisteren ook echt naar de wens van de klant en spelen hierop in !

Heel correcte communicatie en service

Webshop is overzichtelijk en omvat ruime informtie per product. Hierbij geef ik al de credits voor mijn geweldige ervaring bij het bestellen van rolcontainers aan André Lentini. Uitzonderlijk om zo snel reacties, goede informtie te mogen ontvangen en opvolging te krijgen.

Alles was dik in orde, behalve dat de levering verkeerd was afgezet, nl. in Rotom Hamme ipv rechtstreeks bij ons. Groetjes Irène

• Persoonlijk advies
  • Levertijd
  • Prijs / Kwaliteit

Correcte levering binnen de aangegeven termijn.

• Persoonlijk advies
  • Levertijd