Prettig

Vriendelijke, laagdrempelige

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Ik twijfel, maar ik heb geen keuze

Vriendelijk geholpen.afspraak startte 5 minuten te laat en toen ging het eerst 5 minuten over vragen als hoe vaak en met welke borstel ik poets en of ik ook radertjes gebruik en hoe vaak. Of ik klachten had. Ja. Verteld, want het werd gevraagd, maar natuurlijk moest ik dat aan de tandarts vertellen. In feite is er 30 min door de mondhygiënist gewerkt en 5 min door de tandarts, inclusief wéér het verhaal van de klacht. Dat was een restverschijnsel van de vorige behandeling en stond al in het systeem! Ik moet ervoor terug. Dus: behandeling vorige keer dure grap, deze PMO dure grap (ik schrok me naar) en de behandeling die ik nog moet ondergaan zal zeker opnieuw duur zijn. Maar ik weet niet hoé duur. Terwijl het dus een uitvloeisel is van een vorige behandeling… Kon ik maar terug naar mijn vorige tandarts. Maar ja, mijn oude woonplaats is 100 km naar het westen. Ik ben niet blij.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Ik vulde nee in!
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Bedankt voor uw reactie. U was in de praktijk voor een combinatieafspraak, waarin de preventieassistente een gebitsreiniging uitvoert en vraagt naar klachten en/of bijzonderheden in uw gebit. De tandarts voert de daadwerkelijke controle uit en bespreekt met u de vervolgacties. De tarieven voor een gebitsreiniging en een controle zijn wettelijk vastgesteld en kunt u vinden op: https://www.allesoverhetgebit.nl/alles-over-kosten-en-vergoedingen/tarieven-2024. Het tarief voor de vervolgbehandeling kunt u opvragen als u contact opneemt met de praktijk. Wij hopen dat we u alsnog naar tevredenheid kunnen helpen tijdens uw vervolgafspraak.

Heel goed geholpen.

• de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Onbekend

Ik vind het een fijne tandart en klantvriendelijk

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist

Leuke aardige tandarts

Ik kreeg goeie uitleg wat er mis was En wat ze er aan gaan doen ik had veel eerder naar pauw en co moeten gaan

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.

Niet klantvriendelijke behandeling

Tijdens de behandeling te laat binnen geroepen (wat altijd kan gebeuren natuurlijk). Het leek erop dat dit de oorzaak was voor een onsympathiek verloop van het verdere consult. De tandarts, die voor mij nieuw was, stelde zich tussen neus en lippen even voor toen ik al even binnen was. Ik gaf aan pijnklachten te hebben, maar hier werd weinig aandacht aan besteed. Toen ik vroeg of er iets te vinden was, werd aangegeven van niet. Volgende keer moesten er maar weer foto's gemaakt worden, misschien kwam er dan nog een klein gaatje aan het licht. Er werd mij geadviseerd naar een mondhygiëniste te gaan. Toen ik vroeg of ik deze afspraak direct moest maken of hoe dit in z'n werk ging, kreeg ik antwoord van de tandarts terwijl hij met z'n rug naar me toe bezig was op de computer. Zo heb ik ook de behandelkamer verlaten. Al met al ben ik drie minuten binnen geweest. Ik verliet enigszins verbaast de kamer aangezien ik dit niet van jullie praktijk gewend ben. Ik vind het daarom des te vervelender dit bericht te schrijven, maar anderzijds vind ik het ook eerlijk mijn ervaring met jullie te delen. Ik betaal voor een consult en verwacht daar tijd en vriendelijkheid voor terug te krijgen. Hopelijk wordt dit meegenomen in de behandeling van verdere cliënten.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Heel erg bedankt voor je feedback! Erg vervelend dat je deze keer niet naar tevredenheid bent geholpen. Begrijpelijk dat het niet leuk is om zo'n ervaring te moeten beschrijven, zeker als je tot nu toe tevreden was over de praktijk. Des te fijner vinden wij het dat je de moeite hebt genomen om ons toch op de hoogte te stellen van deze situatie. Wij nemen deze feedback mee in onze evaluatie en nemen daarnaast even telefonisch contact met je op.

Fijne tandarts

Fijne tandartsen, vriendelijke dames en kundig

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.

Prima!

Ik zelf vond de ervaring prima, mijn jongste vond al het geprik in zijn tandvlees te veel en te pijnlijk en voelde zich daarin niet gezien en gehoord, misschien kan daar een volgende keer op gelet worden?

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat uw kind zich niet gezien voelde tijdens de behandeling. Dat is nadrukkelijk niet onze intentie. Het kan zijn dat uw kind zich misschien groot heeft gehouden tijdens de behandeling en dat wij dit niet goed hebben ingeschat, waarvoor een sorry op zijn plek is. Mocht er in de toekomst opnieuw een behandeling plaatsvinden, dan is het goed om met de behandelaar af te stemmen op welke manier uw kind het beste kan aangeven dat het misschien even te veel is, bijvoorbeeld door een hand op te steken. Hopelijk kunnen wij uw kind een volgende keer naar tevredenheid behandelen.

