Cliff is een Topper!

In onze zoektocht naar een verzuimverzekering terecht gekomen bij de website 123verzuimverzekering. Vast weer een vergelijkende website zonder veel diepgang.. Maar nee, professioneel telefonisch contact met een super hulpvaardige Cliff! Mogelijkheden door gesproken, opties vergeleken en hij dacht echt mee met wat de beste optie kon zijn. Tijdige opvolging, en hulp bij het opstarten, zo moet het! kan het iedereen aanraden. Een verzuimverzekering is veel geld voor kleine ondernemingen, maar de stap was absoluut makkelijker dankzij hulp van Cliff. Normaal altijd wel een kritische noot bij een recentie, maar in dit geval zeker niet en absoluut 5 sterren waard!

Persoonlijk & professioneel

Cliff heeft ons prettig geholpen de juiste keus te maken bij het afsluiten van de verzuimverzekering die het beste bij ons past. Communicatie was helder, duidelijk en zorgvuldig.

• Betrouwbaarheid

Super geadviseerd en geholpen door Cliff!

Heel fijn om helder en onafhankelijk advies te ontvangen. Communicatie was altijd snel en prettig. Veel dank ook voor je geduld, Cliff!

Snel en adequaat geregeld

In december verzuimverzekering bij de Amersfoortse (inclusief Arbodienstverlening bij Verzuim van de Zaak) afgesloten voor januari er opvolgend. Direct via de Amersfoortse een inlog voor portal met alle gegevens van de werknemers al erin gezet. En wat blijkt? Na digitale ziekmelding bij de Amersfoortse belt Zorg van de Zaak al naar stand van zaken medewerker. Dat wil je zien als werkgever. Nagebeld door 123verzuimverzekering of we nog geholpen moeten worden. Nee hoor, het werkt al. We hebben via 123verzuimverzekering ook een collectieve ongevallenverzekering afgesloten. Top!

Prima geregeld

uitstekende voorlichting en begeleiding

• Betrouwbaarheid

Professioneel en betrouwbaar, aanrader!

Cliff heeft ons professioneel en prettig geholpen bij het afsluiten van een verzuim- en WIA/WGA verzekering. Op basis van onze wensen zijn er snel een aantal offertes aangevraagd die zeer concurrerend waren t.o.v. onze bestaande verzekeringen. Snelle en prettige communicatie. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en raden 123verzuimverzekering van harte aan!

• Betrouwbaarheid

Goed geholpen en snelle reactie

Via internet bij dit bedrijf terecht gekomen. Je krijgt snelle en duidelijke reacties. Alles word goed uitgelegd en netjes afgehandeld!

Snel en persoonlijk contact

Na het aanvragen van informatie, snel en gedegen informatie ontvangen. Verschillende offertes (verschillende aanbieders) werden verstuurd en besproken. Vragen werden goed en professioneel beantwoord. Opvolging van de aanvraag en vragen werden adequaat opgepakt en verwerkt. Veel dank.

Gewoon een dikke tien.

Onze ervaring met 123 verzuim met name Dhr. Cliff, super Service maar ook Super duidelijk. Dhr. Cliff van 123 verzuim regelt niet alleen wat je vraagt of wat je bedrijf nodig heeft qua verzekeringen maar Cliff geeft ook goed advies en daar houden wij van. Dus bij deze beste lezers, ga ervoor.

Goede service, heldere uitleg

Cliff van 123verzuimverzekeringen helpt je bij het kiezen van de juiste verzekering/verzekeraar en geeft een heldere uitleg. Ik ben zeer tevrede met de service

• Betrouwbaarheid

Goede service, geen vraag is teveel!

Cliff heeft ons begeleidt bij de aanvraag van een verzekering. Hij is altijd bereikbaar, reageert snel via mail en geen vraag is te veel. Ik beveel hem zeker aan!

Goede ervaring. Prettige service

• Betrouwbaarheid

Hadden nooit eerder van 1,2,3verzuimverzekering gehoord tot wij na wat zoekwerk ivm een af te sluiten verzuimverzekering op internet het bedrijf tegenkwamen. Onze ervaringen zijn tot nog toe louter positief. Zeer korte reactietijd op vragen in duidelijke en heldere bewoordingen. Ook als prettig ervaren :wij hebben tot nu te maken met één vaste contactpersoon, die ons zeer deskundig geadviseerd heeft.

• Betrouwbaarheid

Snel en efficiënt geregeld. Het contact was erg persoonlijk en echt gericht op mijn bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Nog maar kort deze verzekering en daarom geen ervaring als iemand ziek wordt.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Persoonlijke en goede service. Meedenkend en nauwkeurig. Een aanrader mocht je een verzuimverzekering willen aanvragen.

• Betrouwbaarheid

Was onbekend op het gebied van verzuim verzekeringen. Dankzij het advies van jullie collega ben ik hier in stuk wijzer in geworden en heb ik de juiste verzekering afgesloten.

Wolweg 27 3901TD Veenendaal