Fijne tandarts

Ik vind jullie een fijne tandartsenpraktijk, vriendelijk, netjes. Het enige wat fijner had gekund is als de balie collega even had aangegeven van dat de tandarts uitliep. Ik werd een kwartier later geholpen, niet heel erg maar dan helemaal niks benoemd vind ik jammer. Als ik een kwartier te laat kom dan krijg ik ook een opmerking.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Bedankt voor je beoordeling! Een van onze kernwaarden is dat we helder communiceren. Daar zijn we nu niet in geslaagd en daar balen we van. We nemen dit specifieke voorbeeld mee als aandachtspunt voor de balie.

Een fijne binnenkomer

In de intake helder omschreven dat de tandarts bezoeken niet m’n hobby is. Hier is verder niet bij stilgestaan. Eerste behandeling (gebitsreiniging) zeer positief. Fijne tandarts.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.

Uitstekend.

Hele prettige tandartsenpraktijk!

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Heel kundig en altijd correct

heel kundig, correct en flexibel.

• de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.

Goed en vakkundig.

Tijdens het vullen is met het instrumentarium mijn tong geraakt. Daardoor 3 dagen last van mijn tong gehad.

Doelgericht

Vanaf dag één doelgericht te werk gegaan. De juiste stappen snel en erg duidelijk. Ik ben zeer tevreden

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Preventieassistent

Snelle reactie bij misverstand

Hygienische omgeving, professioneel aanpak. Voorzichtig omgegaan met gevoelig gebit. Dezelfde dag begroting gekregen van alles dat gedaan moet worden. Er was een misverstand maar ik kreeg een snelle en passend reactie terug. En alles was geregeld in no time.

• Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Onbekend
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.

Hallo! Bedankt voor je beoordeling. Zoals wij al per mail hebben gecommuniceerd hebben wij je dossier bekeken en geconstateerd dat er per abuis een extra code in rekening is gebracht. We hebben de code teruggedraaid In dit geval had je prima telefonisch contact op kunnen nemen met de praktijk om het te laten controleren. Ook zonder lage beoordeling hadden we het dan voor je teruggedraaid :-). Mocht er in de toekomst nog iets zijn, dan mag je altijd bellen. Onze excuses voor het ongemak en de ontstane verwarring. Met vriendelijke groet, Pauw & Co

Erg kind vriendelijk.

Onze zoon van 10 jaar zag erg tegen de behandeling op. Maar tandarts E. Duifhuizen deed het wel op zo'n vriendelijke, geduldige manier, dat het echt prima ging.

• Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.

had mij meteen kunnen vertellen dat er geen kunstgebitten doen

zie bovenste

• Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.

Bedankt voor uw reactie. In onze praktijk kunt u terecht voor een kunstgebit. Het daadwerkelijke vervaardigen van het kunstgebit zelf (techniekwerk) gebeurt altijd door ons tandtechnisch laboratorium. Afhankelijk van de specifieke situatie maakt u hiervoor afspraken bij ons in de praktijk of rechtstreeks in het laboratorium.

• Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Mondhygieniste

Hartelijk en adequaat

Fijne praktijk waar respectvol wordt meegedacht over wat er speelt. Ook mijn dochter van 5 komt hier graag!

Snel en klantvriendelijk

Controle, foto's maken en gelijk het resultaat ontvangen. Super

Fijne mondhygiëniste

Een hele fijne mondhygiëniste die alle tijd voor de behandeling nam, ondanks mijn angsten.

Met zorg behandeld

Wat fijn dat de medewerkers begrijpen dat er een mens op de stoel ligt! Zorgvuldige behandeling. Na alle traumatische ervaringen een weldaad. Het is net als bij de belastingdienst: leuker kunnen we het niet maken, wel zo aangenaam mogelijk!

• Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? Ik was op het ergste voorbereid. Maar na twee keer twee paracetamol (bijna) geen pijn meer

Super tevreden, prachtig eindresultaat

Ik kwam voor vervanging van 2 kronen van voortanden en dit is met de grootste precisie opgepakt en in samenwerking met tandtechnisch laboratorium heeft dit geleid tot een heel erg fraai eindresultaat.

• Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Preventieassistente

Tevreden

Tevreden over tandarts Pauw

Over Pauw & Co | voor tanden enzo

Pauw & Co is de praktijk voor mondzorg in Barneveld waar persoonlijke aandacht en betrokkenheid centraal staan. Wij nemen de tijd voor u en zorgen ervoor dat u zich snel thuis voelt. Bent u op zoek naar een goede en zeer persoonlijk werkende tandarts in Barneveld? Kies ook voor Pauw & Co! Samen met u werken wij aan een gezonde mond en een mooi gebit.

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie